Facebook ja tyypilliset päivitykset
Voi apua. Onko teilläkin facebook-kavereita joiden päivitykset on päivästä toiseen samoja?
Mulla on muutama niin väsyny... yks päivittää jokabpäivä kun käy lenkillä. Toinen päivittää aina lastensa yönukkumisesta ja yks päivittäiset proteiininsa. Miksi????? Ja sit on nää jotka postaa joka päuvä samantyylisen kuvan kullanmuruistaan eikä kukaan jaksa edes tykätä. Aika hupaisaa.
Kommentit (12)
Ja joo, yksi listaa aina päivän tekemisensä. Siis aika lailla kaikki. Ajatteleeko se sitten että muut on tosi laiskoja kun eivät kerro tekemisiään :D
TIedän. MUTTA voitte poistaa kys henkilön profiilia jos ette jaksa niitä katsella. Mua ärsyttää enemmän se kun jatkuvasti on niin ihanaa, kokataan, rakastetaan, pusipusi ja ihana mies joka tulee kotiin kun vaimo laittaa hilloa ja pullaa ja lapset istuvat kiltisti soffalla teeveetä katsomassa eikä ikinä kitise tai tappele...yäk
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:28"]
TIedän. MUTTA voitte poistaa kys henkilön profiilia jos ette jaksa niitä katsella. Mua ärsyttää enemmän se kun jatkuvasti on niin ihanaa, kokataan, rakastetaan, pusipusi ja ihana mies joka tulee kotiin kun vaimo laittaa hilloa ja pullaa ja lapset istuvat kiltisti soffalla teeveetä katsomassa eikä ikinä kitise tai tappele...yäk
[/quote]Olenkin piilottanut tuon itsensäkuvaajan jo ajat sitten. Sitten silloin tällöin saan myötätuntohäpeäkohtauksia ja käyn kurkkaamassa sen viimeaikaisia päivityksiä, ja niitä naamakuvia tietenkin! Kavereita sillä on satoja ja tykkääjiä/kuva kymmenkunta...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:23"]Joo, yks päivittää naamastaan joka ikinen päivä uuden version. Eli kuva/pv, pääosassa: tämä kyseinen henkilö itse!
[/quote]
Hah, minulla oli myös yksi tällainen. Vähintään joka viikko uusi profiilikuva tai sitten vaihteli joka päivä kuvaansa. Etusivu oli aina täynnä tyyliin EMMI VAIHTOI PROFIILIKUVANSA, EMMI VAIHTOI PROFIILIKUVANSA, EMMI VAIHTOI PROFIILIKUVANSA jne.
Ihan kaunis nainen mutta jotenkin itseään täynnä.
Juu tuttu ilmiö. Mun fb:ssä löytyy
- positiivisuuspäivittelijä. Aurinko, linnut, kukat aina jotakin ihanaa ympäristösgä
- kynsiä; opiskelee alaa ja joka päivä kynsistä kuvia
- kampauksia; sama kuin ylempänä
- vauvapäivittelijä
- taaperopäivittelijä
- jokapäiväkuvakoirastani
- elämä yhtä biletystä; terassilla, yökerhossa, tallinnassa viinaostoksilla jne
- työvuoropäivittelijä
- salilla kävijä
- pelkkien uutisten jakaja
- ruokapäivittelijä
- selfiepäivttelijä
- sosiaalinenelämänionsuurta; tän tyypin kanssa ei muuten enää edes viitti käydä pikakahveilla, kun kohta on se oma pärstä siellä kaverin seinällä "murun kanssa kahvilla, ja kohta tyttöjen kanssa joogaan".
- lomapäivittelijä; päivittää vain lomamatkat
Huh. Muistinkohan kaikki?
Ai juu, minä itse: pelkkiä tallijuttuja (silloin harvoin kuin päivitän)
No mä oon laittanu noita samijen asioiden päivittäjiä pois uutisvirrasta mutta saattavat sit ihmetellä jos en koskaan tykkää tai kommentoi kun enhän sit nää mitään niitten juttuja kun en jaksa varta vasten mennä kattelemaankaan.
Ao
Ei, voi mennä päiviä ettei kukaan päivitä mitään. Osa laittaa vain ehkä kerran kuussa, eikä mitään tavallisia asioita joihin olisi helppo kenen tahansa kommentoida.
Turha on enää joka päivä käydä edes katsomassa. Olkaa vaan tyytyväisiä että teidän kavereissa joku jotain viitsii kirjoittaa vielä. Kohta saatatte tekin päästä koko fb-harmituksesta eroon kun kaverinnekin lopettavat.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:30"]Juu tuttu ilmiö. Mun fb:ssä löytyy
- positiivisuuspäivittelijä. Aurinko, linnut, kukat aina jotakin ihanaa ympäristösgä
- kynsiä; opiskelee alaa ja joka päivä kynsistä kuvia
- kampauksia; sama kuin ylempänä
- vauvapäivittelijä
- taaperopäivittelijä
- jokapäiväkuvakoirastani
- elämä yhtä biletystä; terassilla, yökerhossa, tallinnassa viinaostoksilla jne
- työvuoropäivittelijä
- salilla kävijä
- pelkkien uutisten jakaja
- ruokapäivittelijä
- selfiepäivttelijä
- sosiaalinenelämänionsuurta; tän tyypin kanssa ei muuten enää edes viitti käydä pikakahveilla, kun kohta on se oma pärstä siellä kaverin seinällä "murun kanssa kahvilla, ja kohta tyttöjen kanssa joogaan".
- lomapäivittelijä; päivittää vain lomamatkat
Huh. Muistinkohan kaikki?
Ai juu, minä itse: pelkkiä tallijuttuja (silloin harvoin kuin päivitän)
[/quote]
Hei hienoja bongauksia
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:31"]Ei, voi mennä päiviä ettei kukaan päivitä mitään. Osa laittaa vain ehkä kerran kuussa, eikä mitään tavallisia asioita joihin olisi helppo kenen tahansa kommentoida.
Turha on enää joka päivä käydä edes katsomassa. Olkaa vaan tyytyväisiä että teidän kavereissa joku jotain viitsii kirjoittaa vielä. Kohta saatatte tekin päästä koko fb-harmituksesta eroon kun kaverinnekin lopettavat.
[/quote]
No ei haittais! Oon kyllä ite miettiny lähtemistä :) Ap
FB on lähinnä elämää vailla olevien ulkopuolista hyväksyntää kaipaavien laumasielujen kohtauspaikka.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:36"]FB on lähinnä elämää vailla olevien ulkopuolista hyväksyntää kaipaavien laumasielujen kohtauspaikka.
[/quote]
Niin no tuo hyväksynnän ja ihailun haku kulminoituu näihin osaan toistopäivittäjiin, kuten toi duckface tyyppi!! Hah hah haa
Joo, yks päivittää naamastaan joka ikinen päivä uuden version. Eli kuva/pv, pääosassa: tämä kyseinen henkilö itse!