Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiseen mieheen mulla on mahdollisuudet?

Vierailija
05.07.2014 |

Faktat: 

- hieman ylipainoinen, mutta sopusuhtainen

- naisellinen ja siisti pukeutuminen (jakku, mustat pillihousut, korkkarit)

- pitkät hiukset

- luonnollinen meikki

- sosiaalinen luonne, mutta ei päällepäsmäröintiä

- saan porukan nauramaan 

Miestä ei vaan tunnu löytyvän ja uskon syyn olevan ylipainossani. Mietin vain, millaisesta miehestä uskallan haaveillakaan. Kertokaa te! :) 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat semmosen joka susta kiinnostuu .

Vierailija
2/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla millaset silmät . Entä onko kauniit kasvot??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
4/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa joko on tai ei ole. Siinä ei paljon sosiaaliset statukset, kilot tai ulkonäkö muuten paina kun joku kunnolla iskee. Myönnän että toisiin on helpompi rakastua.

Vierailija
5/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon kysymykseen oikein osaa ottaa kantaa kun ikää ei ole mainittu - ne pillihousut vaikkapa näyttää AIKA erilaiselta parikymppisen pyylevän päällä kuin nelikymppisen pyylevän päällä... 

Vierailija
6/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 28 vuotta ja kasvotkin ovat normiluokkaa, ei tietenkään mitkään mallikasvot. Meikkaan normaalisti ja pukeudun omaa vartaloani imarteleviin vaatteisiin. Silti vaan tuntuu, että ylipaino on se este siihen, ettei kukaan kiinnostuu. Ystävieni miehet viihtyvät seurassani ja olen kuulemma hyvä tyyppi. Minusta puuttu se "jokin", joka saisi miehet kiinnostumaan myös romanttisessa mielessä. 

Tai sitten olen itse liian varovainen ja en uskalla edes ajatella kenenkään kiinnostuvan. :) 

Vierailija
7/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot liian avoin, iloinen ja "hyvä tyyppi".

Vierailija
8/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Tarkentaisitko? :D 

Vierailija
9/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni haluttua seuraa, kun tuttavatkin kutsuvat aina mukaan kekkereille jne. Vian en usko olevan siinä, etten osaa keskustella tms. päinvastoin. 

Miestä on vain vaikea löytää. 

Vierailija
10/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä voi olla oikeasti este, ainakin jos on semmoinen ns. "hyvä jätkä". Itse olen sellainen aina ollut. Olen ulkoisesti hyvinkin naisellinen, mutta jotenkin sellainen että miehet on aina tykännyt olla kanssani kavereita, vaan ei muuta. Kai olen henkisesti jotenkin liian samanlainen miesten kanssa, eikä se vetoa heihin. Useimmat haluavat enemmän sellaisen stereotyyppisen naisen. 

Vierailija
11/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo 8, mutta tuli vaan tuosta mieleen, että joitain miehiä saattaa pelottaa sellanen rempseä, sosiaalinen "kaikkien kaveri", koska kun nainen on niiiiin mukava että kaikki tykkäävät hänestä, sellaisen kanssa seurustelu voi olla rankkaa koska joutuu olla kokoajan mustasukkainen siitä että naisella on niin paljon "vientiä".

Vierailija
12/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:32"]

[/quote]

Tämä voi olla oikeasti este, ainakin jos on semmoinen ns. "hyvä jätkä". Itse olen sellainen aina ollut. Olen ulkoisesti hyvinkin naisellinen, mutta jotenkin sellainen että miehet on aina tykännyt olla kanssani kavereita, vaan ei muuta. Kai olen henkisesti jotenkin liian samanlainen miesten kanssa, eikä se vetoa heihin. Useimmat haluavat enemmän sellaisen stereotyyppisen naisen. 

[/quote]

Olen ollut havaitsevani juurikin samaa. Kun miehet puhuu vaikka futiksesta, minulla saattaa olla siihen ihan oikeasti faktapohjaista sanottavaa ja sehän saakin miehet ihmettelemään. Vaikka sanomani ei ole kovin "syvällistä" pohdintaa. 

Harmittaa ja ihmetyttää! Kiitti hyvästä kommentista (kiitti myös muille kommentoijille), sielunsiskoja siis ollaan. :) 

Vierailija
13/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuua, pitääkö tässä alkaa olemaan "tietämättömämpi" ;) Ihan loistava kommentti, kiitos! Tuntuu siltä, että sellaisia "kreisejä" miehejä on liian vähän tässä maassa. Sellaisia, jotka näkevät sosiaalisuuden hyvällä tavalla. AP

Vierailija
14/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*miehiä 

Vierailija
15/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi laihduttaa?

Vierailija
16/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millaiseen tahansa, joka sinuun rakastuu. Rakkaus ei katso tuollaisia asioita.

Vierailija
17/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:56"]

Faktat: 

- hieman ylipainoinen, mutta sopusuhtainen

- naisellinen ja siisti pukeutuminen (jakku, mustat pillihousut, korkkarit)

- pitkät hiukset

- luonnollinen meikki

- sosiaalinen luonne, mutta ei päällepäsmäröintiä

- saan porukan nauramaan 

Miestä ei vaan tunnu löytyvän ja uskon syyn olevan ylipainossani. Mietin vain, millaisesta miehestä uskallan haaveillakaan. Kertokaa te! :) 

[/quote]

Rehellisesti mikä on sun pituus ja paino? 

Urheiletko? Mitä harrastat? 

Huumorintaju, positiivisuus, spontaanisuus, älykkyys? 

Ihan rehellisesti veikkaisin että joku voi ihastua luonteeseesi jos olet huipputyyppi... käytännössä useimmat sinun ikäiset miehet eivät tunne olevansa kiireessä kumppaninvalinnassa niin voi hyvin odotella että ehkä hoikempikin voi löytyä. Don't shoot the messenger.   

Vierailija
18/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:09"]

Ikää 28 vuotta ja kasvotkin ovat normiluokkaa, ei tietenkään mitkään mallikasvot. Meikkaan normaalisti ja pukeudun omaa vartaloani imarteleviin vaatteisiin. Silti vaan tuntuu, että ylipaino on se este siihen, ettei kukaan kiinnostuu. Ystävieni miehet viihtyvät seurassani ja olen kuulemma hyvä tyyppi. Minusta puuttu se "jokin", joka saisi miehet kiinnostumaan myös romanttisessa mielessä. 

Tai sitten olen itse liian varovainen ja en uskalla edes ajatella kenenkään kiinnostuvan. :) 

[/quote]

Luulen että joskus naiset eivät halua sanoa toiselle naiselle suoraan, että ilman vittuilua taidat painaa liikaa. Sanotaan vain normaalin kaavan mukaan 'Hei, sä oot ihan mahtava juuri tollaisenaan ja löydät jonkun tosi hyvän tyypin [ketä ei haittaa ylimääräiset 35kg].' Yeah right. Not gonna happen.. paitsi yleensä elokuvissa. Sorry mutta joskus miehen pitää sanoa todennäköisimmät realiteetit. 

Vierailija
19/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:30"]

Olen omasta mielestäni haluttua seuraa, kun tuttavatkin kutsuvat aina mukaan kekkereille jne. Vian en usko olevan siinä, etten osaa keskustella tms. päinvastoin.

Miestä on vain vaikea löytää. 

[/quote]

Kuinka helposti kelpuutat miehen joka ei miellytä fyysisesti? Tai kuinka yleistä luulet tuon olevan naisilla. Tilanne on sama miehillä. 

Hyvä kaveruus on hieno asia ja sellaisia kaivataan kaveripiiriin. Parisuhde kuitenkin kaipaa muutakin kuin kaveruutta. 

Mun mielestä parisuhde toimii parhaiten silloin kun kumppanin kanssa viihtyy kuin sydänystävän kanssa. Mun mielestä loistava suhde syntyy siitä jos siinä on molemminpuolin: intohimoa, kunnioitusta & ystävyyttä. 

Jos intohimoa ei ole niin suhde olisi platoninen ystävyys, eikä parisuhde. Ikävä kyllä jos ihmiset onnistuvat tekemään lapsen hätäpäissään jonkun kanssa kun muutakaan ei ole saatavilla niin myöhemmin se ulkonäkö alkaa tökkiä jommallakummalla... ihastusta ja rakastamista ei voi feikata pidemmän päälle. 

Jos kunnioitus puuttuu niin ennemmin tai myöhemmin toisen naama ja tekemiset alkavat ottaa päähän. Luulen että erityisesti nuorena tulee tehtyä tämä virhe, ihastutaan toisen ulkoisiin ominaisuuksiin tai tekemisiin mutta kun tulee lapset ja vastuunkannon ja tuen tarve niin sitä ei löydy. Harrastusten ei tarvitse olla samoja, ihmiset kaipaavat myös omaa aikaa... tärkeintä olisi että toisella on jotain tärkeitä harrastuksia tai tekemisiä. 

Jos ystävyys puuttuu niin ihmisistä kasvaa etäisiä, kaksi muukalaista asuu samassa kämpässä. Jos ette nauti toistenne huumorintajusta, elämänasenteesta, älykkyydestä ja anna toiselle oikeutta olla sellainen kuin se on ja vielä pidä siitä niin yhdessäeloa vuosikymmeniä olisi vaikea sietää. 

Mutta kun kaikki nämä osuvat kohdallesi niin siinä on kaksi todellista sielunkumppani, joilla tulee olemaan yhdessä kivaa loppuelämä. 

Vierailija
20/42 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laihduttaa, jos mahdollista. Sen jälkeen tiedät, johtuiko miehettömyys ylipainosta vai ei.