Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko ajaa nurmea 8.00 lauantaina?

Vierailija
05.07.2014 |

Huomenta. Tilanne on tämä. Nurmea ei olla keritty ajaa pitkään aikaan. Nyt on pakko, kun ensi viikollakaan ei ole aikaa. Olen kahden alle 2 vuotiaan kanssa kotona. Mies lähtee töihin 9.15 tänään ja huomenna ja tulee kotiin 21:30. Ehtitin ajaa nurmikon nyt ennen kuin isäntä lähtee töihin. Asumme siis omakotitalossa. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:36"]AP vaikutat ihmiseltä jolla ei ole lainkaan tilannetajua koska joudut muilta kyselemään milloin on sopivaa ajankohta omakotialueella ajaa nurmikko.

[/quote]ei vaan hänellä on tilanne tajua ja ottaa myös muut huomonn. Perus juntti olisi vain ajanut nurmensa asiaa mirrttimättä.

Vierailija
22/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:39"]Mikset aja nurmikkoa silloin kun lapset ovat päiväunilla?

[/quote]

Ei kai se niitä viitti herättää. Naapureista ei oo niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:39"]Mikset aja nurmikkoa silloin kun lapset ovat päiväunilla?

[/quote]

[/quote]

Tässä toteutuu vanha sanonta: "tällä rouvalla on oma perse lähin"

Vierailija
24/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti leikkaisin nurmikkoa klo 8 lauantaiaamuna, jos ei olisi leikattu jo alkuviikosta. Naapuri vietti taas bileitä klo 03 saakka, kuten jokainen viikonloppu. Asutaan paritalossa.

Vierailija
25/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja kerropas samalla, että mitä vikaa tässä tarkalleen ottaen on? Oma tupa, oma lupa. Muut saa painua vittuun. Tästä syystä itse rakastan omakotiasumista, en siis mitenkään voisi kuvitella asuvani kerros- tai rivitalossa.

Vierailija
26/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin leikata ruohon lauantaiaamuna kahdeksalta, mutta sunnuntaiaamuna en. Ei oo suunnillee mitään tympeämpää, ku herätä sunnuntaiaamuna leikurin pärinään. Yks hiljainen päivä viikossa, kiitos.

Vierailija
27/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja kerropas samalla, että mitä vikaa tässä tarkalleen ottaen on? Oma tupa, oma lupa. Muut saa painua vittuun. Tästä syystä itse rakastan omakotiasumista, en siis mitenkään voisi kuvitella asuvani kerros- tai rivitalossa.

[/quote]

Niin, muut vittuun kun minä päristelen työkoneellani varhain lauantaiaamuna, asunhan sentään omakotitalossa.

Arvaankohan oikein, että tämä omakotialuemellastaja on sitä samaa ihmistyyppiä (siis ei välttämättä sama yksilö, vaan yleensä henkisesti samaa lajia), joka ennen omakotitaloon muuttamistaan, silloin vielä kerrostalossa asuessaan, kyselee / on kysellyt tällä palstalla hyviä neuvoja naapureidensa yöbileiden lopettamiseksi: "Vittu kun naapurissa ryypätään enkä minä - säädyllinen veronmaksaja - voi nukkua, voinko minä siveydenvartija soittaa hätänumeroon...?"

Vierailija
28/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, muut vittuun kun minä päristelen työkoneellani varhain lauantaiaamuna, asunhan sentään omakotitalossa.

Arvaankohan oikein, että tämä omakotialuemellastaja on sitä samaa ihmistyyppiä (siis ei välttämättä sama yksilö, vaan yleensä henkisesti samaa lajia), joka ennen omakotitaloon muuttamistaan, silloin vielä kerrostalossa asuessaan, kyselee / on kysellyt tällä palstalla hyviä neuvoja naapureidensa yöbileiden lopettamiseksi: "Vittu kun naapurissa ryypätään enkä minä - säädyllinen veronmaksaja - voi nukkua, voinko minä siveydenvartija soittaa hätänumeroon...?"

[/quote]

En ole koskaan, siis koskaan, asunut kerros- tai rivitalossa. Enkä todellakaan tule asumaankaan.

Vierailija
29/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole koskaan, siis koskaan, asunut kerros- tai rivitalossa. Enkä todellakaan tule asumaankaan.

[/quote]

Juu, parempi on ettet harkitsekaan kerrostaloasumista. Todella viisas ratkaisu sinulle, koska todennnäköisesti saisit suhtautumistapojesi takia häädön alle vuodessa.

Vierailija
30/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä naapurit

Vierailija
31/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja mielummin aamulla. Minua häiritsee nää illalla ajajat, tai sunnuntaina päivällä ajajat. illalla usein kauniina päivänä grillataan, tai istutaan muuten ulkona nauttimassa. Mikään ei ole inhottavampaa, kun naapuri alkaa leikata ruokaa just kun saanut ruuat pöytähän ja haluaisi nauttia. Samoin sunnuntai olisi kiva olla rauhallinen. En ole uskova, vaan pakana, mutta uskon että lepopäivä on ihmiselle hyväksi, rauhaisa laiskottelu. Viikot on kiireisiä, eli sunnuntaina oleskellaan.

Vierailija
32/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani aja nurmi lauantaiaamuna vaikka kuudelta, mutta en tykkäisi kuunnella samaisena päivänä illalla kymmenen kantissa liekkurin ääntä. En myöskään varhain sunnuntaiaamuna, vaikka hereillä olenkin jo kuudelta. Olen samaa mieltä kuin 26: yksi hiljainen päivä viikossa!

Vierailija
33/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat

Vierailija
34/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai aamu on mitä paras herättää naapurit. Jos he eivät osaa käyttäytyä muina päivinä niin sunnuntaina kuitataan koko viikko. Tietysti annan sellaisten nukkua pidempään jotka sen ansaitsevat. Huomenaamulla ajattelin herättää kaikki klo 7. Mikään ei ole sen ihanempaa, kuin vittuilla heti aamusta.

Vierailija
35/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa, aamulla, päivällä, illalla ja aina häiritsee....

Kerrostalossa muuten kaikki huoltotoimet, myös nurmikon leikkuu tehdään virka-aikaan ripeästi. Ja aina on siistiä.

Vierailija
36/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:25"]Ihme porukkaa, aamulla, päivällä, illalla ja aina häiritsee....

Kerrostalossa muuten kaikki huoltotoimet, myös nurmikon leikkuu tehdään virka-aikaan ripeästi. Ja aina on siistiä.

[/quote]

meillä kerrostalon piha leikataan klo12 aikaan. Pistä siinä sitten vauva parvekkeelle nukkumaan...

Vierailija
37/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman lapsen päiväunien aikaan voisin ajaa. Hän ei herää, mutta pienempi vauva 3kk ei nuku sikeitä täsmällisiä päiväunia. Miten saa vahdittua että ei herää kesken nurmikonleikkuun, silloin kun ylipätään nukahtaa?

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi