Tänään katkesi parisuhde miehen kanssa, jonka
kanssa toivoin olevani aina. Sattuu ihan fyysisestikin, kurkkua kuristaa ja on vaikea hengittää. Mitä voisin tehdä?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:35"]
Laita lenkkarit jalkaan huppari päälle ja lähde kävelemään ulos, kävele niin pitkälle ja lujaa että hengästyt, juokse vaikka välillä. Ja palaa sitten takaisin kotiin. Nukahdat ilman ongelmia ja kroppa työskentelee työntäen fyysistä surua pois
[/quote]
Aion tehdä noin, kiitos. Tänään ei ole voimia, mutta huomenna ehkä. ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:22"]
Ikävä kyllä se kertoo jotain, jos ei saa asiaansa kakaistua ulos.
[/quote]
Ei halua loukata ja jättää. Joillekin miehille on helpompi että nainen tekee eropäätöksen. Ei saa haukku- ja itkukohtausta että stanan sika ja jättäjä. Mies vaan sanoo 'ok' kun nainen haluaa erota ja se on juuri sitä mitä mies on hiljaisuudellaan viestittänyt koko ajan.
[/quote]
Tuo on niin inhottavaa, kun hän itse sanoi suhteen alussa, että kertoisin selkeästi, jos tuntuu siltä että en halua jatkaa yhdessä. Ja silti tekee noin. Kyllähän minä kaiken otan vastaan niinkuin aikuinen ihminen tekee, ei siitä ole kyse. Mutta nyt sattuu, sattuu varmaan vielä pitkään. Mutta ei ehkä viikkojen päästä, toivon niin.
Sinä aikana, kun tämä mies ilmeisesti pohti suhteen jatkoa, annoin pakit yhdelle miehelle, joka oli kerännyt kaiken rohkeutensa kysyäkseen minua ulos. Harmittaa toki sekin.
ap
[/quote]
ota yhteyttä siihen mieheen, joka otti sinuun yhteyttä. kerro suoraan että sinulla oli silloin vielä edellinen suhde kesken etkä sitä tietenkään voinut pettää. jos edelleen haluaisi lähteä treffeille niin tekisit sen ilomielin.
Sami
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Ei halua loukata ja jättää. Joillekin miehille on helpompi että nainen tekee eropäätöksen. Ei saa haukku- ja itkukohtausta että stanan sika ja jättäjä. Mies vaan sanoo 'ok' kun nainen haluaa erota ja se on juuri sitä mitä mies on hiljaisuudellaan viestittänyt koko ajan.
[/quote]
Tuo on niin inhottavaa, kun hän itse sanoi suhteen alussa, että kertoisin selkeästi, jos tuntuu siltä että en halua jatkaa yhdessä. Ja silti tekee noin. Kyllähän minä kaiken otan vastaan niinkuin aikuinen ihminen tekee, ei siitä ole kyse. Mutta nyt sattuu, sattuu varmaan vielä pitkään. Mutta ei ehkä viikkojen päästä, toivon niin.
Sinä aikana, kun tämä mies ilmeisesti pohti suhteen jatkoa, annoin pakit yhdelle miehelle, joka oli kerännyt kaiken rohkeutensa kysyäkseen minua ulos. Harmittaa toki sekin.
ap
[/quote]
ota yhteyttä siihen mieheen, joka otti sinuun yhteyttä. kerro suoraan että sinulla oli silloin vielä edellinen suhde kesken etkä sitä tietenkään voinut pettää. jos edelleen haluaisi lähteä treffeille niin tekisit sen ilomielin.
Sami
[/quote]
Minäpä otan, kunhan saan ensin kerättyä itseni jotenkin kasaan. Olisi ikävää alkaa nyyhkyttää treffeillä, ei kovin puoleensavetävää. ap
[/quote]
[/quote]
Taitaa tuollainen mies olla idiootti ja pelkuri. Miksi ei ole munaa olla rehellinen? Aivan bullshittiä että muka "ei halua loukata naista" - eikö muka naista loukkaa se, että viikkotolkulla pidetään mykkäkoulua ja annetaan hiljaisesti ymmärtää!
Miten voi aikuisella olla noin onnettomat sosiaaliset taidot ja selkäranka kuin spagettia, höh.
voi ap, tiedän miltä susta tuntuu. mut tettiin ihan samalla tavalla suhteesta n. vuosi sitten. puoli vuotta oli vaikeaa mutta nyt menee jo hyvin. ajan kanssa tajusin että se miten mies hoiti eron ja käyttäytyi minua kohtaan ei ollut sellaisen ihmisen käytöstä jonka kanssa haluaisin olla. se helpottaa. juttelin paljon ystäville ensiapuna ja tein matkoja, yritin nauttia arjessa pienistäkin asioista ja keskityin vaan selviämiseen päivä kerrallaan. prosessoin myös asiaa paljon lukemalla eroista ja suhteen ongelmista mm. muiden kokemuksia.
kyllä se elämä vaan voittaa. itse otin todella raskaasti eron mutta nyt näen että hyvä että pääsin siitä paskiaisesta eroon. ei sinunkaan ex ollut täydellinen vaikka niin nyt ajattelet.
suhtaudu niin että sulla on nyt suruaika.
ja joo hiljainen kidutus tuo vaan on että pidetään niitä mykkäkoulua. olen vieläkin ihan raivona miehelle hänen selkärangattomuudestaan. oksettavaa käytöstä. ei riitä ymmärrystä ollenkaan multa moista pelkuruutta kohtaan. asiat pitää sanoa suoraan. kidutuksessa hoidetaan vaan omaa oloa helpommaksi kun jätetään eron hoitaminen tyttöystävälle. siinä satutetaan kyllä ja paljon vaikka mies voi toisin uskotella.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:00"]
voi ap, tiedän miltä susta tuntuu. mut tettiin ihan samalla tavalla suhteesta n. vuosi sitten. puoli vuotta oli vaikeaa mutta nyt menee jo hyvin. ajan kanssa tajusin että se miten mies hoiti eron ja käyttäytyi minua kohtaan ei ollut sellaisen ihmisen käytöstä jonka kanssa haluaisin olla. se helpottaa. juttelin paljon ystäville ensiapuna ja tein matkoja, yritin nauttia arjessa pienistäkin asioista ja keskityin vaan selviämiseen päivä kerrallaan. prosessoin myös asiaa paljon lukemalla eroista ja suhteen ongelmista mm. muiden kokemuksia.
kyllä se elämä vaan voittaa. itse otin todella raskaasti eron mutta nyt näen että hyvä että pääsin siitä paskiaisesta eroon. ei sinunkaan ex ollut täydellinen vaikka niin nyt ajattelet.
suhtaudu niin että sulla on nyt suruaika.
[/quote]
Voi ihana <3 Et tiedäkään, kuinka paljon sain voimia tekstistäsi. ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:05"]
ja joo hiljainen kidutus tuo vaan on että pidetään niitä mykkäkoulua. olen vieläkin ihan raivona miehelle hänen selkärangattomuudestaan. oksettavaa käytöstä. ei riitä ymmärrystä ollenkaan multa moista pelkuruutta kohtaan. asiat pitää sanoa suoraan. kidutuksessa hoidetaan vaan omaa oloa helpommaksi kun jätetään eron hoitaminen tyttöystävälle. siinä satutetaan kyllä ja paljon vaikka mies voi toisin uskotella.
[/quote]
Onko tuo yleistäkin, mistähän johtuu? :( ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Parhaiten auttaa kun jatkat elämääsi, vaikka väkisin. Pyydä ulos tuota miestä jolle annoit pakit.. En tarkoita että pitäis aloittaa uusi suhde, mutta treffit saattaisi piristää, auttaa unohtamaan, jatkamaan, saat muuta mietittävää...
enpä tiedä, luulen että on aika yleistä ainakin suomalaisilla miehillä. se on ihan tajutonta, joku sanoi hyvin: sellaisilla miehillä on selkäranka kuin spagettia.
musta tuntui niin helvetin pahalta kun puheluihin lakattiin vastaamasta, mies alkoi vältellä tapaamisia ja käyttäytyä välinpitämättömästi. ja kun mä suoraan kysyin tästä ekan kerran tuli vastaukseksi vaan että ei muka halua erota.
en muista monennella kerralla mun mitta täyttyi mutta liian myöhään. mies ei edes vaivautunut kohteliaisuudesta tuomaan mun kamoja mulle kotiin. mun piti tunnekuohusaa raahata niitä ympäri kaupunkia. ei mitään helvetin selkärankaa tai empatiaa, ei vittu mitään. oli varmaan jo kuukausia kuitenkin halunnut erota.
että joo, "ei halua satuttaa naista". kun vaan lakkaa käyttäytymästä että seurustelee niin siitähän se "rakas" tyttöystävä varmaan tajuaa itsekin kohta lähteä.
vittu mitä paskaa :D
facebookin vaan status sinkuksi :P
Noh, tämä oli yksi hetki elämää. Tulipa koettua. Nyt ystävät, urheilu, kesä :) Kiitos myötäeläjille ja ihanille vastaajille <3 ap
Ap, kuinka kauan olitte yhdessä? Tsemppiä! Voit olla pohjimmiltasi onnellinen, että pääsitkin tuosta vätyksestä eroon. Hän ei missään nimessä ollut sun arvoinen!
Käy kesäillassa kävelyllä, prosessoit eroa. Vaikka nyt tuntuu pahalta, lupaat itsellesi vielä nauttia jäljellä olevasta kesästä!!! Ansaitset hyvän miehen! :)
<3 itse erosin kolme kuukautta sitten. Vaikka kuulostaisi miten kliseiseltä, etkä halua sitä nyt uskoa, aika todellakin parantaa.