Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Armin sisko - Danny piti Armia varalla

Vierailija
03.07.2021 |

Kommentit (856)

Vierailija
21/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi Helmin vanhemmat antavat lapsensa olla tuon äijän kanssa tekemisissä.

Helmi ei ole ikänsä puolesta alaikäinen saa päättää miten elämäänsä elää. Kasvatustyö kodin osalta on näin ollen tehty. Sorry.

Vierailija
22/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä Armin sisko jättäisi nyt jo vihdoin tämän asian sikseen. Armi oli aikuinen ihminen ja vastasi itse teoistaan. Teki huonoja valintoja, joista saa syyttää vain itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisalla oli rahat

Ja hän suostui tuohon koska... ?

Vierailija
24/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi Helmin vanhemmat antavat lapsensa olla tuon äijän kanssa tekemisissä.

Helmi ei ole ikänsä puolesta alaikäinen saa päättää miten elämäänsä elää. Kasvatustyö kodin osalta on näin ollen tehty. Sorry.

Lisäksi ei voi tietää, mitä vanhemmat ovat ehkä sanoneet. Kyllä itsekin neuvon täysi-ikäistä lasta, eri juttu sitten kuunteleeko. Itsenäisyyden makuun päässyt nuori aikuinen tietää usein mielestään parhaiten...

Vierailija
25/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisalla oli rahat

Danny ei itsekään ollut ihan köyhä, hänen rikas isänsä kuoli 1978 ja Danny tietenkin peri osan rahoista ja kaikkea muutakin.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200903269308362

Lisäksi Dannylla meni työrintamalla todella hyvin 60- ja 70-luvulla. 

Vierailija
26/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parikymppinen vielä kovasti tarvii vanhempiaan.

Vierailija
27/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannystä on aina tullut huonot vibat.

Vierailija
28/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höynäytti nuorta, kaunista Armia lupauksillaan. Mutta oliko Armi itse asiassa silti hieman yksinkertainen, kun K suhde naimisissa olevaan Dannyyn kesti kuitenkin vuosikausia? Olisi luullut älyävän, ettei D eroa vaimostaan.

Jos Armi olisikin ollut yksinkertainen, ei tämä kaksikertainen vanha mies olisi saanut ottaa nuorta naista nuupahtavaa uraansa petraamaan. Ehkä siinä oli näillä hännystelijöilläkin näppinsä pelissä, tahdon olla sulle hellää saduillaan, mutta Danny aikuisempana (ikä) olisi voinut storpata heti oitis, ettei tämä touhu nyt käy.

Sitä ihmettelen, että Danny jatkaa nyt samaa rataa, miksi? Kunnioittaisi edes Armin omaisia, lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Onko Danny itse muuten jo avun tarpeessa, kaikki tämä on vanhan miehen hyväksikäyttöä. Helmi etunenässä.

Toisaalta, minä taakseen jättää sen edestään löytää.

Vierailija
29/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tämä Armin sisko jättäisi nyt jo vihdoin tämän asian sikseen. Armi oli aikuinen ihminen ja vastasi itse teoistaan. Teki huonoja valintoja, joista saa syyttää vain itseään.

Sanotko sinä tämän saman kaikille narsistin manipuloimaksi joutuneille? Eikö manipuloivalla narsistilla itsellään ole mitään vastuuta teoistaan?

Vierailija
30/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on mielestäni järkyttävä palturin puhuja.

Vierailija
31/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi ei ole enää puolustamassa itseään, onneksi sisko saa suunsa auki. Onhan tuo nyt Dannylta aivan jäätävän härskiä ja läpinäkyvää alkaa pestä itseään nyt jälkikäteen puhtaaksi selittelemällä että joo oltais menty naimisiin jos Armi olisi jättänyt viinan... Ala-arvoista. 

Vierailija
32/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sinä tämän saman kaikille narsistin manipuloimaksi joutuneille? Eikö manipuloivalla narsistilla itsellään ole mitään vastuuta teoistaan?

Elämä on kuin shakkia: se voittaa, joka tekee fiksumpia siirtoja. Jos vastapuoli sanoo "siirrä tota ja tee sitten näin" ja sinä uskot, etkä pelaa omilla valinnoillasi, olet hölmö ja ansaitsetkin hävitä.

Vierailija
33/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kuin shakkia: se voittaa, joka tekee fiksumpia siirtoja. Jos vastapuoli sanoo "siirrä tota ja tee sitten näin" ja sinä uskot, etkä pelaa omilla valinnoillasi, olet hölmö ja ansaitsetkin hävitä.

Ahaa. Danny teki sitten aika huonon siirron keksiessään Armista tuon "Menen heti naimisiin kanssasi, kun jätät tuon juopporemmin" -sadun.

Vierailija
34/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on häpeä ja noloa sanoa kuolleesta, että valitsi mieluummin alkoholin. Alkoholismi on sitäpaitsi sairaus, ei niitä valita. Nyt on enää toisen osapuolen sana jäljellä siitä mitä oikeasti tapahtui, mutta uskoisinpa ettei kukaan nauti toisen naisen puolijulkisesta roolista. Näitä on nähty, kyllä äijillä selityksiä riittää, molemmille naisilleen. 

Vierailija
35/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D on samanlainen vedättäjä ×ulkku kuin minä.

Kadun nyt eräälle naiselle antamiani suoria- ja epäsuoria lupauksia. Näiden lupausten ja harhautusten vuoksi nainen jäi ilman kaipaamiaan lapsia. Syynä lienee minulla olleet omat mielihalut, joita pystyi tyydyttämään häneen helposti kymmenen vuotta.

Voisi auttaa viihdetaiteilijaa itseään, jos pystyisi samoin olemaan itselleen rehellinen.

Vierailija
36/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikinä oli mitään respektiä tätä ”musiikkineuvosta” kohtaan, se meni pakkasen puolelle tuolla avautumisella. Kus*ipää ukko. Mustamaalaa vielä Armin muiston. No, kansa ei ole ihan noin tyhmää. Alkaa olla kaikille selvä, mikä tämä Lipsanen on miehiään.

Vierailija
37/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi ei ole enää puolustamassa itseään, onneksi sisko saa suunsa auki. Onhan tuo nyt Dannylta aivan jäätävän härskiä ja läpinäkyvää alkaa pestä itseään nyt jälkikäteen puhtaaksi selittelemällä että joo oltais menty naimisiin jos Armi olisi jättänyt viinan... Ala-arvoista. 

Armi vastasi itse teoistaan, eikä tilanne siitä parane, että sisko yrittää vielä näin kauan kuoleman jälkeenkin selittää jotain. Sisko tietää vain sen, mitä Armi hänelle kertoi. Kertoiko Armi kaiken, sen tiesi vain Armi itse, ja vei sen mukanaan hautaan.

Vierailija
38/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sisko jättäisi asian sikseen, kun edesmenneen sisaren elämää taas räävitään. En ikinä jättäisi asiaan sikseen jos sisartani, edesmennyttä sisartani näin kohdeltaisiin. Danny myy nyt uutta levyään tosi roisisti,   käyttää hyväkseen kaikkea minkä irti saa. Helmi niistä nyt surullisin elävä tapaus.

Vierailija
39/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi valitettavasti roikkui naimisissa olevassa miehessä, kun olisi voinut saada onnellisen elämän ja omia lapsia jonkun muun kanssa. Armi teki valintansa ja viitoitti oman tiensä, eikä se puolustelemalla parane.

Vierailija
40/856 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kaatanut viinaa sen juopon kurkusta alas, kyllä se ihan itse ryyppäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi