Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kaivataan...

Vierailija
04.07.2014 |

Olen 29-vuotias nainen, seurustelen nyt kolmatta kertaa. Ensimmäinen suhde alkoi 17-vuotiaana ja kesti n. 3,5 vuotta. Toinen suhde kesti n. 6 vuotta ja tämä kolmas on kestänyt nyt vähän yli pari vuotta. Tuossa ekan ja tokan suhteen välissä (ollessani 20-21) minulla oli kaksi yhdenillanjuttua. Olen päätynyt sänkyyn siis 5 kertaa ja näistä kolmen miehen kanssa ensimmäisenä iltana (toisen poikaystävän kanssa kävi näin). Ensimmäisen poikaystävän kanssa odotimme 4kk ja tämän kolmannen kanssa 7kk (mies asui eri paikkakunnalla). Kysymys kuuluu: olenko ollut liian huolimaton "tavarastani"? Onko miehiä liikaa? Millaisena ihmisenä pidätte naista joka päätyy ekana iltana tuntemattoman kanssa sänkyyn?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus siis viiden eri miehen kanssa, ei 5 kertaa :D :D

AP

Vierailija
2/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Älä kanna huolta moisesta. Naisella on ollut keskimäärin neljä suhdetta ennen sitä nykyistä. Eli ns keskiverto nainen olet. Ja muista tulevaisuudessakin että vain neljä on ollut ennen sitä nykyistä suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhaaa, järvi ei soutamalla kulu.

Vierailija
4/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen seurustelukumppani sanoi ettei arvosta naisia jotka antavat ekana iltana... minun menneisyyteni on siis "likainen". Aloin sitten miettiä itsekin että olenko mokannut nuorempana ja tehnyt jotain tyhmää, vai olenko vain elänyt elämääni normaalisti. Eikö naisillakin ole oikeus seksiin vaikkei seurustele? Miehen mukaan miehelle yhdenillanjutut on ok, muttei naisille...

Vierailija
5/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vika on miehen ajattelussa, ei sussa. Älä sä nyt rupea itseäsi häpeämään!

Vierailija
6/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku n. 30 v miettii tollasia?

Vierailija
7/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:34"]Nykyinen seurustelukumppani sanoi ettei arvosta naisia jotka antavat ekana iltana... minun menneisyyteni on siis "likainen". Aloin sitten miettiä itsekin että olenko mokannut nuorempana ja tehnyt jotain tyhmää, vai olenko vain elänyt elämääni normaalisti. Eikö naisillakin ole oikeus seksiin vaikkei seurustele? Miehen mukaan miehelle yhdenillanjutut on ok, muttei naisille...

[/quote]

Annatko joidenkin miesten määrätä elämästäsi?

Vierailija
8/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi? Tällasiin aloituksiin ei pitäisi edes vastata....

Vierailija
9/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ole liian rehellinen miehelle. Mielestäni viisi eri miestä on aika vähän, mutta se onkin minun (naisen) mielipide asiaan.

Ihan samat oikeudet naisilla ja miehillä on, mutta se ajatusmalli että mies on sonni ja nainen jakorasia jos on ollut monia kumppaneita, näyttää pysyvän.

Miehen tarvii tuntea itsensä miehiseksi eikä hän halua ajatella itseään vertailtavan. Mullakin yks kaveri harrasti paljon yhden illan juttuja ja tapas sit nykyisen aviomiehensä ja rakastu ja rauhottu. Miehelle hän sanoi partnereidensa lukumäärän alkuaikoina alakanttiin ja mies järkyttyi siitä. (Sanoi siis malliin 5, kun oikea luku oli 15) Kaveri sanoi mulle et pitäskö kertoa totuus, mut kysyin et ketä se auttaa ? Miehelle tulee vain paha mieli. Ei sitten kertonut eikä ollut mitään haittaa asiasta, onnellisesti yhdessä.