Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovatko teidän 11- ja 8-vuotiaat lapset

Vierailija
27.06.2014 |

koskaan keskenään kotona kahdestaan? Kuulin, että exä jättää usein tytöt kahdestaan ja lähtee asioille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, totta kai tuon ikäiset voivat olla kahdestaan.

Vierailija
2/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä pojat oli 8 vuotiaina (saman ikäisiä) keskenään kotona aina koulun jälkeen ja ovat nyt myös 11 vuotiaina kotona keskenään myös lomilla pitkiä päiviä ? Miksi eivät voisi olla ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin. Jotkuhan sallivat jo tuon ikäisille poikaystävänkin, joten miksi ei sitten kahdestaan kotona.

Vierailija
4/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat, tosin meillä on 11- ja 7-vuotias

Vierailija
5/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Joskus jonkun kauppakäynnin ajan, eipä juuri muuten.

Vierailija
6/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen jättänyt 12 ja 7 vuotiaan yksin jos kauppaan menen. 12v on ollut jo jonkun vuoden kesäisin yksin kun olen töissä. Kavereiden kanssa on.

Vierailija
7/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioilla käynti tarkoittaa kaupassa käyntiä tms. niin kyllä minusta tuon ikäiset voi sen aikaa olla keskenään. Eiköhän ainakin tuo vanhempi joudu joskus koulun jälkeen tai aamullakin olemaan yksin kotona?

Vierailija
8/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 6 ja 7 vuotiaat kaksisteen kotona kauppareissun ajan.

Vierailija
9/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 6-v jää usein kauppareissuksi (alle tunti) kotiin. Joskus olen max 20min jättänyt 4-v:n kaveriksi (jos on itse tätä vaatinut). 

Tuon ikäiset toki ovat joitain tunteja keskenään. Ehkä jopa kokonaisen työpäivän.

Vierailija
10/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tod ovat keskenään kun lähden asioille. Ovat olleet jo aiemminkin... Jos jompikumpi on todella kipeä, sitten en jätä.

Vierailija
11/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuonikäiset ole yleensä koulun jälkeenkin monta tuntia kotona ilman aikuisia? Suurin osa noin isojen lasten vanhemmista on työelämässä.

Vierailija
12/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ovat. Joskus jopa 6-vuotiaan pikkuveljensä kanssa, mutta tällöin vain lyhyitä aikoja. Kahdestaan voivat olla koulun jälkeen jopa 5 tuntia.

Vierailija
13/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi jättää ja koulun jälkeen tulevat olemaankin kahdestaan taas syksyllä. Molemmilla on kännykät ja kotona on asioille selvät sävelet miten toimitaan.

Vierailija
14/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ja 11-vuotiaat ovat kauppareissun ajan kaksin,ja monesti tuo 7-vuotias haluaa jäädä yksinkin kaupan ajaksi kotiin vaikka sisarukset ois muualla.4-vuotias on välillä kohta 15-vuotiaan hoidossa ollu 1-2h kun olen käynyt esim.lääkärissä

Vierailija
15/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo ovat, 8 ja 9-vuotiaat näin kesällä, kun minä (ja isänsä) olen töissä.

Mun mielestä alle 10-vuotiaiden vanhemmille pitäisi antaa lakisääteinen vuosilomapidennys, esim 2 ylim viikkoa.

Sit jengi on et laita ne leirille. Mikään leiri aamukuudelta ala ja mulla ei nyt vaan ole mahdollista kesken työpäivän lähteä kuljettelemaan ketään mihinkään leireille. 

Viime kesänä otin kolmen viikon palkattoman loman vuosiloman lisäksi mutta tänä vuonna ei ole mahdollista edes taloudellisesti, eikä työpaikan puolestakaan.

Yhteiskunta sais tulla vastaan tässä asiassa, ehdottomasti sitä mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi