Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että mies petti

Vierailija
04.07.2014 |

Ja sitten myös päätti, ettei meidän suhde lapsineen enää edes ole mitä hän haluaa, joten myös jätti. Hänelle kaikki tämä näyttää olevan hyvin helppoa, mutta minulle ei. En osaa päästää irti. En pysty olla ajattelematta häntä ja hyviä aikoja. Joka asiasta ja paikasta tulee joku muisto, joka saa tuntemaan suunnatonta ikävää ja siitä edelleen surua. Surua ja ikävää, joka tekee ihan sairaaksi. Mitä mun pitäis tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:53"]

Turha niitä hyviä hetkiä on loputtomiin vatvoa vaan ehkä ripaus oikeutettua vihaa tekisi hyvää sillä mieshän ei todellakaan ollut niin ihana ja hyvä kuin luulit koska noin vain hylkäsi yhteisen perhe-elämän.

[/quote]

No kun olen niin saatanan vihainen sille k-päälle! Eikä edes tuota vaikeuksia tuntea tuota tunnetta, mutta kun sitten näitä hirveitä kaipaushetkiä, joita ei sitten kestäkkään niin hyvin kuin vihaa! Ja niitä riittää. Jatkuvasti meen kuin vuoristoradassa tätä tuskaa, enkä vaan jaksa sitä, kun on arki kahden pienen lapsen kanssa kuitenkin pyöritettävä. Kun voisikin eliminoida tunteet hetkeksi, ja palata nihiin sitten paremmalla ajalla... Niin kuin se tekee!

Vierailija
2/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:37"]

Odota

[/quote]

Odota... mitä? Olen tosi hämmentynyt vastauksestasi!

Vierailija
4/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista surra ja olla ahdistunut. Kannattaa kuitenkin alkaa rakentaa omaa tulevaisuutta ilman petturimiestä. 

Se, että miehesi suoraan loikkaa seuraavaan suhteeseen, tulee joskus vielä hänelle vastaan. 

Vierailija
5/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:37"]

Odota

[/quote]

[/quote]

Aika parantaa. Itke ja odota.

Vierailija
6/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut mitään viitteitä asiasta etukäteen?   

Vierailija
7/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki menee juuri noin ja niin pitääkin. Tulet varmasti selviytymään erosta ihan hyvin sillä sinulla on nyt hyvää aikaa työstää sitä. Miehelläsi se on täysin käsittelemätön juttu ja varmasti asia tuuppaa hänetkin kumoon jossakin vaiheessa. Päivä kerrallaan ja pikku hiljaa, kiirettä ei ole.

Vierailija
8/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:43"]

Eikö ollut mitään viitteitä asiasta etukäteen?   

[/quote]

No.. epäilin kyllä...

Vierailija
9/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää aikaa ennenkuin pääset siitä yli, niin etteivät hyvät muistot vie koko aikaa, vaan rupeat elämään tätä päivää ja tulevaisuuttakin.

Minä prosessoin jollain tasolla edelleen eroani, josta on kohta kaksi vuotta, mutta todella harvoin jumiudun sitä enää tuumimaan niin kuin alkukuukausina.

Mullakin mieheltä lopahti tyystin mielenkiinto minua ja lapsia kohtaan, päätti häippästä sen kummempia puhelematta. Yksin jäin vatvomaan menneisyyttä ja itseäni, mutta se on ollut hyvä kokemus.

Uskalla antaa itsellesi aikaa ja anna itsellesi lupa käydä kaikki tunteet ja muistot ja ajatukset läpi ihan omaan tahtiisi. Kyllä se siitä. Parempi niin kuin ettet kohtaisi asioita tai käsittelisi niitä.

Vierailija
10/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:37"]

Odota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä mä odotan??? Avaa vähän!

Vierailija
11/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:41"]

On luonnollista surra ja olla ahdistunut. Kannattaa kuitenkin alkaa rakentaa omaa tulevaisuutta ilman petturimiestä. 

Se, että miehesi suoraan loikkaa seuraavaan suhteeseen, tulee joskus vielä hänelle vastaan. 

[/quote]

Väittää kovaa, ettei halua eikä ole toista suhdetta.

Vierailija
12/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:47"]

Odota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]En ole edellinen, mutta odota ajan kulua. Nyt sattuu, jonain päivänä ei enää satu. Ainakaan niin pahasti kuin nyt.

Vierailija
13/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää aikaa ennenkuin pääset siitä yli, niin etteivät hyvät muistot vie koko aikaa, vaan rupeat elämään tätä päivää ja tulevaisuuttakin.

Minä prosessoin jollain tasolla edelleen eroani, josta on kohta kaksi vuotta, mutta todella harvoin jumiudun sitä enää tuumimaan niin kuin alkukuukausina.

Mullakin mieheltä lopahti tyystin mielenkiinto minua ja lapsia kohtaan, päätti häippästä sen kummempia puhelematta. Yksin jäin vatvomaan menneisyyttä ja itseäni, mutta se on ollut hyvä kokemus.

Uskalla antaa itsellesi aikaa ja anna itsellesi lupa käydä kaikki tunteet ja muistot ja ajatukset läpi ihan omaan tahtiisi. Kyllä se siitä. Parempi niin kuin ettet kohtaisi asioita tai käsittelisi niitä.

[/quote]

Miten se on voinut olla Hyvä kokemus?!

Vierailija
14/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat sitä päivää, kun et enää ikävöi. Takaisin ei sitä äijää kannata odottaa.

Vierailija
15/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:50"]

Odota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]En ole edellinen, mutta odota ajan kulua. Nyt sattuu, jonain päivänä ei enää satu. Ainakaan niin pahasti kuin nyt.

[/quote]

Ok. On vaan niin vaikeaa ymmärtää.. Ja hyväksyä.

Vierailija
16/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo, jolta kysyit, mutta hyvää siinä on se, että kasvat ihmisenä. Vahvistut. Olisit ilmeisesti jatkanut miehesi kanssa pettämisestä huolimatta? Jatkossa et todennäköisesti pitäisi sitä vaihtoehtona, koska itsekunnioituksesi on kasvanut. Voit löytää myöhemmin miehen, joka arvostaa sinua enemmän kuin kuvittelit olevan mahdollista.

Vierailija
17/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:53"]

Odotat sitä päivää, kun et enää ikävöi. Takaisin ei sitä äijää kannata odottaa.

[/quote]

Voi itku. ap

Vierailija
18/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:41"]

[/quote]

Väittää kovaa, ettei halua eikä ole toista suhdetta.

[/quote]

jumalauti kukaan normaalilla tunne-elämällä varusteltu ihminen ei hyppää pois perheensä luota ILMAN uutta suhdetta! Ei rakkaus noin vain lopahda (ainakaan lapsiaan kohtaan), että pitää vain ottaa loparit. Ehei, uus on jo kiikarissa miehellä!

Vierailija
19/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehesi on ammatiltaan? Montako lasta teillä on? Miksi miehesi petti, yritä tehdä analyysia, vaikka tiukkaa varmaan tekeekin. Otan osaa, mutta elämä voittaa ihan varmasti. Tsemppiä, ap!!!

Vierailija
20/29 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo, jolta kysyit, mutta hyvää siinä on se, että kasvat ihmisenä. Vahvistut. Olisit ilmeisesti jatkanut miehesi kanssa pettämisestä huolimatta? Jatkossa et todennäköisesti pitäisi sitä vaihtoehtona, koska itsekunnioituksesi on kasvanut. Voit löytää myöhemmin miehen, joka arvostaa sinua enemmän kuin kuvittelit olevan mahdollista.

[/quote]

En mitenkään osaa kuvitella tuota. Minulta on nyt viety kaikki, paitsi tärkein:  rakkaat lapset ja äitiys. Ja sekin pitäisi jakaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi