Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten minulle pääsi käymään näin..

Vierailija
01.06.2014 |

Muuttokuorma pakattu, asunto myyty, lentoliput ostettu, sukulaiset hyvästelty ja kaikki valmiina. Muutto miehen luokse edessä. Hän asuu työnperässä ulkomailla.

Pari vuotta olen tuntenut, että jokin on vialla. Nyt tajusin, että jokainen sen sana ja samoin sen naama ärsyttää niin PALJON, että räjähdän kohta. En kestä sitä varmasti tuntiakaan ilman riitaa, miksen ole tajunnut lopettaa koko hommaa. En jaksa olla erimieltä ja riidellä jatkuvasti. Meillä on useita yhteisiä vuosia takana, joista hän on viettänyt suurimman osan ajasta ympäri suomea ja ulkomailla. Minusta tuntuu, että nyt riitti. Silti en uskalla perääntyä. Miten minulle pääsi käymään näin, että havahduin vasta viimehetkellä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole myöhäistä muuttaa mieltään. 

Sinä saat tehdä elämälläsi mitä itse haluat!

Vierailija
2/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi nyt kuin myöhemmin tai ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa asunto (ja erillinen varasto jos kamaa on paljon), peru muuttokuorma, ilmoita miehelle ettet tule ja otat eron. Sukulaisten mielipiteistä ei tarvitse välittää.

Näin. Ja olet vapaa! :)

Vierailija
4/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta. Tuntuu siltä, että täytyy lähteä väkisin yrittämään (eli riitelemään), koska kaikki on valmiina lähtöä varten. Harmittaa myös, koska miehessä ei ole mitään vikaa. Meillä se vain menee jatkuvasti riitelyksi. :( -ap-

Vierailija
5/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehessä ei ole vikaa? Jos menee aina riitelyksi, on työn perässä aina, ei ota huomioon sua (Jatkuvasti työn perässä kysymättä mitä sinä ajattelet). Itse en voisi toimia näin.

mies. (silti en yritä neuvoa, ymmärrän että kaikkea ei voi elämässä saada ja kontrolloida, täytyy vain yrittää sovitella omia ja muiden tunteita niin että on sinut maailman kanssa).

Vierailija
6/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä ottaa minut huomioon useammin. Silti hänessä on kaikki, mitä olen mieheltä toivonut. -ap-

Vierailija
7/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin nyt on aika perääntyä. Älä muuta miehen luokse ulkomaille, jos edes vähän epäilet teidän suhdetta. Sä olet siellä täysin riippuvainen hänestä.

Vierailija
8/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on. En olisi hänestä täysin riippuvainen. Toki asunnon hankkiminen sieltä ym olisi todella vaikeaa, koska en puhu kieltä. Minulla on jo työpaikka siellä valmiina, tosin vain neljäksi kuukaudeksi, eikä oman alan. Silti saisin ostettua esimerkiksi lentolipun tarpeenvaatiessa. Eikä hän ole paha mies, eli ei minun tarvitsisi hänen kanssaan pelätä. -ap-

Vierailija
9/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset menisi kokeilemaan?

Neljän kuukauden työrupeaman jälkeen tiedät miten menee ja voit

halutessasi palata.

Vierailija
10/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:21"]

Mikset menisi kokeilemaan?

Neljän kuukauden työrupeaman jälkeen tiedät miten menee ja voit

halutessasi palata.

[/quote]

Niin minun varmasti täytyy tehdäkkin. Olen vain niin lopen kyllästynyt tähän jatkuvaan riitelyyn. Minussa täytyy olla vikaa, koska ihan kaikki miehessä ärsyttää ja suivaannun hänelle todella helposti. Tämä on viime aikoina vain pahentunut entisestään. Ero tulee olemaan kova paikka ja entistä kovempi, jos joudun sieltä yksin palaamaan. Varsinkin nyt, kun minulla ei ole täällä enää asuntoa eikä töitä. -ap-

Vierailija
11/11 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Älä lähde. Täällä eletään vain kerran ja se täytyy elää juuri niin kuin haluaa! (Lukuunottamatta rikollisuutta)