Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen äiti saa ottaa omaa aikaa?

Vierailija
04.07.2014 |

Minkä ikäisen vauvan äiti saa ottaa omaa aikaa? Vauva 2 kk, ja puheista huolimatta mies ei ole osallistunut vauvan hoitoon satunnaisen vaipan vaihdon lisäksi yhtään (tällöinkin huutaa auttamaan). Imetän, mutta joskus annamme myös korviketta pullosta. Minulla ei ole hinkua vauvasta eroon, mutta niin kkauan kuin olen kotona, mies ei tee mitään. Olisinko kamala jos jonain päivänä ilmoittaisin vain lähtevän käymään yksin asioilla ja tulevani kun tulen, ja isä jäisi vauvan kanssa? Tarkoitus olisi mennä vaikka kirjastoon lukemaan pari lehteä.aä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten lukisin tai ottaisin päiväunet vaikka kahdesti viikossa kaksi tuntia kotona, siinä olisi tarpeeksi omaa aikaa minulle jos mies sen aikaa hoitaisi. -ap

Vierailija
22/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa ei anneta, sitä otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:41"]

Kyllä minäkin tiesin mihin lähden, mies selvästi ei. On se lapsi miehenkin, joten ihan hyvi voisi joskus hoitaa. -ap

[/quote]

no ilmeisesti et tiennyt, kun tällaisia täällä pohdit. Tuohon 'tietämiseen' kuuluu myös se, että näistä(kin) asioista on ETUKÄTEEN keskusteltu yhdessä miehen kanssa ja hän haluaa lasta (ja siihen liittyviä velvollisuuksia) yhtä paljon kuin sinä.

[/quote]

Vähän sisäänlukutaitoa nyt peliin, niin ehkä huomaat että ap ON etukäteen keskustelllut miehen kanssa EIKÄ SE AUTTANUT. Mies lupasi osallistua lapsen hoitamiseen eikä nyt teekään sitä.

Etukäteen keskustelu ei todellakaan ratkaise kaikkea, vaikka se ihan hyvä idea onkin. Harvalla vaan on etukäteen realistista käsitystä itsestään vanhempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän