Millaiseen mieheen mulla on mahdollisuudet?
Faktat:
- hieman ylipainoinen, mutta sopusuhtainen
- naisellinen ja siisti pukeutuminen (jakku, mustat pillihousut, korkkarit)
- pitkät hiukset
- luonnollinen meikki
- sosiaalinen luonne, mutta ei päällepäsmäröintiä
- saan porukan nauramaan
Miestä ei vaan tunnu löytyvän ja uskon syyn olevan ylipainossani. Mietin vain, millaisesta miehestä uskallan haaveillakaan. Kertokaa te! :)
Kommentit (42)
Hyviä kommentteja, kiitos kaikista. Laihduttamisen olen uskonut olevan tie onneen, mutta en tiedä uskonko siihenkään enää kerran kokeilleena.
Olen kuitenkin varma siitä, että paskapuhetta on se, että esimerkiksi baarissa ylipainoni ei ole "rasite" miehelle tulla juttelemaan.
Uskon olevani luonteeltani kiva ja fiksu, joten uskon ulkonäköni olevan este tässä casessa. AP
Laihdutin siis kerran aiemmin, mutta ei vaikuttanut mitenkään. Ulkoista olemustani täytyisi muokata ehkä itsevarmempaan suuntaan.
Mun "muhkeammat" ystävät on ihan hyvin löytäny seuraa, tosin jätkätki usein hieman tuhdimpia ei aina.
Mä olen aina saanut miehiä (siis en sänkyyn, siihen nyt pystyy kuka vaan, vaan että ovat aina olleet ihastuneita) vaikka mulla on ylipainoa sellaiset 15kg ja olen luonteeltani "hyvä jätkä". Kasvoiltani olen kyllä kaunis ja isot tissit, ehkä se auttaa. Ja siis ihan normaalin näköisetkin miehet ovat kiinnostuneet, eivät pelkästään ylipainoiset.
Mietin vaan paljonko olen vaikka nykyistä miestäno johtanut harhaan, hiljalleen suhteen myötä se mun hyvä jätkä-luonne on karissut, ja musta on tullut nalkuttava perus ämmä. Äitiys muutti varmaan eniten. En enää osaa ainakaan oman mieheni kanssa olla rento läpänheittäjä, vaan oon just sellainen oikein nainen, jota ei kiinnosta miesten jutut ollenkaan. Sitä en sitten tiedä, jos olisin taas sinkku, olisinko sellainen rento tyyppi uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:39"]
Mä olen aina saanut miehiä (siis en sänkyyn, siihen nyt pystyy kuka vaan, vaan että ovat aina olleet ihastuneita) vaikka mulla on ylipainoa sellaiset 15kg ja olen luonteeltani "hyvä jätkä". Kasvoiltani olen kyllä kaunis ja isot tissit, ehkä se auttaa. Ja siis ihan normaalin näköisetkin miehet ovat kiinnostuneet, eivät pelkästään ylipainoiset.
Mietin vaan paljonko olen vaikka nykyistä miestäno johtanut harhaan, hiljalleen suhteen myötä se mun hyvä jätkä-luonne on karissut, ja musta on tullut nalkuttava perus ämmä. Äitiys muutti varmaan eniten. En enää osaa ainakaan oman mieheni kanssa olla rento läpänheittäjä, vaan oon just sellainen oikein nainen, jota ei kiinnosta miesten jutut ollenkaan. Sitä en sitten tiedä, jos olisin taas sinkku, olisinko sellainen rento tyyppi uudelleen.
[/quote]
Niin tuttua niin tuttua. Minä olen mukava ja rento tyyppi kaikkien muitten paitsi oman miehen kanssa. Aluksi olin sitä toki hänenkin kanssaan, mutta asia jotenkin muuttui ajan myötä. En tiedä, johtuuko siitä, että olen väärän ihmisen kanssa yhdessä ja se turhauttaa. Vai tekeekö parisuhde minusta hirviön. Kaipaan sitä mukavaa itseäni, joka joskus olin, ja edelleen olen kodin ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:56"]
[/quote]
Entä jos jakku ja mustat pillihousut eivät vaan sovi hieman ylipainoiselle.
http://www.cybershop.fi/tuotekuvat/900x600/IMG_2382copy.jpg
Kuulostaa ihan tusinasihteerille, joka yrittää olla hoikille sopivissa vaatteissa olematta hoikka. Toi tyyli voi olla ns. hajuton, mauton, väritön ilman mitään persoonallisuutta.
Kokeile vaihdella tyyliä tai etsi jotain ihan uutta.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:53"]
[/quote]
Kuulostaa ihan tusinasihteerille, joka yrittää olla hoikille sopivissa vaatteissa olematta hoikka. Toi tyyli voi olla ns. hajuton, mauton, väritön ilman mitään persoonallisuutta.
T. Mies
[/quote]
Tusinasihteeri? Hmm. Ihan ilman mitään ylipainoa sanonpahan vain, että erilaisia jakku + kapealahkeiset housut -yhdistelmiä on "aika paljon". :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:53"]
[/quote]
T. Mies
[/quote]
Paljonko tässä on kiloissa ylipainoo?
Kysyy ohis
Lisään vielä, että mun mielestä on kiva jos ylipainoisetkin käyttää edes jotain vartalonmyötäistä, eikä vain isoja housuja ja tunikoja ;)
Kuinka monta miestä sinä haluat ja tarvitset? Monille riittää yksi.
Käy etsimässä Itä-Suomesta itsellesi mies. saat sieltä komeamman ja fiksumman.
Kerroit lähinnä ulkoisia asioita itsestäsi. Riippuu siitä, kertooko se ajatusmaailmastasi jotain, että vaikuttavatko ne niin paljon. Jos et ole kovin pinnallinen, voit löytää ihan vain persoonallisuuden pohjalta periaatteessa kenet tahansa.
Näillä tähän asti kuulluilla faktoilla en ole kuullut yhtäkään estettä sille ettenkö voisi ihastua AP:hen. Vaikuttaa ihan mukavalta. Ehkäpä livetapaamisessa sitten ilmenisi jotain minkä takia ei kuitenkaan synkkaa?
Mies
Tämä nainen asuu paikassa jossa enemmistö on naisia ja on siksi yksin.
Tuskin se on se ylipaino, sä et luultavasti vaan ole yhtään seksikäs tm haluttava. Flirttailetko sä ikinä kellekään, ihan muuten vaan? Eikä seksikkyys tarkota mitään keikistelyä, mutta pientä sellasta flirttiä silmäkulmassa.
Olen hoikka, fudiksesta tietävä (urheilusta yleensäkin), itsevarma, koulutettu ja pidän vaan itsestäni. Aina olen miehiä saanut, olen miehisellä alalla. Olen yo-merkonomi... ja DI:). Kyllä kaikki lähtee ihan itsestä, mistä ap olet miehiä haeskellut?
Baarit ei ole se oikea paikka mun mielestä. Harrastukset, ystävät, ystävien ystävät jne paljon parempi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:09"]Ikää 28 vuotta ja kasvotkin ovat normiluokkaa, ei tietenkään mitkään mallikasvot. Meikkaan normaalisti ja pukeudun omaa vartaloani imarteleviin vaatteisiin. Silti vaan tuntuu, että ylipaino on se este siihen, ettei kukaan kiinnostuu. Ystävieni miehet viihtyvät seurassani ja olen kuulemma hyvä tyyppi. Minusta puuttu se "jokin", joka saisi miehet kiinnostumaan myös romanttisessa mielessä.
Tai sitten olen itse liian varovainen ja en uskalla edes ajatella kenenkään kiinnostuvan. :)
[/quote]
minkälaiset vaatteet on imartelevat sellasel jolta löytyy jenkkakahvat ja vatsamakkaraa = ylipainoa? Eiks pillihousut just korosta jalkojen paksuutta , onko se imartelevaa?
Itse en läskeistä kiinnostu. Ei esim kiihota. T: mies 32. "nyt lenkille ja sipsipussit sivuun"
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:56"]
[/quote]
T. Mies
[/quote]
Mistä toi kuva nyt oli olevinaan esimerkki? Hyvä pylly ja säärethän tossa oli!
Faktat:
- pitkät hiukset
- luonnollinen meikki
- sosiaalinen luonne, mutta ei päällepäsmäröintiä
- saan porukan nauramaan
Miestä ei vaan tunnu löytyvän ja uskon syyn olevan ylipainossani. Mietin vain, millaisesta miehestä uskallan haaveillakaan. Kertokaa te! :)
[/quote]
Jos sulla on oikeasti hyviä mieskavereita, joiden kanssa voi puhua mitä tahansa niin kysy niiltä. Äläkä suutu jos saat rehellisen vastauksen.