Saanko ajaa nurmea 8.00 lauantaina?
Huomenta. Tilanne on tämä. Nurmea ei olla keritty ajaa pitkään aikaan. Nyt on pakko, kun ensi viikollakaan ei ole aikaa. Olen kahden alle 2 vuotiaan kanssa kotona. Mies lähtee töihin 9.15 tänään ja huomenna ja tulee kotiin 21:30. Ehtitin ajaa nurmikon nyt ennen kuin isäntä lähtee töihin. Asumme siis omakotitalossa.
Kommentit (37)
Voit ajaa, ellei järjestyssäännöt kiellä erikseen. Elä oman aikataulun mukaan, älä naapurien!
Aja vaan, laiskamadot nukkuu vielä. :)
Sen kun ajat. Ei meillä ainakaan niin selvästi sisälle kuulu, että taaperon unta häiritsisi. Eikä kyllä omaanikaan, saatika miehen
Voit ajaa. Kyllä mun mielestä voi luottaa että normaalit kerrostalon hiljaisuussäännöt pätee missä tahansa alueella, eli hiljaisuus klo 22-07.
Saa tietenkin. ei ole enää hiljaisuus aika.
Ei enä kannata vastailla, siellä se kone jo pärisee ja herättää naapurit.
Hitto, että olen tossukka.. Yritin mennä ajamaan, mutta pokka ei kestänyt. Laitoin isännän asialle :)
Tota mietinkin että miksi et laita miestä sinne ruohonleikkuuseen, hyvä sinä!
Enemmän mua hävettäis ajaa sunnuntaina kahdeksalta. Me ollaan pidetty sunnuntait aina lepopäivinä, mut naapuri laulattaa AINA moottorisahaa sunnuntaiaamuisin. :)
Tykkään ruohonleikkuusta! Siinä saa olla ulkona ja ihan "omassa rauhassa". Saa vain tallustella pihalla ja isäntä katsoo lapsia (1v 9kk ja 3kk).
Nyt onkin sitten kiva viettää päivä lasten kanssa, kun voi olla pihalla ajetulla nurmella. Ei ihan kahdeksalta aloitettu vaan n. 8.15. Nurmea ei hirveästi ole niin ei tuossa kauaa mene :)
-ap-
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:07"]Voit ajaa, ellei järjestyssäännöt kiellä erikseen. Elä oman aikataulun mukaan, älä naapurien!
[/quote]mitkä ihmeen järjestyssäännöt? Jos tarkoitat järjestyslakia, niin siinä ei olee mainintoja nurmen leikkuusta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:07"]Voit ajaa, ellei järjestyssäännöt kiellä erikseen. Elä oman aikataulun mukaan, älä naapurien!
[/quote]mitkä ihmeen järjestyssäännöt? Jos tarkoitat järjestyslakia, niin siinä ei olee mainintoja nurmen leikkuusta.
[/quote]
Juuri sitä samaa. Kirjoitin puoliksi huumorilla.
AP vaikutat ihmiseltä jolla ei ole lainkaan tilannetajua koska joudut muilta kyselemään milloin on sopivaa ajankohta omakotialueella ajaa nurmikko.
Mikset aja nurmikkoa silloin kun lapset ovat päiväunilla?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:09"]Aja vaan, laiskamadot nukkuu vielä. :)
[/quote]
tai aja klo 21.45 illalla. Laiskamadot on menneet nukkumaan jo.
Itse ajan nurmikkoni silloin kun se minulle parhaiten sopii, en kylläkään klo 21-07 välisenä aikana. Mutta muuten kyllä ihan mihin aikaan huvittaa ja ihan minä tahansa päivänä, jopa sunnuntaina. Teen vuorotyötä, joten ei ole niin säännöllistä rytmiä elämässä vaan asiat tehtävä silloin kun parhaiten itselle sopii