Käyn tosi harvoin ulkona, entäs sinä?
En pidä ulkoilusta ja voisin olla koko ajan vain kotona sisätiloissa. Nytkin on mennyt monta päivää, etten ole ulkona käynyt ollenkaan. Oon vasta 24, mutta tällästa on ollut jo vuosia. Lähden kyllä jos ystävät pyytää johonki istumaan iltaa tms., mutta en ilman mitään syytä oikein lähe mihinkään täältä kotosalta. Urheilen kyllä välillä kun innostun, mutta sekään ei ole säännöllistä. Oon sinkku, joten pakko välillä käydä ruokaa ostaa, mutta yleensä seki venyy niin kauan, että ei oikeesti oo enää mitään syötävää.
Tuleeko musta ihan mökkihöperö, jos en tee asialle jotain? Nyt oon siis lomalla, mutta jos mulla ei oo töitä ja oon vaan koulussa, niin helposti jätän luentoja väliin ja jään kotiin. Huomaan että ärsyynnyn helpommin, jos en oo käyny missään pitkiin aikoihin ja onhan tää aika turhaaki jumittaa aina sisällä ja olla koneella. Toisaalta ois kiva harrastaaki jotain, mutta en jaksa säännöllisesti käydä missään.
Muita samanlaisia paikalla?
Kommentit (10)
Onneks on AV:n viihdyttävät keskustelut, niin ei oo tylsää! Taitaa se ulkoilu olla ihan yliarvostettua muutenki ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:01"]Onneks on AV:n viihdyttävät keskustelut, niin ei oo tylsää! Taitaa se ulkoilu olla ihan yliarvostettua muutenki ;)
Ap
[/quote]
Onneksi av :3 Pitäis keksii jtn täks iltaa, kun ei oo tiedossakaan mitään erikoista, ei vaikka perjantai. Kävin jo viikonloppuostoksilla ja sain siinä samalla tarpeekseni ikäisistäni känniläisistä.
t. se 16-vuotias teini
Olen ulkona silloin kun sää on miellyttävä. Jos on liian kylmä, kuuma, sateista jne. olen sisällä, jos on kiva sää olen mieluusti ulkona. Nykyisessä asuinmaassa jengi käyttää puistoja (siis ihan tavallisia eikä vana leikki-) ihan eri asteella kuin Suomessa, menemme usein hyvällä säällä koko perhe puistoon, mukaan vaan jotain ajanvietettä kuten kirja, frisbee jne ja jotain juotavaa ja pientä syötävää kuten viinirypäleitä. Ja tietty tavataan tuttavaperheitä myös tällä tavalla.
Lisään vielä että huonolla säällä sitten kukaan ei ole ulkona jos ei ole pakko :D En ole täällä törmännyt samanlaiseen "pakko ulkoilla joka päivä satoi tai pasitoi" kuin mihin joskus Suomessa törmää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:18"]
Olen ulkona silloin kun sää on miellyttävä. Jos on liian kylmä, kuuma, sateista jne. olen sisällä, jos on kiva sää olen mieluusti ulkona. Nykyisessä asuinmaassa jengi käyttää puistoja (siis ihan tavallisia eikä vana leikki-) ihan eri asteella kuin Suomessa, menemme usein hyvällä säällä koko perhe puistoon, mukaan vaan jotain ajanvietettä kuten kirja, frisbee jne ja jotain juotavaa ja pientä syötävää kuten viinirypäleitä. Ja tietty tavataan tuttavaperheitä myös tällä tavalla.
[/quote]
Joka päivä satoi tahi paistoi, koira nääs. Mutta suurimman osan kerroista ulkoilen mielelläni ja ilman koiraakin. Joskus ei taas kiinnosta pätkääkään mutta minkäs teet.
[/quote]
Kuulostaa tosi kivalta!
Mustaki ois mukavaa aina mennä vaikka lukemaan ulos, mutta jostain syystä ei tuu lähettyä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:21"]
Lisään vielä että huonolla säällä sitten kukaan ei ole ulkona jos ei ole pakko :D En ole täällä törmännyt samanlaiseen "pakko ulkoilla joka päivä satoi tai pasitoi" kuin mihin joskus Suomessa törmää.
[/quote]
[/quote]
Huono ilma on pelkkä tekosyy.
Itse ulkoilen totaalimyrskyjä lukuunottamatta joka päivä, arviolta 350 päivää vuodessa keskimäärin pari tuntia kerrallaan.
Eiköhän se mun kohalla oo tullu jo huomattua, kun roikun täällä 24/7 :)
t. se 16-vuotias teini