Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilinpa sitten nettideittailua

Vierailija
03.07.2021 |

En ole tavannut (vielä) ketään, vain lukenut satoja naisten profiileja ja kirjoitellut muutaman kanssa. Jo nyt kuitenkin kokemus on ollut melkoinen.Hämmentävän paljon vastaan tulee toistuvia kliseitä.

1. "Mä en oo sitten mikään tyypillinen nainen."
Okei, mikä se on? Tähän usein liittyy "en käytä tekoripsiä, korkkareita ja pinkkejä mekkoja" tms. Aha, naiset sitten yleisesti ottaen käyttävät? Ja juuri sinä olet sitten erilainen? Aika vieraannuttava ego.

2. "Etsin kumppania mutta en hampaat irvessä."
"Hampaat irvessä" tuli vastaan kymmenissä profiileissa. Miksi pitää korostaa että ei ole jollain lailla pakkomielteisesti liikkeellä ja vielä noilla samoilla sanoilla? Tää nyt ei kerro mitään huolestuttavaa kirjoittajastaan eikä ole sinänsä paha, on vain hämmentävän toistuva sanavalinta ja koko lailla turha huomio. Ei oletusarvo ole se, että jos ihminen etsii seurustelukumppania netissä, hän on jotenkin epätoivoinen.

3. "En vastaa kuvattomille."
Jos on niin kyyninen ja vainoharhainen, että olettaa julkisen profiilikuvan puutteen tarkoittavan jotain salailua tai häpeilyä, niin onko maailmankuva muiltakin osin muiden ihmisten suhteen noin mustunut? Julkiset profiilikuvat ovat usein ihan mitä sattuu, 15 vuotta vanhoja sattumaonnistumisia 25 kiloa sitten tms. Kuvan saa todella helposti nähtäville kiinnostavalle henkilölle yksityisestikin, esim. linkkaamalla. Jokaisella on oikeus internet-anonyymiyteen julkisilla foorumeilla, nettideitissäkin. Ja se on jopa suositeltavaa, siskon työkaverikin joutui pahaan kuseen koska tietty henkilö tunnisti hänet kasvoista nettideitissä.

4. "Olen huumorintajuinen, toivottavasti saat mut nauramaan."
Älä selitä olevasi huumorintajuinen, osoita se jollain vekkulilla tavalla. Esim. itseironia toimii aina. "Naurata minua" on kohtuuton ennakkovaatimus ihmiselle, jonka kanssa et ole viettänyt vielä hetkeäkään aikaa.

5. "Toivottavasti edes joskus katsot mun kanssa romanttisen leffan sohvalla" tai joku muu monista variaatioista tuoda ilmi sukupuolisia stereotypioita. Älä oleta profiilitekstissäsi, että miehet ovat ominaisuuksiltaan samanlaisia; oluesta, toimintaelokuvista ja äijäsaunailloista tykkääviä mörryköitä, jotka inhoavat shoppailua eivätkä puhu tunteistaan. Puhu oikealle ihmiselle, älä Wagner-mieskuvalle.

6. Kaikenlaiset lapsettomuuteen liittyvät ennakkoluulot ovat erittäin julmia. Joo, on ihmisiä jotka eivät koskaan ole kasvaneet aikuiksi, miehissä ja naisissa, eivätkä ymmärrä lapsista mitään. Mutta jos aikuinen ihminen on lapseton, on todennäköisempää että asia on hänelle arka, jopa todella kipeä. Lapsettomuus ei useimmalle lapsettomalle ole ollut mikään valinta, eikä sen takana ole mikään halu elää huolettomasti vailla vastuita. Lapsettomuus ei kerro ihmisestä ja hänen kyvystään ymmärtää lapsiperheen vaatimuksia ja lasten kasvatuksen vastuullisuutta vielä yhtään mitään. Jotkut ovat täysin valmiita lapsiperhearkeen, vaikka eivät omia biologisia ole saaneetkaan. Jotkut saavat useita omia, mutta pakenevat kaikkia vastuita ja elävät vain itselleen, identifoitumatta vanhemmaksi koskaan. Joten vaikka tyypin profiilissa lukee "Ei lapsia", älä sorru oletuksiin.

Sävyni on aika saarnaava, joo, mutta en ole lainkaan pettynyt tai katkeroitunut nettideiteissä, päinvastoin. Upeita tapauksia löytynyt näiden kliseiden ja mustavalkoisuuksien ulkopuolelta.

Ja huom! En missään nimessä ajattele, että on olemassa jokin "massa" ja sitten siitä poikkeavia yksilöitä. Me kaikki, joka ikinen meistä, olemme poikkeavia yksilöitä. Jokainen on ainutlaatuinen, kukaan ei ole ansainnut stereotypiointia ja yleistyksiä, yksikään ei ole "tyypillinen sukupuolensa edustaja". Siksi olisi tärkeää, ettemme nettideittaillessakaan ehdoin tahdoin käyttäyisi viljellen yleistyksiä, kuluneita kliseitä, väsyneitä hokemia ja turhia myyttejä.

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yli 90% kuvattomista on varattuja tai esim väärän sukupuolen ihmisiä vain vakoilemassa kilpailua, miksi ottaa riskiä kuvattoman kanssa kun vielä päälle osa tietysti on ulkoisesti sellaisia joista ei viehäty yhtään? Mieluummin sorttaa heti pois ne jotka 99% todennäköisyydellä on ajanhukkaa.

Arvaan: tämän tueksi ei ole mitään näyttöä, ei sitten mitään.

Ja lisäksi: kuvattoman kanssa ei tarvitse ottaa riskiä, jos se olennainen eli monipuolinen, informatiivinen ja persoonallinen profiiliteksti on kunnossa. Kuvallaan ihminen voi huijata ja harhauttaa kuinka paljon tykkää, mutta profiilitekstistä, arvoista, harrastuksista yms. näkee heti jo hyvin paljon enemmän, millainen ihminen on tarjolla. Apinasuomi, asenneongelmat, sivistymättömyys yms. näkyvät hyvin. 

Vierailija
42/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit käyttänyt tähän viestiin kuluttamasi ajan ja energian naisten lähestymiseen, voisit olla treffeillä jo illalla. No, kukin tavallaan.

Hahaa, minähän olen ekoilla nettitreffeilläni juuri tänä iltana. Alustavasti ensi viikolle sovittu kahdet muut. Ilmiöiden pohdiskelu ja ajatusten kirjoittaminen auki ei ole pois itse toiminnasta, päinvastoin. Ihan hyvä alentumisyritys silti. 

Luuletko löytäväsi jotain vakavaa, jos pidät jo valmiiksi jalkaasi oven raossa?

Keskittykää hyvät ihmiset vain yhteen kerrallaan. Yksin jäätte tuolla taktiikalla.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Jos kumppania pitää jostain tinderistä etsiä, on peli jo menetetty.

Hyvän parisuhteen hakeminen tinderista on sama kuin lähtisi jumalanpalvelukseen yökerhoon.

Mutta yhä uudestaan ja uudestaan täälläkin jaksaa joku olla yllättynyt siitä että sieltä löytyikin vain seksiseuran etsijöitä/pettäjiä.

Mutta kun niitä yllättyneitä kerta aina on, niin sehän vain kertoo siitä, että jotkut ovat todellakin tosissaan. Kuten minä.

M41

Vierailija
44/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyviä huomioita, paitsi tuo ilman kuvaa juttu. Miksi ihmeessä kukaan tykkäisi ilman kuvaa liikkuvasta, jos itsellä on kuva? Sehän on ihan epätasa-arvoinen asetelma. Jotain "salattavaa" ihmisellä on, jos kuvaa ei ole. Parhaimmassa tapauksessa häpeää nettideittailua. Yleensä tuntuu kyseessä olevan se, että a) henkilö on varattu b) on paljon vanhempi kuin mitä väittää.

Ensinnäkin: kuvan saa aivan järjettömän nopeasti ja helposti haluamansa ihmisen nähtäväksi. Linkkinä heti ensimmäiseen viestiin vaikka. Sitten ei olla enää kuvaton-kuvallinen-asetelmassa, vaan molemmat ovat nähneet toistensa pärstät. 

