Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan ok, etten halua kertoa raiskauksesta IKINÄ kenellekään?

Vierailija
05.07.2014 |

Tää tapahtu tänään, joku kolme tuntia sitten. Mulla on todella väsyttävät lääkkeet ja nukahdin vaan sohvalle kun katottiin tuoreen poikaystävän kanssa telkkaria. Heräsin kesken touhujen ja säikähdin ja juoksin vessaan itkemään ja suihkuun. En halua kertoo kellekään. :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:45"]

Onneksi poikaystäväsi on nyt jo entinen. Kuvottava mies. Ap, olit rohkea kun uskalsit jättää.

[/quote]

Kiitos. Ei vaan huvittaisi puhua tai muistella enää ikinä. Tuntuu unelta koko paska.. ap

Vierailija
22/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne voi heti soittaa. Nyt tapaus olisi "tuore". Kyllä ne neuvovat mitä seuraavaksi tehdä! Soita nyt vaan, ettet rupea empimään/ tai ettei tämä exä saa puhuttua sua ympäri! T. Se seiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:52"]

Kai sinne voi heti soittaa. Nyt tapaus olisi "tuore". Kyllä ne neuvovat mitä seuraavaksi tehdä! Soita nyt vaan, ettet rupea empimään/ tai ettei tämä exä saa puhuttua sua ympäri! T. Se seiska

[/quote]

Tuntuu ihan hirveeltä ja en tiedä miten osaan edes puhua.. Mutta okei, sä sait mun pään käännettyä. Jos ne ei usko mua? Kävin suihkussakin. Sitten hävettää entistä enemmän kun ei ne ehkä usko mua... ap

Vierailija
24/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, googlaa "raiskauksesta ilmoittaminen"! Eli soita 112, älä pese itseäsi/vaatteitasi! Mutta toi peseytyminen kai sen takia että jos tekijä ei ole tuttu, niin saa DNA:n yms, todisteet. Eli soita nyt vaan! :)

Vierailija
25/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:48"]

Totta kai sinä saat itse päättää kerrotko vai etkö. Itse jätin kerran kertomatta kellekään tapauksen, koska katsoin että olin oman humalatilani takia osasyyllinen siihen mitä tapahtui, silti vaikka minusta on väärin hyväksikäyttää ihmistä joka on liian heikossa tilassa vastustamaan. Ei se tapaus minua ole koskaan mieleen kummittelemaan jäänyt, yksi pano se vaan lopulta oli, ei sen kummempaa. Ehkä jos olisi ollut joku puskaraiskaus kadulla, niin olisi voinut perusturvallisuuden tunne järkkyä niin että olisi jotain keskusteluapua kaivannut, ja muiden turvallisuuden kannalta olisi myös tärkeää saada sellainen tekijä kiinni.

[/quote]

Jaa, mun perusturvallisuutta kyllä järkyttäisi puskaraiskaajaakin enemmän, jos oman poikaystävän, ihmisen johon pitäisi voida luottaa täysin, seurassa ei uskaltaisi nukkua tai vaikka sammua kännissä, kun jätkä olisi heti hyväksikäyttämässä. Etkä muuten ollut osasyyllinen. Ikävää, että edelleenkin ajattelet niin, et taida arvostaa itseäsi kovin paljon.

Ap, sulla on toki oikeus kertoa tai olla kertomatta ihan kenelle haluat, mutta kyllä kuulostat siltä, että tarvitsisit apua asian käsittelyyn. Puhumattakaan siitä, että tyyppi päästyään kuin koira veräjästä voi sitten tehdä saman seuraavalle tyttöystävällee. Ällöttävää tuollainen vähättely.

Vierailija
26/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Tottakai ne uskoo! Nyt soitat vaan! Tsemppiä! T. Se seiska , laitoin muuten ton 17

Vierailija
27/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon kunnes soitat, sitten voin vasta käydä nukkumaan! :) t. Seiska

Vierailija
28/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitathan ap kun olet soittanut?:)

Vierailija
29/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:59"]

Valvon kunnes soitat, sitten voin vasta käydä nukkumaan! :) t. Seiska

[/quote]

Soitan nyt, löysin justiin kai oikean numeron... Kiitti vielä sulle paljon ja hyvää yötä! ap

Vierailija
30/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 112 on oikea numero minne soittaa. Hyvä, nyt voin mennä nukkumaan. Hyvää yötä :) t. Seiska

Vierailija
31/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:48"]Totta kai sinä saat itse päättää kerrotko vai etkö. Itse jätin kerran kertomatta kellekään tapauksen, koska katsoin että olin oman humalatilani takia osasyyllinen siihen mitä tapahtui, silti vaikka minusta on väärin hyväksikäyttää ihmistä joka on liian heikossa tilassa vastustamaan. Ei se tapaus minua ole koskaan mieleen kummittelemaan jäänyt, yksi pano se vaan lopulta oli, ei sen kummempaa. Ehkä jos olisi ollut joku puskaraiskaus kadulla, niin olisi voinut perusturvallisuuden tunne järkkyä niin että olisi jotain keskusteluapua kaivannut, ja muiden turvallisuuden kannalta olisi myös tärkeää saada sellainen tekijä kiinni.

[/quote]

Minulla oli vähän sama homma. Niin kamalalta kun se kuulostaakin. Koen raiskauksen vain yhtenä panona, johon olin osallinen vasten tahtoani todella humalassa. Minulle ei ole jäänyt asiasta traumoja. En vain voi sietää tätä miestä. Hän on kaikkien mielestä mahtava tyyppi yms. Niin minäkin ajattelin siihen asti.

Voimia sinulle ap! Sinun kannattaa ilmoittaa asiasta kuitenkin eteen päin. Tein oman virheeni nuoren ikäni vuoksi. Nyt toimisin toisen, sillä tiedän mitä seksiin kuuluu ja mitä ei.

Vierailija
32/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen. Ei raiskauksessa ole kyse vain ja ainoastaan uhrista. Kyse on UHREISTA (huom. Monikko). Ja TULEVISTA UHREISTA.

Totta kai raiskauksesta PITÄÄ kertoa ja tehdä rikosilmoitus että jollekkin muulle ei käy niin.

Voimia!

Vierailija
33/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poliisit sanoivat?:) kerro vaikka aamulla :) t. Se samainen seiska

Vierailija
34/37 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/37 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minnekkään soittanu! olis se jo kertonu täällä.. en itsekkään kertonut aikoinaan poliisille, ei huvittanu ajatus siitä että olis pitäny kaikki toistaa jolleki puusilmäpollarille, joiden äö ja sympatiakyky on kehitysvammaisen luokkaa, ja sit joku ronkkimaan jo muutenkin kipeetä alakertaa, kiitos ei

Vierailija
36/37 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

typo, äo siis

Vierailija
37/37 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pystyy pitämään tunteensä kurissa ja suunsa kiinni. Itse en siihen kannusta. Tietenkään.  Oma kokemus oli niin suoraan sanottuna paska että olisi pitänyt pitänyt. Oma perhe epäili tapahtumaa, ja terapiaa kn tarjottiin olivat he että en tarvitse, takki niskaan, kouluun ja elä arkea. Se nöyryytys mitä koin. Oli jotain mikä tuntuu edelleen pahalle. Äiti ei halunnut myöntää tapahtunutta. Olihan kyseessä pieni paska paikkakunta ja kaikki tunti toisensa.  Sain niskaani huonon tyttären maineen ja ikuisen leiman. Nykyään pidän suuni kiinni enkä kerro elämästäni sukulaisille/perheelleni. En ymmärrä jos ihminen joutuu kokemaan jotain mikä on rumaa ja henkisesti rankkaa hiljennetään lähimäisien häpeästä. Tänä päivänään porukat eivät tiedä että käyn viikottain terapiassa ja syön lääkkeitä. .. "En vain halua nolostuttaa heitä enempää"

here IN Finland were call this VITUN REILUMEININKI.. 

Tee sinä se muutos..

avaa suusi,puhu. Puhu ja puhu..