Miksi naiset pettää nykyään enemmän
Kuin miehet? Onko niin, että miehet ei enää osa olla miehiä vai kuinka? Tietysti pettäminen tapahtuu miehen kanssa, joka voi myös olla naimisissa.
Kommentit (38)
Eivät naiset petä enemmän kuin miehet. Varatut miehet pettävät useimmiten sinkkunaisten kanssa. Perheenäideillä menee kaikki tarmo arjen pyöritykseen, miten siinä ehtisi jotain viritelmää hoitaa?
Ylipäänsä naisten petollisuus on seurausta siitä, että naiset voivat vihdoinkin olla yhtä vapaasti kuin miehet. Jotkut sitten käyttävät tätä vapauttaan hyväkseen.
Mihin faktaan tietosi perustuu? Nykyään versus milloin?
Meidän yhteiskunnassa kun ei enää pikkukylissä kaikkea tiedetä toistemme menemisistä, on helpompaa ja vapautuneempaa elää kuin suljetussa yhteisössä missä vahditaan ja joutuu silmätikuksi.
Mistä olet tuon "faktan" saanut?
Mä uskon, että naiset ovat nykyään varustettu paremmalla itsetunnolla ja mies kohtelee huonosti/välinpitämättömästi, nainen haluaa ja myös saa tarvitsemansa huomion muualta. En silti usko, että naiset pettävät enemmän kuin miehet, enkä periaatteessa hyväksy sitä keneltäkään. Mun mielestä tärkeintä olisi oppia puhumaan ja parantamaan sitä omaa liittoa eron sijaan. Tämä siksi, että uskon monien eroavan aivan turhaan ja lapset kärsivät eniten.
Minä olen elänyt mieheni kanssa helvetin, mutta tänä päivänä en vaihtaisi miestäni mihinkään. Myös hänelle on erittäin tärkeää elää mun kanssa ja selvittää asia keskenämme.
Johtuu siitä, että naiset saa aina, kun haluaa mutta miehiltä Se ei onnistu.
http://www.iltalehti.fi/lukijat/200802217277736_ll.shtml
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009091110232074_lz.shtml
Naiset ovat tyytymättömämpiä miehiin. Syytä voi etsiä. Toisaalta myös varmaan huomionkipeämpiä kuin ennen. Tai ennen ei puhuttu niin paljon naisten pettämisestä. Muinoin se oli miesten juttu, kun nainen oli vain kotona.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:44"]
[/quote]
Eronnut isoäitini (76v) sanoo että tämä ei pidä paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:44"]
[/quote]
Niinkö? Mä kun kuvittelin että kaikki huorat ja bordellit olisivat vain miehiä varten.
Näin on enemmän Pohjoismaissa, kuin muualla. Kai Se on sitä tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset petä enemmän kuin miehet. Varatut miehet pettävät useimmiten sinkkunaisten kanssa. Perheenäideillä menee kaikki tarmo arjen pyöritykseen, miten siinä ehtisi jotain viritelmää hoitaa?
Ylipäänsä naisten petollisuus on seurausta siitä, että naiset voivat vihdoinkin olla yhtä vapaasti kuin miehet. Jotkut sitten käyttävät tätä vapauttaan hyväkseen.
Naiset pettävät nykyään enemmän kuin miehet
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010123112937993_lz.shtml
Naiset eivät edes häpeä sitä että pettävät
Miehet pelottelevat vähemmän fyysisellä väkivallalla
Mistä lähteestä kaivoit tiedon "enemmän pettämisestä", ja miksi käytät typerää pettämisverbiä?
Kyse on sukupuolisesta kanssakäymisestä, joka taas on jokaisen aikuisen normaalia elämää.
On ihmisten oma asia, kenen kanssa ja millä ehdoilla seksiä harrastavat, eikä se kuulu sivullisille.
Moralisointisi naurattaa. Olet hirmu ahdistunut siitä, että muilla on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Onko sinusta seksi hävettävää? Eiköhän ihminen sitä sieltä ota, mistä saa. Sukupuolesta riippumatta. Petä sinä itseäsi, minä nautin, eikä se vahingoita ketään tai ole keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
...naisten petollisuus on seurausta siitä, että naiset voivat vihdoinkin olla yhtä vapaasti kuin miehet. Jotkut sitten käyttävät tätä vapauttaan hyväkseen.
Siis "vapaus" tekee naisen "petolliseksi". Olipa typerä väite.
Eiköhän me olla yksilöitä haluinemme ja tarpeinemme, joiden määrä vaihtelee.
Seksi on silkkaa biologiaa ja jumalaton läjä tabuja, myyttejä ja muuta norsunpaskaa, mutta rohkeimmat ja halukkaimmat ottavat seksin ja jättävät arat hukkumaan norsunpaskaan ja heiluttelemaan kiukkuisia pikku tabukylttejään.
Eikä siinä sen kummempaa, mutta en kyllä kovin raskaan luokan faktaksi lukisi iltapäivälehtien viihdejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähteestä kaivoit tiedon "enemmän pettämisestä", ja miksi käytät typerää pettämisverbiä?
Kyse on sukupuolisesta kanssakäymisestä, joka taas on jokaisen aikuisen normaalia elämää.
On ihmisten oma asia, kenen kanssa ja millä ehdoilla seksiä harrastavat, eikä se kuulu sivullisille.
Moralisointisi naurattaa. Olet hirmu ahdistunut siitä, että muilla on kivaa.
Jos sinä seurustelet niin se todellakin kuuluu myös sille toiselle osapuolelle ketä nussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Onko sinusta seksi hävettävää? Eiköhän ihminen sitä sieltä ota, mistä saa. Sukupuolesta riippumatta. Petä sinä itseäsi, minä nautin, eikä se vahingoita ketään tai ole keltään pois.
Todellakin vahingoittaa. Se vahingoittaa sitä jota petät.
Ihmiseen joka pettää ei voi luottaa missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelottelevat vähemmän fyysisellä väkivallalla
?????
Naiset kaipaavat enemmän sitä alkuhuumaa ja sen tuomia tunteita. Miehet kun ovat yleensä naisen elämän keskiössä muutenkin. Miehet eivät samalla tavoin kaipaa sitä, koska monille miehille tuo tarkoittaa työtä ja lukuisia pakkeja sekä stressaavia tilanteita, koska naiset loukkaantuvat ja muuttavat mielensä niin pienestä. Nainen voi tehdä suurinpiirtein mitä tahansa ja mies haluaa silti harrastaa seksiä hänen kanssaan. Miehillä ei myöskään seksi ja naiset pyöri mielessä juurikaan silloin kun saavat sitä säännöllisesti.
Eli mies tyytyy vähempään parisuhteessa, joten ovat helpommin tyytyväisiä suhteeseensa kuin prinsessakuvitelmissa elävät naiset. Kun ei ole tyytyväinen liittoonsa, niin pettämisen kynnys madaltuu.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:31"]
Kuin miehet? Onko niin, että miehet ei enää osa olla miehiä vai kuinka? Tietysti pettäminen tapahtuu miehen kanssa, joka voi myös olla naimisissa.
[/quote]
Vaikea sanoa, avioliittoni päättyi mieheni jäätyä kiinni sivusuhteesta, enkä sen jälkeen ole enää harrastanut seksiä.
t. selibaatissa jo 8 vuotta