Toiseksi: mihin ihmeeseen perustuu tämä sinnikäs käsitys että kaikki kuvattomat ovat jotain häpeilijöitä tai salailijoita? Jokaisen pitäisi pystyä 10 sekunnissa keksimään yhtä monta järkisyytä, miksi netissä kannattaa olla tunnistautumaton. Ja näitä on tullut ihan julkisuuteen astikin, mitä seuraa jos väärät tahot näkevät jotain seuranhaun kaltaista yksityisyyden piirin kuuluvaa toimintaa. Yläastelaiset aloittavat opettajan armottoman kiusaamisen, tätä on tapahtunut. Naispuolinen miesvaltaisella alalla toimiva joutuu armottoman ja jatkuvan "hauskan" kiusoittelun ja vonkaamisen kohteeksi, kun hänen kuvansa näkyy seuranhakijana netissä. Ja tuhat muuta syytä.

Eikä edes tarvitse mitään dramaattista syytä. Jos ymmärrät ihmistä, joka ei haluaisi Vauva-palstalla kirjoitella koko nimellään, tulisi ymmärtää myös ihmistä, joka ei halua tuhansien ihmisten nettideittikaaokseen kaikkien nähtäville olevalla kuvallaan. On tosi outoa, että nettideittailua, missä on varmaan enemmän epämääräisiä tapauksia kuin muissa internetin kokoontumispaikoissa yhteensä, kohdellaan alueena jossa anonyymiys ja varovaisuus pitäisi heittää romukoppaan ja kuvattomuus on jotain "häpeilyä" tai "salailua". 

Yksi palvelu joka hoitaa tämän on Happypancake. Kuvat voi laittaa "sumennetuiksi" ja antaa yksilöllisesti käyttäjille oikeus nähdä ne. Se on erittäin hyvä tapa ja soisi olevan jokaisessa palvelussa.  

Vierailija
45/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yli 90% kuvattomista on varattuja tai esim väärän sukupuolen ihmisiä vain vakoilemassa kilpailua, miksi ottaa riskiä kuvattoman kanssa kun vielä päälle osa tietysti on ulkoisesti sellaisia joista ei viehäty yhtään? Mieluummin sorttaa heti pois ne jotka 99% todennäköisyydellä on ajanhukkaa.

Ja lisäksi: kuvattoman kanssa ei tarvitse ottaa riskiä, jos se olennainen eli monipuolinen, informatiivinen ja persoonallinen profiiliteksti on kunnossa. Kuvallaan ihminen voi huijata ja harhauttaa kuinka paljon tykkää, mutta profiilitekstistä, arvoista, harrastuksista yms. näkee heti jo hyvin paljon enemmän, millainen ihminen on tarjolla. Apinasuomi, asenneongelmat, sivistymättömyys yms. näkyvät hyvin. 

Miksi se kuva pitää jättää pois? Eikös muokkaamattomat kuvat ja hyvä profiiliteksti olisi vielä parempi? Muuten helpompi se on "harhauttaa" ilman kuvaa kuin kuvalla. Voi vaikka kertoa olevansa 20, kun online 50. Toki jotkut voivat käyttää kokonaan feikkejä kuvia, mutta tämä paljastuu kun kuvan googlettaa. Minua ei ole ainakaan kertaakaan harhautettu kuvilla miesten tai naisten taholta. Toki ihmiset valitsevat ne edustavimmat kuvat, mutta se ei ole huijausta, ellei kuva ole 10 vuotta vanha.

Olen jutellut joillekin kuvattomille ja aina paljastui jonkinlainen ns. "huijaus" kuvattomuuden syyksi. Yleensä olivat varattuja. Miksi ottaa riski? Mielestäni pitää vain uskaltaa omalla naamalla esiintyä.

Vierailija
46/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvattomuudesta. Minä olen sen verran introvertti ja epäilevä koko internetin suhteen että laitan omaa kuvaani sinne mahdollisimman vähän. Jos tekstin perusteella syntyy molemminpuolista kiinnostusta niin kyllä sitten olen kuvani laittanut aika pian toiselle.

Mutta jos tämän toiminnan takia joku ohittaa koska automaattisesti raakkaa kuvattomat niin ... ohittakoon.

t. introverttipertti

Meille introverteille pitäis olla oma deittipalvelu. Monissa deittijutuissa nykyään on pakko laittaa kuva, muuten ei profiili tuu näkyviinkään. Semmosen vastakohta: kuvaa ei voi laitta mihinkään esille, mutta profiilitekstin on pakko olla vähintään 200-sanainen ja lisäksi olisi persoonallisuutta haarukoivia monivalintakysymyksiä (OKCupidin tapaan), joista pitää vastata vähintään viiteenkymmeneen. Kun intellektuaalisesti, persoonallisesti, arvopohjallisesti ja elämäntyylillisesti samankaltaiset löytävät toisensa, he voivat sitten aloittaa keskustelun ja halutessaan vaihtaa kuvia omalla tavallaan. Tämä ei varmaan olis mikään jättisuosittu palvelu :D Mutta helmiä löytyisi helpommin kuin muualta. 

Ihan hyvä ehdotus, mutta se ei varsinaisesti liity introverttiyteen. Minä olen vahvasti introvertti mies, viihdyn todella paljon yksin, mutta laitan mielelläni muutaman kuvan itsestäni, koska olen saanut niistä positiivista palautetta ja olen muutenkin visuaalinen ihminen.

Vierailija
47/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyviä huomioita, paitsi tuo ilman kuvaa juttu. Miksi ihmeessä kukaan tykkäisi ilman kuvaa liikkuvasta, jos itsellä on kuva? Sehän on ihan epätasa-arvoinen asetelma. Jotain "salattavaa" ihmisellä on, jos kuvaa ei ole. Parhaimmassa tapauksessa häpeää nettideittailua. Yleensä tuntuu kyseessä olevan se, että a) henkilö on varattu b) on paljon vanhempi kuin mitä väittää.

Ensinnäkin: kuvan saa aivan järjettömän nopeasti ja helposti haluamansa ihmisen nähtäväksi. Linkkinä heti ensimmäiseen viestiin vaikka. Sitten ei olla enää kuvaton-kuvallinen-asetelmassa, vaan molemmat ovat nähneet toistensa pärstät. 

Toiseksi: mihin ihmeeseen perustuu tämä sinnikäs käsitys että kaikki kuvattomat ovat jotain häpeilijöitä tai salailijoita? Jokaisen pitäisi pystyä 10 sekunnissa keksimään yhtä monta järkisyytä, miksi netissä kannattaa olla tunnistautumaton. Ja näitä on tullut ihan julkisuuteen astikin, mitä seuraa jos väärät tahot näkevät jotain seuranhaun kaltaista yksityisyyden piirin kuuluvaa toimintaa. Yläastelaiset aloittavat opettajan armottoman kiusaamisen, tätä on tapahtunut. Naispuolinen miesvaltaisella alalla toimiva joutuu armottoman ja jatkuvan "hauskan" kiusoittelun ja vonkaamisen kohteeksi, kun hänen kuvansa näkyy seuranhakijana netissä. Ja tuhat muuta syytä.

Eikä edes tarvitse mitään dramaattista syytä. Jos ymmärrät ihmistä, joka ei haluaisi Vauva-palstalla kirjoitella koko nimellään, tulisi ymmärtää myös ihmistä, joka ei halua tuhansien ihmisten nettideittikaaokseen kaikkien nähtäville olevalla kuvallaan. On tosi outoa, että nettideittailua, missä on varmaan enemmän epämääräisiä tapauksia kuin muissa internetin kokoontumispaikoissa yhteensä, kohdellaan alueena jossa anonyymiys ja varovaisuus pitäisi heittää romukoppaan ja kuvattomuus on jotain "häpeilyä" tai "salailua". 

Yksi palvelu joka hoitaa tämän on Happypancake. Kuvat voi laittaa "sumennetuiksi" ja antaa yksilöllisesti käyttäjille oikeus nähdä ne. Se on erittäin hyvä tapa ja soisi olevan jokaisessa palvelussa.  

