Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ole nähnyt lastani”Johnny näkee lastaan facensa mukaan valvotuissa tapaamisissa

Vierailija
02.07.2021 |

Kirjoitti faceen että oikeudesta tuli päätös

Kommentit (606)

Vierailija
141/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jätkä on saanut tuomion naisen pahoinpitelystä? Mitä muuta kaikkea, kun tuollainen ihme hyypiö. Joka tapauksessa nyt pitäisi laittaa stoppi tuollaiselle mesoamiselle somessa hänenkin kyllä. Kyseessä on vasta hyvin pieni lapsi, vauva. On ihan taatusti vauvan turvallisuuden kannalta parasta, että isä tapaa valvotusti. Olisi nyt kiitollinen edes valvotuista tapaamisista! Nyt on mahdollisuus olla ja tutustua lapseensa. Siitä se lähtee sitten.

Mua oksettaa nuo ihmiset sen facessa, ketkä oikeasti yhtään tilannetta tietämättä molempien osapuolten kannalta, puolustavat ja tsemppaavat tuota hyypiötä. He eivät tiedä. Se on vain pökköä pesään tuollaiselle selkeästi vinksahtaneelle tyypille. Hyi sekin kyyneleinen kuva jostain psyk.sairaanhoitajan aulasta. Kuka laittaa tuollaisia kuvia.

Samaa mieltä ja ei näytä riittävän hänelle. Nuo valvotut tolle Johnnylle ITSELLEEN. Eiköhän tässä lasta pitäisi ajatella? Mua oksettaa kans noi ihmiset ja uhriutuminen ja tollanen. Mitä tollaselle voi edes tehdä.

Vierailija
142/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän ollut sitä mieltä, että kyllä naista saa vähän tukistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jätkähän on puhdas malliesimerkki narsistista. Pelkkää minä,  minä uhriutumista, vika aina muissa kun itsessä, väkivaltaa jne. Face täynnä tekoitku kuvia kun hän ei saa nähdä lastaan, tytärtään. Paskat tommonen jätkä välitä kun itsestään ja kai siihen ihan oikea syy löytyy miksi tuomari on tehnyt tuollaisen päätöksen. Tsemppiä äidille.

Vierailija
144/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tyypin kirjoituksista paha mieli ja vihainenkin. Koska on täysin kopio mun lapseni isästä jolla ollut valvotut jo kaksi vuotta. Kerran kuussa 2h.

Hän toitottaa joka paikassa miten olen henkisesti pahoinpidellyt lasta.

Mutta... hän ei missään kerro olevansa henkisesti epävakaa. Ei, että on pahoinpidellyt lastensa äitejä. Vanhinta jo täysi-ikäistä tyttöään. On saanut potkut monesta eri duunista koska sekoilee.

Hän ei tule KOSKAAN viettämään pojan kanssa sekuntiakaan kahden kesken niin kauan kuin mussa henki pihisee.

Miksi te teette lapsia tuollaisten hullujen kanssa?

Vierailija
145/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit lapsen äidille, varmaan kärsii kauheasta stressistä.

Vierailija
146/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tyypin kirjoituksista paha mieli ja vihainenkin. Koska on täysin kopio mun lapseni isästä jolla ollut valvotut jo kaksi vuotta. Kerran kuussa 2h.

Mutta... hän ei missään kerro olevansa henkisesti epävakaa. Ei, että on pahoinpidellyt lastensa äitejä. Vanhinta jo täysi-ikäistä tyttöään. On saanut potkut monesta eri duunista koska sekoilee.

Hän ei tule KOSKAAN viettämään pojan kanssa sekuntiakaan kahden kesken niin kauan kuin mussa henki pihisee.

Mitä tälläses tilantees pitäis tehä? Kuka sua autto???😟

Mitä tarkoitat? Hyvä aa ja pitää kaiken tallessa. Viestit jne. Ja mähän en oo yksin tässä vaan mun poikani jälkeen tuli vielä tyttö eri naisen kanssa. Ja me pidetään yhtä. Hekin erosivat jo raskausaikana.

Vierailija
147/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuokin kehtaa mesota yhtään mitään, kun takana on monta naisten pahoinpitelyä?! Luuleko vaikuttavansa jotenkin hyvältä isältä tuollaisten jälkeen. Ja kuka tuollaisen kanssa lähtee suhteeseen??

Vierailija
148/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te teette lapsia tuollaisten hullujen kanssa?

Hän muuttui toiseksi kun muutettiin yhteen. Ehkä sai sitten mut otteeseensa tai jotain.

Vierailija
149/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaskohan ton nyt olla jo julkisesti ihan hiljaa. Nyt haukkuu jo tuomarinkin. Olisi tyytyväinen kun sai oikeudet tavata lasta, siitähän se on meuhkannut koko ajan. Mutta ei, lisää uhriutumista kun minäminä ja minun oikeudet.

Vierailija
150/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli😅 huh.. naisia. Kiva😨 hän on sit etuoikeutettu tekemään näin ja ihan normaalia?

