Missä itsetyydytit itseäsi viimeksi?
Mä itsetyydytin juuri äsken saunassa. Laitoin pimpille vielä sellaista viilentävää eukalyptus-pesuainetta.
Kyllä muuten tuntui mojovalta... AAAAAAAHHH!!! ;-P
Kommentit (26)
Ja millä tavalla?
Mä hoidin homman ihan omin käsin. Sormi pillussa ja samalla koko kädellä klitorista hieroen. ;-)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:41"]
Säästä yksityiskohdilta.
[/quote]Ei kannata avata tätä ketjua jos ei itsetyydytysaiheesta halua lukea. Otsikko on mielestäni aika selkeä.
Naisystäväni luona, hän ei itse ollut kotona. Otin pyykkikorista hänen yöpaitansa ja roiskaisin spermat siihen.
Höyrysaunassa! Voi vitsi kun mies olis nähnyt... olis varmaan seissyt sillä!!!
Yleisessä wc.ssä. Jalat ylös ja sormet pilluun ja antaa mennä. Aika kiihottavaa kun kukaan ei kuule, mut tiedän et ihmisiä oven takana. Ja pideellä voi myös tyydyttää...
Huhhuh, sujautin kondomin löylykauhan kahvaan ja pyöräyttelin peräaukolleni samalla klittaa hieroen. Koko komeus upposi, kuin titanic syvälle sisääni eikä yhtään sattunut. Supistelin aukkoja ja hieroin kunnes koin toisen oon. Lopuksi pyöräytin likaisen kondomin pois löylykahvalta roskiin ja menin suihkuun.
Oho, tuntui varmaan aika hyvältä? tarvii kokeilla! kiitos vinkistä!!!
Tänään sohvalla, ihan sormella klitorista hieroin. Parasta on kyllä suihkussa :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:13"]Huhhuh, sujautin kondomin löylykauhan kahvaan ja pyöräyttelin peräaukolleni samalla klittaa hieroen. Koko komeus upposi, kuin titanic syvälle sisääni eikä yhtään sattunut. Supistelin aukkoja ja hieroin kunnes koin toisen oon. Lopuksi pyöräytin likaisen kondomin pois löylykahvalta roskiin ja menin suihkuun.
[/quote]
Älä kerro tota saunavieraille.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:16"]
Älä kerro tota saunavieraille.
[/quote]
Aika yleistä. Sitäpaitsi se kondomi oli siinä välissä joten ei haitannee.
Pertsa ottanu taas vähä kuppia, menehän nukkumaan ja selvittämään pääsi.
Tällä hetkellä omassa wc.ssa! Aah! tuntuu aika hyvältä! Suihkuharjan päällä!!!
Miespuoliset heteroseksuaalit saunavieraat ne meilläkin intoutuvat, siksi ollaan laitettu löylykauhat piiloon.
Säästä yksityiskohdilta.