Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pettää nykyään enemmän

Vierailija
05.07.2014 |

Kuin miehet? Onko niin, että miehet ei enää osa olla miehiä vai kuinka? Tietysti pettäminen tapahtuu miehen kanssa, joka voi myös olla naimisissa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010123112937993_lz.shtml

Naiset eivät edes häpeä sitä että pettävät

Miehiä on kautta aikojen pidetty petollisempina, joten deittipalvelu Coffee and Companyn kyselyn tulosta voidaan pitää yllättävänä. Kyselyyn vastasi 3 000 ihmistä. Tutkimustuloksista kertoi The Sun.

Tässä esimerkki siitä, miksi en voisi tapailla amista. Ei minkäänlaista lähdekritiikkiä, vain rajattomasti aikaa trollailla.

Vierailija
22/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että naiset saa aina, kun haluaa mutta miehiltä Se ei onnistu.

Ei pidä paikkaansa, jos nainen haluaa oikean miehen. Älykkään ja ihmismoisen, sivistyneen, hauskan ja terveen.

Toki mistä räkälästä vain löytynee joku syrjäytynyt, mutta kuka sellaista haluaa? Ei tämä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kautta aikojen pidetty petollisempina, joten deittipalvelu Coffee and Companyn kyselyn tulosta voidaan pitää yllättävänä. Kyselyyn vastasi 3 000 ihmistä. Tutkimustuloksista kertoi The Sun.

Tässä esimerkki siitä, miksi en voisi tapailla amista. Ei minkäänlaista lähdekritiikkiä, vain rajattomasti aikaa trollailla.

Niin?

Deittipalvelut on paras tapa tehdä tuollainen kysely. 

Oikeastaan paljon muualla uollaisia ei voi edes tehdä.  Sun on yhtä luotettava kuine sim. Helsingin Sanomat.

Vierailija
26/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Onko sinusta seksi hävettävää? Eiköhän ihminen sitä sieltä ota, mistä saa. Sukupuolesta riippumatta. Petä sinä itseäsi, minä nautin, eikä se vahingoita ketään tai ole keltään pois.

Todellakin vahingoittaa. Se vahingoittaa sitä jota petät. 

Ihmiseen joka pettää ei voi luottaa missään asiassa.

Pettäminen on kontrollifriikin putkiaivon ongelma. Asiat eivät ole noin mustavalkoisia.

Vierailija
28/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://hellobeautiful.com/2670954/study-shows-women-cheat-more-than-me…

Tutkimuksia aiheesta on vaikka miten paljon

Lähteeksi en kelpuuta roskalehtien juttuja. Näytäpä tieteellisesti pätevää dataa.

Vierailija
29/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Oikeastaan paljon muualla uollaisia ei voi edes tehdä.  Sun on yhtä luotettava kuine sim. Helsingin Sanomat.

Toistan: tässä esimerkki siitä, miksi en voisi tapailla amista.

Vierailija
30/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähteestä kaivoit tiedon "enemmän pettämisestä", ja miksi käytät typerää pettämisverbiä?

Kyse on sukupuolisesta kanssakäymisestä, joka taas on jokaisen aikuisen normaalia elämää.

On ihmisten oma asia, kenen kanssa ja millä ehdoilla seksiä harrastavat, eikä se kuulu sivullisille.

Moralisointisi naurattaa. Olet hirmu ahdistunut siitä, että muilla on kivaa.

Jos sinä seurustelet niin sue todellakin kuuluu myös sille toiselle osapuolelle ketä nussit.

Ei kuulu. Lainsäädännössä ei kyseisestä asiasta mainita ja useimmat eivät halua "pettämisestä" tietää, koska vallitsevat olosuhteet halutaan säilyttää.

Ja muu on pelkkää epämääräistä moralisointia.

Vierailija
31/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Toistan: tässä esimerkki siitä, miksi en voisi tapailla amista.

Äläs nyt, siellä on myös älykkäitä luku- ja kirjoitustaitoisia, jotka pyrkivät ammattitutkinnon jälkeen korkea-asteen opintoihin. Lukiossakin oppilasaines on melko sekalaista. Ja totta puhuen myös korkeakouluissa.

Amislainen tai lukiolainen ei tiedä mitään tieteellisen tutkimuksen perusteista. Ne käydään läpi yliopistojen pakollisilla kursseilla.

Vierailija
32/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin miehet? Onko niin, että miehet ei enää osa olla miehiä vai kuinka? Tietysti pettäminen tapahtuu miehen kanssa, joka voi myös olla naimisissa.

Jos naiset pettää enemmän, niin tarkoittaako se että mies löytää toisenkin naisen sen edellisen lisäksi?

Vai paneeko miehet lampaita? Koska jos naisten määrä kasvaa, kasvaa myös miesten.

Tai naisten välinen on lisääntynyt. Miten on?

Vierailija
33/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset pettää enemmän, niin tarkoittaako se että mies löytää toisenkin naisen sen edellisen lisäksi?

Vai paneeko miehet lampaita? Koska jos naisten määrä kasvaa, kasvaa myös miesten.

Tai naisten välinen on lisääntynyt. Miten on?

Naiset pettää sinkkumiesten kanssa. MIND BLOWN!

Vierailija
34/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, jos nainen haluaa oikean miehen. Älykkään ja ihmismoisen, sivistyneen, hauskan ja terveen.

Toki mistä räkälästä vain löytynee joku syrjäytynyt, mutta kuka sellaista haluaa? Ei tämä nainen!

Yksin jäät jos etsit oikeaa miestä. Meistä kaikilla on omat vikamme, mikä on sinun?

Säälittää kaikki ikisinkut, joilla on toisesta ihmisestä joku lista joka pitää täyttyä.

Parasta kumppanissa on virheet ja se että itse riitän.

Vierailija
35/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin jäät jos etsit oikeaa miestä. Meistä kaikilla on omat vikamme, mikä on sinun?

Säälittää kaikki ikisinkut, joilla on toisesta ihmisestä joku lista joka pitää täyttyä.

Ok, eli sulle riittää se Lärvi-Lasse lähikuppilasta.

Mulla on seuralaisia riittänyt ja ne ovat koulutettuja fiksuja miehiä. Kukin hakee omalla tasollaan, tietenkin.

Minä arvostan itseäni vähän enemmän kuin sinä, selvästi.

Tämä meni nyt sivuraiteille aiheesta, mutta itsepä vänkäsit.

Vierailija
36/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin, koska olin kahdella eri todella vahvalla psyykelääkityksellä ja idioottina menin vielä juomaan lääkityksellä. Lääkkeet lopetin siihen paikkaan. Itsellä ei ole mitään muistikuvaa enkä sellaista ikinä tekisi koska jumaloin miestäni enemmän kun mitään.

Onko muuten mahdollista että naisten ehkäisylääkkeet aiheuttaa tätä? Ainakin mielialanvaihtelut tuntuu olevan yleisiä.

Vierailija
37/38 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli sulle riittää se Lärvi-Lasse lähikuppilasta.

Mulla on seuralaisia riittänyt ja ne ovat koulutettuja fiksuja miehiä. Kukin hakee omalla tasollaan, tietenkin.

Minä arvostan itseäni vähän enemmän kuin sinä, selvästi.

Tämä meni nyt sivuraiteille aiheesta, mutta itsepä vänkäsit.

Ei. Minulla on ihan tavallinen opiskellut mies. On sillä virheensä ja se sietää minun virheitä. Selvästi arvostetaan toisiamme..

Vierailija
38/38 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä petin, koska olin kahdella eri todella vahvalla psyykelääkityksellä ja idioottina menin vielä juomaan lääkityksellä. Lääkkeet lopetin siihen paikkaan. Itsellä ei ole mitään muistikuvaa enkä sellaista ikinä tekisi koska jumaloin miestäni enemmän kun mitään.

Onko muuten mahdollista että naisten ehkäisylääkkeet aiheuttaa tätä? Ainakin mielialanvaihtelut tuntuu olevan yleisiä.

Naisen on tosiaan helpompi laittaa pettäminen päihteiden syyksi. Mies ei pysty harrastamaan seksiä jos on liian sekaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi