Näkijää? epätoivo
Mies otti ja häipyi valtavan riidan seurauksena. Lopullisestiko? Mitä näet tulevaan? en voi muuta kuin itkeä. Tämä on minun elämini rakkaus vaikka vaikea onkin.
Kommentit (54)
Onhan meitä täällä useampi, en vain ole vastaillut moneen vuoteen enää. Pohdin näkyjäni yksin.
7
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:20"]Näkijä, saanko ikinä rakkautta? Tai edes seksiä? Näetkö kumppanani miehen vai naisen vai et ketään? Terv yksinäinen
[/quote]
Näen kumppaninasi kolmipäisen tetraconin.
Terv Näkijä
Minäkään en vastaile, kun ketään ei kiinnosta. Terv toinen näkijä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:25"]Minäkään en vastaile, kun ketään ei kiinnosta. Terv toinen näkijä
[/quote]
Minä näen että kiinnostaa.
Terv Näkijä
Mikähän minun sairauteni syy on ja tuleeko helpotus?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:28"]Mikähän minun sairauteni syy on ja tuleeko helpotus?
[/quote]
Näen että sinulla on ummetus. Helpotus tulee huomenna aamulla.
Terv Näkijä
Näkijä? Vastaisitko minullekkin? :)
Saadaanko perheemme ongelmat kuntoon ja kaikki ennalle
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:31"]Näkijä? Vastaisitko minullekkin? :)
[/quote]
sori, jäi kesken, lähti vahingossa.
eli ennalleen. Ja milloin?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:28"]
[/quote]
Virustulehdus, joka on hermoissa ja immuunijärjestelmässä. Sille ei ole nimeä, mutta on sukua autoimmuunisaitrauksille. Voit vain lievittää oireita terveillä elämäntavoilla, liikunnalla, kasvisruokavaliolla. Pidä huoli nestekierrosta juomalla paljon vettä ja käymällä hierojalla. Myös vyöhyketerapiasta on apua.
Kiitos näkijät ap surkea sydäsuruinen on nyt hieman paremmalla mielellä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:31"]Näkijä? Vastaisitko minullekkin? :)
[/quote]
Näen että ongelmanne hälvenevät seuraavana syksynä. Ratkaisu tulee teitä vastaan ja huomaatte tekevänne isoja muutoksia. Voimakas helpotuksen tunne saavuttaa teidät jouluna.
Onnea muutokaiin.
Terv Näkijä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:31"]
[/quote]
Saadaan. Perheeseenne kuuluu kolme lasta ja vanhemmat, jotla istuvat valkoisen keittiönpöydän äärellä kesäaamuna, siihen paistaa kirkas valo. Se on toivoa ja hyvää huomista tänä kesänä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:28"]
[/quote]
Virustulehdus, joka on hermoissa ja immuunijärjestelmässä. Sille ei ole nimeä, mutta on sukua autoimmuunisaitrauksille. Voit vain lievittää oireita terveillä elämäntavoilla, liikunnalla, kasvisruokavaliolla. Pidä huoli nestekierrosta juomalla paljon vettä ja käymällä hierojalla. Myös vyöhyketerapiasta on apua.
[/quote]
Juu älä vain mene lääkäriin vaan tee kuten tuntematon höyrypää netissä sanoo.
Näkijä. Kerro selviääkö lemmikkini ? Kävi huonosti ja itken kotona odottaen tuloksia :(
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:15"]8,
sinun syksysi tuoksuu koulutieltä. Haitko opiskelemaan?? Ehkäpä aukeaa tilaisuu mennä opiskelemaan, oppia ihan uutta... tai opit työssäsi, oppimiseen tämä näky mielestäni viittaa. Kuljet yksin, vakavaa parisuhdetta tai mitään ihmisten tekemää uhkaa ei ole ainakaan syyskuussa.
7
[/quote]
Joo, minäkin näin opiskelua, mutten viitsinyt kirjoittaa, kun kysyttiin työstä. Ajattelin, että näen väärin. Mutta sinulta ehkä nyt vahvistus tähän? Terv näkijä ( meitä taitaa olla täällä useampi)
[/quote]Hain, mutta en vielä tiedä pääsenkö. Haluaisin!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lääkärissä on kyllä ravattu ilman apua. Näkyyköhän
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lääkärissä on kyllä ravattu ilman apua. Näkyyköhän
[/quote]
Missä se tulehdus on tarkalleen?
Tulehdus on imusuonissa ja hermoradoissa. Se muistuttaa MS-tautia sillä tavalla, että leimahtelee ajoittain, ajoittain helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:20"]Ja vielä kysyy ap, mahtaako mies viettää aikaansa naisten kanssa parhaillaan?
[/quote]
Ei vietä. Kävelee yksin jossain tuulisessa paikassa. Näen että on hieman ajatuksissaan ja askel harhailee.
Terv Näkijä