Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”En ole nähnyt lastani”Johnny näkee lastaan facensa mukaan valvotuissa tapaamisissa

Vierailija
02.07.2021 |

Kirjoitti faceen että oikeudesta tuli päätös

Kommentit (606)

Vierailija
181/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tyypin kirjoituksista paha mieli ja vihainenkin. Koska on täysin kopio mun lapseni isästä jolla ollut valvotut jo kaksi vuotta. Kerran kuussa 2h.

Hän toitottaa joka paikassa miten olen henkisesti pahoinpidellyt lasta.

Mutta... hän ei missään kerro olevansa henkisesti epävakaa. Ei, että on pahoinpidellyt lastensa äitejä. Vanhinta jo täysi-ikäistä tyttöään. On saanut potkut monesta eri duunista koska sekoilee.

Hän ei tule KOSKAAN viettämään pojan kanssa sekuntiakaan kahden kesken niin kauan kuin mussa henki pihisee.

Miksi te teette lapsia tuollaisten hullujen kanssa?

Hän muuttui toiseksi kun muutettiin yhteen. Ehkä sai sitten mut otteeseensa tai jotain.

Tuskin äiti tääl kirjoittaa itse😂

Vierailija
182/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsempit lapsen äidille, varmaan kärsii kauheasta stressistä.

Hyvää vauva vuotta vain hänelle. Pitäisi olla ihanaa aikaa niin tuskinpa vain on tuollases stressis ja henkisessä paineessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tyypin kirjoituksista paha mieli ja vihainenkin. Koska on täysin kopio mun lapseni isästä jolla ollut valvotut jo kaksi vuotta. Kerran kuussa 2h.

Hän toitottaa joka paikassa miten olen henkisesti pahoinpidellyt lasta.

Mutta... hän ei missään kerro olevansa henkisesti epävakaa. Ei, että on pahoinpidellyt lastensa äitejä. Vanhinta jo täysi-ikäistä tyttöään. On saanut potkut monesta eri duunista koska sekoilee.

Hän ei tule KOSKAAN viettämään pojan kanssa sekuntiakaan kahden kesken niin kauan kuin mussa henki pihisee.

Miksi te teette lapsia tuollaisten hullujen kanssa?

Hän muuttui toiseksi kun muutettiin yhteen. Ehkä sai sitten mut otteeseensa tai jotain.

Tuskin äiti tääl kirjoittaa itse😂

Aa se olikin tämä kommentoija äiti tääl xD

Vierailija
184/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisi äidin jatkaa muuten nyt elämää muuten kun Äiti päässyt eroon tuollaisen hullun luota asumasta ja eroon muuten. Lopettaisi vouhkoamisen ja kiusaamisen ja keskittyisi rakentamaan nyt sitä suhdetta lapseen. Ei tuollaisesta ole hyötyä lapselle ja sekoittaa lasta mukaan mustamaalaamalla tulevaisuudessa toiselle ja koko Suomelle

Vierailija
185/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti äidillä on myös tulevaisuudessa yksinhuoltajuus ja isällä vain valvotut tapaamiset. Jos hermo ei kestä naisystävien kanssa, niin tuskin tytärkään saisi aina kaunista kohtelua osakseen.

Vierailija
186/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti äidillä on myös tulevaisuudessa yksinhuoltajuus ja isällä vain valvotut tapaamiset. Jos hermo ei kestä naisystävien kanssa, niin tuskin tytärkään saisi aina kaunista kohtelua osakseen.

No ei tuollaisen kans tulis yhteishuoltajuudesta mitään

Vierailija
187/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö kuinka paljon toi isä vois vaikeuttaa asioita jos nyt jo vaikeuttaa ja hankaluutta aiheuttaa😂

Vierailija
188/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuokaan totta et häntä oli kaverit uhanneet kun hakivat äidin tavaroita. Olikohan keksitty tarina.

Vierailija
189/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin mun tilanteesta. Kun isä näkee poikaa 2h kuussa.

Saatte kysyä mitä vaan.

Vierailija
190/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nuo tilitykset läpi, ja sanon vaan äidille että lycka till. 😔

Vierailija
191/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajunnu sitä kun tekstissä valitti miten lapsen tapaamiseen menee autolla 4h ja tapaaminen 4h, mistä tulee kokonainen työpäivä ja bensakulut siihen päälle. Silti vaatii useampia tapaamisia? Siis mitä?

Vierailija
192/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajunnu sitä kun tekstissä valitti miten lapsen tapaamiseen menee autolla 4h ja tapaaminen 4h, mistä tulee kokonainen työpäivä ja bensakulut siihen päälle. Silti vaatii useampia tapaamisia? Siis mitä?

Tämä^^😅😀

Vierailija
193/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koska hän puhuu ristiin. Ihminen joka valehtelee tai yrittää kaikkensa ja määrätä muita et hän päättää niin yrittää kumpaakin kautta asioita.

Vierailija
194/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska hän puhuu ristiin. Ihminen joka valehtelee tai yrittää kaikkensa ja määrätä muita et hän päättää niin yrittää kumpaakin kautta asioita.

No en kyllä enää ihmettele et erilleen muuttokin teki Johnnylle tiukkaa mitä aiemmin valitti facessa syksyllä... jos Äiti lähti ”sanomatta mitään” tosin seiskan mukaan sai tiedon että lopettaa viestittelyn..😅 jos noin vaikeaksi asiat itse tekee.

Vierailija
195/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin mun tilanteesta. Kun isä näkee poikaa 2h kuussa.

Saatte kysyä mitä vaan.

Eikö tuollaisilla ihmisillä ole mitään realistista kuvaa lapsista muutenkaan, hoidosta saati et ei se pelkkää naurua ja leikkimistä ole? Ne hyvät puolet tuokin isä varmaan vaan ottais. Mitä kun tulee huonoja puolia ja hermot menis jos väkivaltainen ihminen? Sekä riski otettaisi? Ja mitä olisit itse tehnyt jos tuokin isä jo nyt valittaa että ei voinut päätöksestä valittaa korkeimpaan oikeuteen kun sain vain ”valvotut”. Eli lopullisen päätöksestä jos aikoo varmasti valittaa jos mahdollisuus Jos valittaisi nytkin.

Vierailija
196/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen asianajaja tarvii olla ja pilaa maineensa kuka lähtee tollaista naisille , saati lapsille vaarallist puolustamaan lapsi asiois kunnollisena ihmisenä.

Vierailija
197/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys et lapsi kävelee jo 3kk päästä10 kuisena😂 mun lapset ovat oppineet kävelemään reilun vuoden iässä.. kun täyttivät vuoden niin eivät muuta kuin kontanneet. Ja vuoden ikäinen on vielä tosi pieni. Tuon ikäiset myös vierastaa, sekä tulee ero ahdistusta vauvasta taaperoon. Soseita syödään jo tottakai jo 4kk iästä jos haluaa aloittaa maidon kanssa.

Vierailija
198/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos. Työntekijän läsnäollen tapaamisissa, tämä isä ei pääse syöttämään höpöjä äidistä lapselle. Se pysyy jotenkin aisoissa tuo tapaaminen.

Vierailija
199/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikänen kyllä voi olla ensisijaisesta hoitajasta erossa kauaa - eroahdistus - on ihan normaalia lapsilla, esim jos menee vaikka poissa näkyvistä toiseen huoneeseen nii joskus lapsi konttaa täysiä perässä hätääntyneenä ettei äiti/isä jätä), ja kaipaavat välillä tuttua syliä varsinkin ja joskus jos vierastavat. Vieraannuttaminen myös vaatii jonkinlaista suhdetta. Ja eipä tuossa siittä näytä olevan kyse. +Tuo on ihan normaalia et turvataan säännöllisillä tapaamisilla suhde toiseen vanhempaan. Niin mitä tuo valittaa Facessa? Aiemmin valitti äiti ei anna nähdä lasta. Ja edelleen jatkaa samaa. Ja nähtävästi jotain taustalla. Myös Toihan juuri riippuu aina mikä ”tilanne” niin sitä katsotaan ja sovitetaan miten se rajoittuu lapsen etuun... joka tottakai menee aina edelle. Ja oikeusteitse nyt vaan kestää.

Vierailija
200/606 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sos. Työntekijän läsnäollen tapaamisissa, tämä isä ei pääse syöttämään höpöjä äidistä lapselle. Se pysyy jotenkin aisoissa tuo tapaaminen.

No eiköhän tää äiti voi näyttää ton Facetekstinkin niin Melkein jo sillä selvä😅 ei tue kyl vanhemmuutta äitiin ja vahditaan jatkossakin ei pääse höpöttämään lapselle äidistä omiaan kuten uhkaillut julkisessa kirjoituksessaan