Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla ikäeroilla teidän lapset on tehty?

Vierailija
27.06.2014 |

Kannattaako tehdä lapset heti putkeen vai kunnon ikäerolla? Meillä nyt 9 kk vauva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset on SAATU seur. ikäeroilla:

2 min

2,5 v

5 v

2,5 v

Vierailija
2/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v5kk ja 3vrk tuli meillä lasten ikäeroksi.

En vaihtaisi toisenlaiseen ikäeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, tosi fantsua, että tuli just oikea ikäero heti. ethän sä mitään muunlaisista eroista tiedäkään. eli kannattaa olla tyytyväinen, oli ero mikä tahansa.

Vierailija
4/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sinun probleemasi 4 on?? tamponi väärässä reiässä vai puutteessako olet?

Meillä oli ihan toiveena ja tarkoituksena saada lapset max2-2,5v ikäerolla joten toinen lapsi sai ns luvan tulla kun esikoinen oli reilut 8kk. Ja kun kävi yhtä onnellisesti kuin esikoisen kanssa eli tärppäsi heti ensimmäisestä mahd kierrosta niin tuo tuli ikäeroksi.

Ja niin, ei ole henkkoht kokemusta muista ikäeroista mutta muuta kokemusta sitäkin enemmän, siskoni on minua 14v nuorempi ja veljeni minua 5v nuorempi.

Ja 10v olen ammatikseni lasten parissa ollut ja nähnyt ikäeroja 10kk-7v väliltä aikalailla joten kyllä tässä jonkilaista kosketuspintaa asiaan kuitenkin on.

-3-

Vierailija
5/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen että meidän lapsille tulee ikäeroa 4 vuotta. Isompi on jo omatoiminen ja pärjää useimmissa asioissa ilman äidin apua. Todellisuus jää nähtäväksi kuinka helppoa sitten tulee olemaan.

Vierailija
6/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin niin surullista :/ ei 4v ole millään tavoin "iso", mutta niinhän sitä ajatellaan kun vauva tulee ja niin esikoinen jää paitsioon ja huomaamattakin paljon vähemmällä huomiolla kun "on niin iso".

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:38"]

Itse olen tyytyväinen että meidän lapsille tulee ikäeroa 4 vuotta. Isompi on jo omatoiminen ja pärjää useimmissa asioissa ilman äidin apua. Todellisuus jää nähtäväksi kuinka helppoa sitten tulee olemaan.

[/quote]