Vierailija
151/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaskohan ton nyt olla jo julkisesti ihan hiljaa. Nyt haukkuu jo tuomarinkin. Olisi tyytyväinen kun sai oikeudet tavata lasta, siitähän se on meuhkannut koko ajan. Mutta ei, lisää uhriutumista kun minäminä ja minun oikeudet.

Tämä

Vierailija
152/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei ”anna nähdä” lasta. No ei varmaan jos syytä. Tuomarin päätös ja Johnny arvostelee nyt facebookissaan tuomarin ammattitaitoa ja lapsi tietämystä vaikka oma tietämyksensä oli aiemmissa päivityksissään facessa että ”Jo kaksi viikkoinen vauva voi kulkea jo vuoro asumisessa” ja ”ei ole tieteellistä estettä miksi lapsi ei voisi matkustaa kahden kodin välillä syntymästä ja olla kummallakin jo vuorotellen, jos äiti ei imetä(äitiä ei siis ilmeisesti tarvita muuta kun imetykseen). Ja heitellä pallona toiselle. Imetyshän se on vaan miksi lapsi tarvisi vain sitä äitiä. Oiskohan tässä nyt naisten vähättelyä ja vähäksyntää myös.. Ps. Törkeää tehdä lehtijuttuja tuollaisessa tilanteessa

Ei varmasti jos esim pahoinpidellyt naista vauvan ollessa vatsassa

No ei tuo varmaa sitäkään ymmärtäisi että olisi tehnyt väärin. Mikäli noin ois tehnyt.

Vierailija
153/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei ”anna nähdä” lasta. No ei varmaan jos syytä. Tuomarin päätös ja Johnny arvostelee nyt facebookissaan tuomarin ammattitaitoa ja lapsi tietämystä vaikka oma tietämyksensä oli aiemmissa päivityksissään facessa että ”Jo kaksi viikkoinen vauva voi kulkea jo vuoro asumisessa” ja ”ei ole tieteellistä estettä miksi lapsi ei voisi matkustaa kahden kodin välillä syntymästä ja olla kummallakin jo vuorotellen, jos äiti ei imetä(äitiä ei siis ilmeisesti tarvita muuta kun imetykseen). Ja heitellä pallona toiselle. Imetyshän se on vaan miksi lapsi tarvisi vain sitä äitiä. Oiskohan tässä nyt naisten vähättelyä ja vähäksyntää myös.. Ps. Törkeää tehdä lehtijuttuja tuollaisessa tilanteessa

Ei varmasti jos esim pahoinpidellyt naista vauvan ollessa vatsassa

Kai se ois ihan normaalia sekin hälle kun ne edellisetkin tuomiot, ja silti rakastaa välissä koska sehän on ihan normaalia koskea toisten fyysiseen koskemattomuuteen 🤔 (sarkasmia siis tämä kommenttini)

Vierailija
154/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa kovakin julkkis kun tehnyt lehti juttuja lapsestaan jossa uhriutuu. Paine se on pienikin paine, äidin varmasti tosi mukava lukea lehti juttuja ja julkisia päivityksiä ym lasuja saanut Johnnyltä vaikka lapsi vasta 7kk. ?

Vierailija
155/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsen äidillä on täytynyt olla erittäin pätevät syyt pitää etäisyyttä mieheen. Valvottuja tapaamisia on vaikea saada, jos mies ei ole väkivaltainen hullu.

Tuo nyt kaikkeen yrittää vedota😅 lehtiin, Facebook seuraajiinsa, lastensuojeluun. Äitille tsemppiä !

Vierailija
156/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli😅 huh.. naisia. Kiva😨 hän on sit etuoikeutettu tekemään näin ja ihan normaalia?

Onko niiden naisten mielestä ollut normaali ja Ok vai😡 ei tuo ole oikein. Ja puolustella omia ja vähätellä tekemisiään et joo ihan normaalia. Kaikenkukkuraks laittanut naisten syyks tossa linkki haastattelussa et nainen riehui, vaikka ite saanu tuomion🤬🤬 Miks tää nainen ei sit saanu vaan Johnny sen tuomion jos asia ois näin.

Vierailija
157/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat olla kovin julmia.

Mies

Naurettava kommentti

Vierailija
158/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Eiköhä täski jotain faktaa ole ollut ja Tuomarilan päätöksen teki

Vierailija
159/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helve*os tää tyyppi voi olla otettu lasten oikeuksien ryhmään ja selittää siel ero perheistä ?!!!!!!!!?! NYT JOKU raja oikeesti suomen lapsien oikeus ryhmään. Lapsia puolustaa ja heidän oikeuksiaan vaikka oman lapsen etu et valvoja näköyhteydessä kun itse tapaa lastaan. Wtf

Jos nykypäivänä pieniä lapsia puolustaa entinen naistenhakkaaja niin kyllä ihmettelen

Vierailija
160/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Miten nainen oisi tässä julma kun Johnny itse väkipakoin melkein raivoaa kun ei saa naiseen itse kontaktia. Jotain tässä on jos valvotut saanut, ei ihan tosta vaan saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän