Millaiseen mieheen mulla on mahdollisuudet?
Faktat:
- hieman ylipainoinen, mutta sopusuhtainen
- naisellinen ja siisti pukeutuminen (jakku, mustat pillihousut, korkkarit)
- pitkät hiukset
- luonnollinen meikki
- sosiaalinen luonne, mutta ei päällepäsmäröintiä
- saan porukan nauramaan
Miestä ei vaan tunnu löytyvän ja uskon syyn olevan ylipainossani. Mietin vain, millaisesta miehestä uskallan haaveillakaan. Kertokaa te! :)
Kommentit (42)
En minäkään löydä mitään vakavia suhteita, vaikka olen hoikka, kauniiksi kehuttu, urheilullinen, sosiaalinen ja ainakin kaverimäärä huomioiden hyvää seuraa. Paljon tullaan iskemään ja viedään treffeille ym. mutta ei niin ei... Enkä tosiaan ole mikään tyrkky tai anna heti ekoilla treffeillä. Nämä miehet, jotka ovat tulleet iskemään ovat minusta keskimäärää komeampia... Kukaan vähemmän komea ei ole tullut iskemään (ellei lasketa +50v. äijät lähipubissa).
Taidan siis kelvata vain pelimiesten makuualustaksi :( ja en ole yhtään pinnallinen tai arvioi omaa tasoani yläkanttiin.
- yksin varmaan aina 23v.
Sitä on vaikea sanoa, miksi sopivaa kumppania ei löydy. Et suinkaan ole ongelmasi kanssa yksin eikä syy ole välttämättämikään yksittäinen. Itse olen nyt naimisissa, mutta harhailin pitkään sinkkuna ja kävin paljon nettitreffeillä. Tässä maassa on paljon mukavia, fiksuja ja kivannäköisiä tavallisia ihmisiä, jotka eivät vaan kohtaa. Tutustuin moneen mukavaan mieheen, joiden kanssa ei se jokin vaan natsannut. Kunnes aviomieheni laittoi viestin ;)
Elä ja nauti elämästä, tykkää itsestäsi sellaisena kuin olet ja anna hyvän olon näkyä ulospäin, kerro kavereille että haku on päällä, käy jalkapallo-otteluissa. Tsemppiä! Mulla on kaveripiirissä reheviä, rempseitä ja koulutettuja naisia, jotka ovat löytäneet kumppanin. Entinen työkaveri löysi puolisonsa lentokoneesta, kun viereen istui kiinnostava mies.