Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Armin sisko - Danny piti Armia varalla

Vierailija
03.07.2021 |

Kommentit (856)

Vierailija
61/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi Helmin vanhemmat antavat lapsensa olla tuon äijän kanssa tekemisissä.

Helmi ei ole ikänsä puolesta alaikäinen saa päättää miten elämäänsä elää. Kasvatustyö kodin osalta on näin ollen tehty. Sorry.

Kyllä parikymppinen vielä kovasti tarvii vanhempiaan.

Tämä on niin totta. Mä läksin helmin ikäisenä likkana merille töihin ja mä olin ihan hukassa siellä. Mua käytettiin surutta hyväksi. Nyt nelikymppisenä, mä säälin kaikkia niitä miehiä, jotka käytti mua hyväksi. Mähän sain vasta 30-vuotiaana asperger diagnoosin. Ei Silloin mistään aspergereista mitään tiedetty...

Vierailija
62/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tämä Armin sisko jättäisi nyt jo vihdoin tämän asian sikseen. Armi oli aikuinen ihminen ja vastasi itse teoistaan. Teki huonoja valintoja, joista saa syyttää vain itseään.

Juurikin noin. Turhaa pöyhiä tunkiota, sanotaan. Kun siitä ei ole kenellekään hyötyä niin pitää ymmärtää antaa asioiden olla. Vai rahastako puhuu? Kyllä juorulehdet maksavat jotta saa menekkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Danny puhuu ihan totta.

Suhde kaatui lopulta Armin alkoholismiin. 

Ymmärrän hyvin tapahtumien kulun. Danny ensin naimisissa tahollaan, ja lupauksia Armille, jotka lupaukset koskettelivat vuosia edessäpäin ollutta aikaa, perusteli tätä sillä, että kun omat lapsensa aikuistuisivat ensin. Varsin vastuullista pohdintaa "upseerimieheltä". Ajan kuluessa Danny huomasi, että Armille viina maistui ja huomasi, että avioliitto on mahdoton. Esitti sitten Armille kuitenkin mahdollisuuden, johon Armi ei tarttunut, koska alkoholi merkitsi enemmän.

Sinä näet juupajuu.

Olikohan Armin juominen syy vai kuitenkin seuraus. Veikkaan jälkimmäistä.

Lapset kärsivät joka tapauksessa petturi-isästään. Miksei vain eronnut. Taisi tykätä liikaa varakkaasta vaimosta. Rikas vaimo, missi sivussa. Danny eli unelmaansa. Muut kärsivät. Kohtuuttomasti.

Vierailija
64/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyllä on historia käyttää nuoria likkoja - hädin tuskin täysi-ikäisiä - hyväkseen.

Vierailija
65/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tämä Armin sisko jättäisi nyt jo vihdoin tämän asian sikseen. Armi oli aikuinen ihminen ja vastasi itse teoistaan. Teki huonoja valintoja, joista saa syyttää vain itseään.

Miksi ihneessä kun siskoa ja hänen muistoaan loukataan.

Alkoholismi on sairaus. Ei siinä ole mitään hävettävää.

Dannyhän hylkäsi Armin alkoholismin vuoksi, olisi omien sanojensa mukaan  nainut jos Armi olisi jättänyt alkoholin? Surullista, eikö?

Vierailija
66/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa Armilla olisi ollut voimaa lähteä suhteesta ajoissa. 😥

Se olisi sitten edellyttänyt myös työkuvioiden laittamista uusiksi.

Vierailija
67/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on kyllä ihan itse hankittu sairaus, kuten useimmat muutkin sairaudet. Kukaan ei kaada viinaa toiselle kurkkuun ja jos kaataa, aina voi sylkeä pois. Liika hyssyttely alkoholistien osalta vain pahentaa asiaa. Pelkurit, jotka yrittävät hoitaa mielenterveysasioitaan alkoholilla. 

Vierailija
68/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan haudanryöstäjä ja kehdonryöstäjä. Tähän pystyy vain tosi sonni. Yök.

Vierailija
69/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aviomiestä ei pidä lähteä varatusta luikurista hakemaan on tuossa Armikin ihan väärillä apajilla ollut. Ja kärsi siitä sitten.

Vierailija
70/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihneessä kun siskoa ja hänen muistoaan loukataan.

Alkoholismi on sairaus. Ei siinä ole mitään hävettävää.

Dannyhän hylkäsi Armin alkoholismin vuoksi, olisi omien sanojensa mukaan  nainut jos Armi olisi jättänyt alkoholin? Surullista, eikö?

Narsistin selityksiä. Ne ihmiset on niin itseään täynnä, etteivät ymmärrä miten naurettavilta nuo selitykset normaalin ihmisen korvaan kuulostaa.

Vierailija
71/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dannyn lähipiirissä kaikki varattomia kun jatkuvasti ollaan äänessä miehen puuhista.

Vierailija
72/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kirjoitan tänne mutta nyt kiukutti lukea tuota juttua, että kiitos ap että olit jo aloittanut. Mulla meni tää tunteisiin, vaikka olen niin nuori että Armi ja Danny tarkoittaa mulle lähinnä sitä hassua vanhaa musiikkivideota ja Danny on vanha setämies, joka rokkasi kauan sitten.