Koska 5/6 kerrasta kun olen jutellut kuvattomien kanssa, syyksi on paljastunut, että ovat varattuja. Lisäksi, koska itse näytän omat kasvoni kaikille, juttelen vain niille, joilla on myös kuva. Kuvattomathan voivat jutella toisille kuvattomille. Ei siis ongelmaa.

Vierailija
48/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt lupaasi :) Ilmoitin sinulle, että en usko. Ikävää että olet vätys joka ei jaksa muuta kuin valittaa ja kitistä.

Et toki kysynytkään, mutta selvästi haet hirveästi huomiotani ja hyväksyntääni. Ylimielinen provokaatiovastaus aloitukseen, ilman minkäänlaista argumenttia tai perustelua, kertoi sinusta jo kaiken oleellisen. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon, ja pienenä elämänohjeena: Lue ja ajattele enemmän. Kritisoi myös itseäsi. Älä luule tietäväsi jo riittävästi ja pakene uusia näkökulmia. Yritä kehittyä. 

Pakko kommentoida tuohon jälkimmäiseen täältä sivusta....v*ttu mitä shittiä!

Vierailija
49/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttönä toimii oma, sekä ystävien kokemukset.

-eri

Vierailija
50/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuva toki helpottaa tutustumista... mutta jos se on selkee ja niitä on useempi. Jollai yhdellä pullistelukuvalla ei tee mitään. Ja aina kannattaa varautua siihen että treffeille tulee kuvan tyyppi mukanaan plus 40 kiloa tai miinus 20 senttiä. On se vähän epämääräistä. Profiiliteksti tai ekoista viesteistä asti hyvät jutut tietysti ratkasevat kiinnostaako tutustua ees. Kuvattomien suhteen on ihan sama kuin kuvallisten siinä mielessä että ylläri voi olla positiivinen tai negatiivinen. Enemmän raja menee siinä että vaikuttaako kokonaisuus vilpittömältä siis kuvat, kirjoittelut jne. Profiilikuva auttaa lähinnä siinä että voi pudottaa heti semmoset mitkä selkeesti ovat no-no ulkonäöltään. 

Vierailija
51/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvelinkin, kuvattomien suhteen vainoharhaisten "näyttö" on: mä ja mun kaverit. Voi hupsuja nassukoita pelottavassa maailmassa. 

Vierailija
52/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilikuva toki helpottaa tutustumista... mutta jos se on selkee ja niitä on useempi. Jollai yhdellä pullistelukuvalla ei tee mitään. Ja aina kannattaa varautua siihen että treffeille tulee kuvan tyyppi mukanaan plus 40 kiloa tai miinus 20 senttiä. On se vähän epämääräistä. Profiiliteksti tai ekoista viesteistä asti hyvät jutut tietysti ratkasevat kiinnostaako tutustua ees. Kuvattomien suhteen on ihan sama kuin kuvallisten siinä mielessä että ylläri voi olla positiivinen tai negatiivinen. Enemmän raja menee siinä että vaikuttaako kokonaisuus vilpittömältä siis kuvat, kirjoittelut jne. Profiilikuva auttaa lähinnä siinä että voi pudottaa heti semmoset mitkä selkeesti ovat no-no ulkonäöltään. 

Niin ja kuvattomissa profiileissa täytyy puntaroida jaksaako ottaa riskiä siihen, että kyseessä on varattu tyyppi.

Tinderissä ne swaippaukset tehdään yleensä aika nopeasti, kun ihmisiä on satoja. Tämä johtaa yleensä siihen, että riskiä ei oteta, kun se on selvästi näkyvillä heti. Muokatut kuvat tms. on tietysti myös olemassa oleva riski, mutta ei heti huomattavissa.

Vierailija
53/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten arvelinkin, kuvattomien suhteen vainoharhaisten "näyttö" on: mä ja mun kaverit. Voi hupsuja nassukoita pelottavassa maailmassa. 

Oma kokemus on kyllä aika kiistämätön näyttö.

Fool me once shame on you, fool me twice...

Vierailija
54/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai "mulla ei oo profiilikuvaa" tarkota samaa kuin "sun täytyy tulla treffeille täysin sokkona tietämättä lainkaan minkä näkönen tai ikänen oon". Vai mistä tässä keskustelussa on kyse? Mä käsitin että siis julkinen kuva, vai puhutaanko ihmisistä jotka ei suostu näyttämään kuvaa viestissäkään vaan pyytävät treffeille heti. 

Vierailija
55/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pelkosi; Tutut näkevät, että haluat seurustella.

Naisten "pelko"; eivät halua tulla huijatuksi. Muuten kaikenlaisten psykolaattien on myös paljon paljon helpompi piileskellä kuvattoman profiilin takana. Naisena on kuule pakko olla hieman varovainen.

Miksi tämä sinua edes niin kismittää? Tykkäilet vain toisia kuvattomia.

Vierailija
56/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän molemmat puolet asiassa kyllä... mutta "kaikki X ovat Y" ajattelutapaa kannattaa välttää kaikessa, myös tässä. Koska se on aina lähtökohtaisesti virheellistä ja siinä vahingoittaa omaa todellisuustajua. 

Se oikea saattaa löytyä tosi yllättävästi paikasta ja usein löytyykin, joten kyllä ne kuvattomienkin pofiilit kannattaa lukea ja tarttua kiinnostaviin tapauksiin vaikka varovainen oliskin. 

Vierailija
57/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä ollut tuolla suomi24 treffi sivustolla. Huomioni vaan että samat naamat siellä vuodesta toiseen pyörivät. Muutamilla treffeillä käynytkin. t. Osa-aika sinkku

Vierailija
58/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pelkosi; Tutut näkevät, että haluat seurustella.

Tsoot tsot.

Olkiukkojen kaltaiset argumentaatiovirheet ovat vain merkki siitä, ettet osaa perustella näkökulmaasi uskottavasti. 

Naisena on kuule pakko olla hieman varovainen.

Tottakai. Tämän ymmärrämme kaikki paremmin kuin hyvin. Mutta varovaisuus ei saisi johtaa täysin virheellisiin yleistyksiin, perusteettomien käsitysten ylläpitoon, kaltevan pinnan argumentteihin ja viljelyyn ja konkreettista näyttöä vailla olevien väitteiden levittämiseen. 

Miksi tämä sinua edes niin kismittää? Tykkäilet vain toisia kuvattomia.

Minä tykkäilen persoonallisia tapoja kertoa itsestään ja toiveistaan. Kuvan tietysti haluan nähdä, useampiakin. Niiden vain ei tarvitse olla mitenkään esillä profiilissa. 

Vierailija
59/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. "Mä en oo sitten mikään tyypillinen nainen."

Samaa mieltä. Se ettei nainen panosta ulkonäköönsä näitä osin on ok. Mutta entäs ne positiiviset omianaisuudet? Oletko naiseksi rento etkä pikkutarkka myöskään kodin siisteyden ja sisustuksen kanssa? Oletko sporttaamisesta tai ulkoilusta nauttiva nainen joka ei halua että rakennekynnet ovat aina poikki kun liikkuu? Onko hyvä kroppa sitten?

2. "Etsin kumppania mutta en hampaat irvessä."

Tämä liittyy naisen egoon. Etsin kumppania ja panostan viittaisi siihen ettei nainen ole tasokkaimmasta päästä kun on yhä tästä huolimatta sinkku. Tällä naisselitellään heti alkuun että mutkun enhän minä ole kumppania hampaat irvessä etsinytkään joten tästä johtuu sinkkuus.

3. "En vastaa kuvattomille."

Tämä minusta ok.

4. "Olen huumorintajuinen, toivottavasti saat mut nauramaan."

Jep. Minä nainen, sinä mies. Viihdytä minua soidinmenoilla ja minä päätän oletko hauska. Lue: nainen on itse umpitylsä.

5. "Toivottavasti edes joskus katsot mun kanssa romanttisen leffan sohvalla" tai joku muu monista variaatioista tuoda ilmi sukupuolisia stereotypioita.

Tämä sinänsä ok.

6. Kaikenlaiset lapsettomuuteen liittyvät ennakkoluulot ovat erittäin julmia.

Tätä olisit voinut kuvata tarkemmin.

Vierailija
60/222 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kirjoituksilla pidätte huolen, että suurin osa naisista ei tule sinne tinderiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi