Näkijää? epätoivo
Mies otti ja häipyi valtavan riidan seurauksena. Lopullisestiko? Mitä näet tulevaan? en voi muuta kuin itkeä. Tämä on minun elämini rakkaus vaikka vaikea onkin.
Kommentit (54)
SLE epäily minulla on. Samoin isoja imusolmukkeita kilpirauhasen päällä. Nyt olen nivelistä helkutin kipeä ja väsymys vaivaa.
Liekö punkki 20v sitten tämän aiheuttanut
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:43"]
SLE epäily minulla on. Samoin isoja imusolmukkeita kilpirauhasen päällä. Nyt olen nivelistä helkutin kipeä ja väsymys vaivaa.
Liekö punkki 20v sitten tämän aiheuttanut
[/quote]
Epäilen, että virusinfektio ihan muuten vain. Viattoman oloinen "flunssa" kauan sitten, jota elimistösi ei ole osannut poistaa ja saada hallintaan. SLE kuulostaa kyllä oikealta diagnoosilta, vaikka pohdin MS-taudin tyyppistä leimahtelua.
7
Kiitos! <3 Täytyy skarpata ja panostaa
Hyviin elämäntapoihin
-SLE
Hei Näkijä!
Osaatko auttaa minua tässä vaikeassa valinnassa? Mitä näet minun ja mieheni suhteesta? Jos nyt olisin hetken omillani, olisiko se hyvä ratkaisu? Vai kuuntelenko lapsen kaipuuta, ja kokeilen, kantaako tämä elämä, jonka olen vallinnut jo oikeastaan kauan sitten jo?
Entä intohimoni työhön, alkaako se pian kantaa hedelmää? Tuleeko joskus nopeampi pyrähdys? Olen nyt jo työstäni onnellinen, mutta tuntuu että se on vasta alussa.
Kiitos jos vaan suinkin pystyt vastaamaan?
Ja anteeksi ap, kun tulin ketjuusi. Meitä on paljon epätoivoisia täällä:( Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti tulit lohdutetuksi ja tilanne selviää.
t.46
Näkijä. Kertoisitko löydänkö paikkani tästä kaupungista? Ja jatkuuko avioliittoni onnellisena?
Näkijä, oletko vielä paikalla? Millaisena näet tulevaisuuteni perheen, työn ja terveyden suhteen?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:53"]
Hei Näkijä!
Osaatko auttaa minua tässä vaikeassa valinnassa? Mitä näet minun ja mieheni suhteesta? Jos nyt olisin hetken omillani, olisiko se hyvä ratkaisu? Vai kuuntelenko lapsen kaipuuta, ja kokeilen, kantaako tämä elämä, jonka olen vallinnut jo oikeastaan kauan sitten jo?
Entä intohimoni työhön, alkaako se pian kantaa hedelmää? Tuleeko joskus nopeampi pyrähdys? Olen nyt jo työstäni onnellinen, mutta tuntuu että se on vasta alussa.
[/quote]
Älä muuta mitään, näin on hyvä. Pysy miehesi kanssa ja anna ajan soljua omalla rytmillään. Hän osoittautuu aikanaan juuri oikeaksi isäksi lapsellesi. Älä kiirehdi työssäkään, sinun aikasi alkaa 2 vuoden kuluttua. Elä maltillisesti, älä tee suuria päätöksiä, kaikki on hyvin. Erityisesti voit olla onnellinen siitä, että sinä ja läheisesi olette hyvin terveitä. Elät elämäsi kauneinta aikaa.
48 ja 49, anteeksi kun poistun nyt joksikin aikaa. Uskoi asiaan tai ei, mutta "näkeminen" on aika raskasta. Kummallekin näky on ihana ja toiveikas, mitään pahaa ei tapahdu tänä vuonna.
7
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:14"]
Näkijä:mitä näet työkuvioistani?
[/quote]
Varo sitä naista, jota jo epäilet. Hän on selkäänpuukottaja ja tekee myyräntyötä kaivaakseen maata jalkojesi alta. Kiirehdi hänen edelleen, hän on valmis jyräämään vaikka kyynärpäillään sinut kumoon omien tarkoitustensa takia. Unohda sääli, kun on kyse työssä etenemisestä, mutta säilytä tyyli. Älä tee virheitä nyt.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:53"]
Hei Näkijä!
[/quote]
Älä muuta mitään, näin on hyvä. Pysy miehesi kanssa ja anna ajan soljua omalla rytmillään. Hän osoittautuu aikanaan juuri oikeaksi isäksi lapsellesi. Älä kiirehdi työssäkään, sinun aikasi alkaa 2 vuoden kuluttua. Elä maltillisesti, älä tee suuria päätöksiä, kaikki on hyvin. Erityisesti voit olla onnellinen siitä, että sinä ja läheisesi olette hyvin terveitä. Elät elämäsi kauneinta aikaa.
[/quote]
Kiitos Näkijä! Yritän sulatella tätä viestiäsi. Minulla on kova sisäinen tarve muuttaa elämäni, ehkä päättää tämä suhde. Vaikka en edes tiedä, johtaisiko se yhtään mihinkään. Yritän rauhoittua...
t.46
Hei näkijä,
miltä tulevaisuuteni näyttää? Kumpaa sukupuolta tuleva lapsemme on? Työrintama?