Kyllä, jokainen lopulta tekee lopulta elämässään omat valintansa halusi tai ymmärsi sitä tai ei, mutta jos jotakuta vuosikausia sumutetaan, niin siitä on erittäin vaikea nousta, vaikka saisikin läheisiltä tukea. Joskus pienikin kivi riittää kaatamaan elämässä. Alkoholismi on sairaus, joka voi tulla kelle tahansa, se on omanlaisensa taistelu. Mutta nyt kyllä Danny kieltää totuuden, pohjajuttu on se että hänellä oli aina jokin syy miksi ei valita Armia, kunhan kuori kermat ja hänellä on selvästi ollut valtaa Armiin. Raukkamainen äijä ja tyylinsä sekä nuorten naisystävien perusteella täydellisen sokea itselleen. Poltan autossa soitetun Kuusamo-levyn!

Vierailija
73/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Ironisesti_ soitetun levyn siis!

Vierailija
74/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekulaatiota joka varmaan poistetaan, mutta kantaakohan iso dee jonkinlaista syyllisyyttä ja siksi ns. palaa Armia hieman muistuttaviin ihmisiin

Vierailija
75/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kirjoitan tänne mutta nyt kiukutti lukea tuota juttua, että kiitos ap että olit jo aloittanut. Mulla meni tää tunteisiin, vaikka olen niin nuori että Armi ja Danny tarkoittaa mulle lähinnä sitä hassua vanhaa musiikkivideota ja Danny on vanha setämies, joka rokkasi kauan sitten.

Kyllä, jokainen lopulta tekee lopulta elämässään omat valintansa halusi tai ymmärsi sitä tai ei, mutta jos jotakuta vuosikausia sumutetaan, niin siitä on erittäin vaikea nousta, vaikka saisikin läheisiltä tukea. Joskus pienikin kivi riittää kaatamaan elämässä. Alkoholismi on sairaus, joka voi tulla kelle tahansa, se on omanlaisensa taistelu. Mutta nyt kyllä Danny kieltää totuuden, pohjajuttu on se että hänellä oli aina jokin syy miksi ei valita Armia, kunhan kuori kermat ja hänellä on selvästi ollut valtaa Armiin. Raukkamainen äijä ja tyylinsä sekä nuorten naisystävien perusteella täydellisen sokea itselleen. Poltan autossa soitetun Kuusamo-levyn!

Please älä polta Kuusamo-levyä en minäkään :D on se niin ihana, eikö.

Vierailija
76/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sinä tämän saman kaikille narsistin manipuloimaksi joutuneille? Eikö manipuloivalla narsistilla itsellään ole mitään vastuuta teoistaan?

Elämä on kuin shakkia: se voittaa, joka tekee fiksumpia siirtoja. Jos vastapuoli sanoo "siirrä tota ja tee sitten näin" ja sinä uskot, etkä pelaa omilla valinnoillasi, olet hölmö ja ansaitsetkin hävitä.

Ahaa. Danny teki sitten aika huonon siirron keksiessään Armista tuon "Menen heti naimisiin kanssasi, kun jätät tuon juopporemmin" -sadun.

Danny on 78-vuotias ammatissaan menestynyt mies, joka panee 20-vuotiasta kaunotarta. Kyllä Danny on kingi, joka on jo voittanut tämän elämän pelin.

Voit omistaa varmana Jumalan Sanana että Dannynkin pèrśe vielä tervataan. Jos ei tässä elämässä niin tulevassa.

Vierailija
77/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin noin. Turhaa pöyhiä tunkiota, sanotaan. Kun siitä ei ole kenellekään hyötyä niin pitää ymmärtää antaa asioiden olla. Vai rahastako puhuu? Kyllä juorulehdet maksavat jotta saa menekkiä.

No Dannyhan tämän pöyhimisen aloitti. On Armin siskolla oikeus kertoa toinen puoli asiasta.

Vierailija
78/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen on omasta elämästään vastuussa. Jos alistuu kynnysmatoksi, sellaiseksi jääkin. Olisi Armi opiskellut ammatin ja lopettanut hanttapulihommat.

Ei voi oikeuttaa omaa huonoa käytöstä sillä, että sanoo olevan toisen oma moka, jos suostuu huonosti kohdelluksi.

79/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisalla oli rahat

Danny ei itsekään ollut ihan köyhä, hänen rikas isänsä kuoli 1978 ja Danny tietenkin peri osan rahoista ja kaikkea muutakin.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200903269308362

Lisäksi Dannylla meni työrintamalla todella hyvin 60- ja 70-luvulla. 

Mikä rikas Danny nyt muka oli ? Hah hah Primulan pullakuski.

Muistan, kuinka pyrki ns stadin seurapiireihin. Eihän sitä huolittu ihan duunaritaustansa takia ja pullaposkiensa.

Savonmualta sitten joku väkäleuka Vanhapiika Liisa hänelle suostui. Pakkoavioliitto oli vielä kyseessä.

Vierailija
80/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi Helmin vanhemmat antavat lapsensa olla tuon äijän kanssa tekemisissä.

Helmi ei ole ikänsä puolesta alaikäinen saa päättää miten elämäänsä elää. Kasvatustyö kodin osalta on näin ollen tehty. Sorry.

Kyllä parikymppinen vielä kovasti tarvii vanhempiaan.

Tämä on niin totta. Mä läksin helmin ikäisenä likkana merille töihin ja mä olin ihan hukassa siellä. Mua käytettiin surutta hyväksi. Nyt nelikymppisenä, mä säälin kaikkia niitä miehiä, jotka käytti mua hyväksi. Mähän sain vasta 30-vuotiaana asperger diagnoosin. Ei Silloin mistään aspergereista mitään tiedetty...

Säälit niitä miehiä. Onpa outoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä