Kertoisitteko miehellenne, jos työkaveri olisi yrittänyt teitä firman juhlissa?
Meillä oli eilen illalla (kyllä, torstaina) firman juhlat. Viina virtasi ja kaikilla oli hauskaa, toisilla vähän enemmän kuin toisilla.
Yksi miespuolinen, 5-6 vuotta nuorempi kundi alkoi illan mittän kyselemään minulta aluksi hyvinkin viattomia, joskin seksuaalissävytteisiä juttuja, promillejen noustessa myös juttujen taso paheni. Loppujen lopuksi kysyi, että eikö voitais mennä jo panemaan, ja kohta tunnusti, että jos tilanne ois toinen (eli en olis parisuhteessa) hän olis kovinkin mielellään mun kanssa (jäi vähän epäselväksi, että haluisko seurustella vai vaan panna :D). Minua ko. poika nyt ei juuri kiinnosta, on toki suloinen ja kiva ja selvinpäin fiksu, mutta olen onnellisesti parisuhteessa. Ikäeronkin vuoksi herättää lähinnä äidillisiä tunteita :D Kundi itse antoi ymmärtää tänään, että ei muista illasta juuri mitään, mutta tuskinpa tunteensa nyt ihan tuosta noin vaan ovat heränneet, varsinkin kun on vihjaillut samansuuntaista jo pari vuotta.
Ongelmani on nyt siis seuraavanlainen: kertoako miehelle vai ei? Mitään ei tapahtunut, ei ollut lähelläkään. Äitini mielestä kannattaa jättää känniselitykset kertomatta turhien riitojen välttämiseksi, varsinkin kun mitään ei ole edes tapahtunut. Itse olen periaatteessa samaa mieltä, mutta jos myöhemmin saakin selville, niin siitä se ilo sitten alkaakin, kun "olen pimittänyt tietoja, miksei voi kertoa, jos mitään ei muka sattunut??" Lisäksi, kolmen viikon kuluttua emme ole enää työkavereitakaan, emmekä todennäköisesti sen jälkeen enää koskaan näe, mitä nyt fb:ssa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:38"]
Onko miehesi jotenkin tärähtänyt? En ymmärrä mitä riidan aihetta on siinä jos joku on yrittänyt iskeä sua.
[/quote]
Ei ole tärähtänyt :) -ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:38"]
Kertoisin jotain tyyliä "oli muuten helvetin absurdi tilanne siellä juhlissa. X tuli iskemään mua ja selitti kännissä ihan ihme juttuja. Hävettää sen puolesta, tuskin tulis selvänä ikinä kyseleen multa samoja kysymyksiä."
[/quote]
Jes, taidan tehdä juurikin näin! -ap
Et ole JUURI kiinnostunut tuosta kundista?
[quote author="melba" time="05.07.2014 klo 01:52"]
Et ole JUURI kiinnostunut tuosta kundista?
[/quote]
Olisin kiinnostunut, jos olisin sinkku. -ap
Mustasukkaisuuden ei tarvitse olla sairaalloista ja valtavan suurta, jotta se satuttaisi. Kirjoitin aiemmin näin: "Miehesi mustasukkaisuus saattaa tuntua sinusta pieneltä ja vähäpätöiseltä, mutta se myrkyttää suhteenne jos toinen tekee toiselle henkistä väkivaltaa. Tämä ei ole pieni asia." Näyttää siltä, että et todella tiedosta tätä ongelmaa, sillä pidät miehesi mustasukkaisuutta merkityksettömänä asiana, vaikka se on vahingollista käytöstä ja väärin sinua kohtaan.
No, itse tiedät millainen suhde teillä on, mutta kuulostaa oikeasti todella kummalliselta että toisaalta teillä on tosi hyvä suhde ja kaikki on niin ihanaa, ja toisaalta joudut pelkäämään että miehesi suuttuu sinulle tuollaisesta asiasta missä ei ole ihan oikeasti mitään suuttumisen aihetta. Herätys, ja kannattaa miettiä miksi annat kohdella itseäsi epäoikeudenmukaisesti ja epäkunnioittavasti. Vaikkei se olisikaan mitään suuren suurta, niin selvästi jotain on pielessä.
-15
Kertoisin jotain tyyliä "oli muuten helvetin absurdi tilanne siellä juhlissa. X tuli iskemään mua ja selitti kännissä ihan ihme juttuja. Hävettää sen puolesta, tuskin tulis selvänä ikinä kyseleen multa samoja kysymyksiä."