Lue keskustelun säännöt.
Kuinka nopeasti pakastin kylmenee?
04.07.2014 |
Ei himpura! Muurin uuteen taloon, laitoin eilen jääkaapin päälle, tänään tulin ruokakassien kanssa kotiin. Ilmeisesti olin laittanut vain jääkaappipuolen päälle, en kylmiötä (siinä onkin vielä joku ylimääräinen nappula). Nyt minulla on siis lämmin pakastin. Enhän minä ostanut kuin kympillä pakasteita... Nyt on ruoat siellä odottamassa ja pakastin täysillä. Kuinka nopeasti se kylmenee? Taidan joutua syömään sulaneita ruokia tänään...
Kommentit (2)
No voi jee, enhän mä ostanu ku puol kiloo mustikoita :D Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta! -ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuskin kovin nopeasti kylmenee
"Pakastuskytkin
Pakastimessa on pakastuskytkin, jota käyttämällä pakastin sisältöineen jäähdytetään maksimikylmyyteen ennen uusien elintarvikkeiden pakastamista, Pakastuskytkin laitetaan päälle 12 - 24 tuntia ennen pakastusta, käyttöohjeiden neuvoja noudattaen. Pakastustoiminnolla pakastimen kompressori toimii taukoamatta ja jäähdyttää pakastinta maksimiteholla."
Ehkä sun on viisain syödä ne nopsaan. Nehän nyt ehtivät periaatteessa sulaa ja pakastua uudelleen.
Useille pakasteillehan annetaan tällaisia suosituksia, joten tosta nyt ehkä vois miettiä että nyt muutaman päivän aikana käyttää (pakastelokero/jääkaappi)
Säilyvyys
· pakastelämpötilassa (–18 °C) ks. päiväysmerkintä
· jääkaapin pakastelokerossa (–5 °C) 5 vrk
· jääkaapissa (+5 °C) 1 vrk
· huoneenlämmössä (n. +20 °C) 2 tuntia
http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/kasvispakasteet/rainbow-grillatut-vihannekset-450-g/