Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette äideistä, joilla lapsia useammille isille?

Vierailija
05.07.2014 |

Eli siis esim . kolme lasta ja kaikilla eri isä.

Äityleissä keskustellaan asiasta ja huomaa kyllä millasta porukkaa siellä käy kun suurimman osan vastanneista mielestä on ihan normaalia et lapsia on joka sormelle ja kaikilla eri siittäjä.

Tottakai ymmärrän tilanteet, jossa ero on tullut esim. väkivallan , alkoholin tai jonkun muun ylitsepääsemättömän asian takia tai ollaan jääty leskeksi löydetty uusi kumppani ja tehty hänen kanssaan yhteinen lapsi. Nämä ovat asioita erikseen.

Mutta rehellinen mielipiteeni; kyllä se jotain kertoo jos ei ihminen ei pysyvää suhdetta pysty luomaan, lapsia monelle miehelle, parhaimmillaan taloudessa asuu taas uusi mies joka ei ole kenenkään lapsen isä. Tulee väkisin tietynlainen ihmistyyppi mieleen ja elämänhallinta on täysin kadoksissa.

Varmaan saan nyt oikeen paskavyöryn niskaani, mutta minulla on onneksi oikeus mielipiteeseeni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isä on sankari.Yh-äiti-? huora?

Mulla on 4 lasta 4 eri isälle.Jos saisin valita, asuisin heidän kaikkien kanssa, mutta polyamoria on suomessa kielletty, enkä naisena muutenkaan voisi vedota mihinkään uskontoon.Niinkuin miehet tekevät.

Vierailija
22/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

miltäs kuulostaa? Mulla lapset kahden miehen kanssa, minulla on hyvä työ, omistan neljä asuntoa (nämä siis ilman mitään perintöjä tms, pankille toki jonkin verran lainaa on), matkailen paljon ja koulutukseltani olen tuleva ekonomi (opiskelen työn ohella). Aikamoista luuseri- ja paskasakkia olenkin, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko nää ap:n käsitykset miehiä, joilla on lapsia useamman naisen kanssa?

Eräs tuttuni erosi nuoresta solmitusta avioliitosta 20 vuoden ja neljän lapsen jälkeen. Sen jälkeen hän sai lapsen erään naisen kanssa, mutta suhde päättyi, kun lapsi oli 3-vuotias. Nyt hän on uudessa avioliitossa vähän yli kolmikymppisen naisen kanssa ja lapsi on tulossa. Onko tässä moraaliton mies?

Vierailija
24/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia kahdelle eri miehelle eikä mielestäni siinä mitään pahaa tai tuomittavaa ole. Nykyään puolet liitoistaa päättyy eroon ennemmin tai myöhemmin ja monila pareilla on lapsia. Jos lapsia haluaa lisää eron jälkeen, yleensä lapsilla tulee olemaan eri isä.

Vierailija
25/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan elämä saattaa heitellä meitä ja kaikkea voi sattua, joka asiaan kun ei itse voi vaikuttaa. Mä sain esikoiseni nuorena ekan poikaystäväni kanssa, mutta kun hän jäi jatkuvasti kiinni pettämisestä, alkoi työttömäksi jäätyäön juoda ja hakkas mua, viimein ihan sairaalakuntoon, jätin hänet (lue:lähdin vauvan kanssa karkuun). Seuraava mies oli alkuun kiva ja kiltti mulle ja mun lapselle, saatiin kolme yhteistä lasta, mutta tääkin mies oli väkivaltainen,ja löi myös lapsia, eli ero tuli siitäkin, vaikka 14v otin sitkeesti turpiini,välillä asuin lasten kanssa turvakodissakin...

No, löysin lopulta oikeesti ihanan miehen ihan kaveripiiristö, rakastuttiin ja nyt naimisissa ja ootetaan yhteistä lasta, eli mulla sitte kohta 5lasta kolmen eri miehen kanssa, enkä häpeä tai kadu. Kaikilla lapsillanu on nyt asiat hyvin ja itsekin olen nyt vihdoin onnellinen, se on pääasia.