Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako muita kissankarvat (kyläily)

Vierailija
03.07.2014 |

Te, joilla ei ole kissoja, mitä ajattelette kyläillessänne/ yökyläillessänne kissakodissa?

Minä näen tasan tarkkaan kaikki miljoonat kissankarvat ja minua inhottaa, kun niitä on joka paikassa, ruokapöydilläkin. Aina kotona pesemme kaikki päällä/ mukana olleet vaatteet.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette ihmisten karvojen suhteen yhtä hysteerisiä, me meinaan pudottelemme karvoja myös. Hiuksia, ihokarvoja, häpykarvojakin.

Vierailija
2/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota. En ole yliherkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmone pien määrä kissojen karvaa haittaa.mut oisit käyny mun kaverin kotona missä oli 2v 2kissaa. Eikä koskaan edes imuroinut.siel jos jossai oli kissan karvaa..

Vierailija
4/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa. Itseäni inhottaa myös pöly ja likaisuus. Siksi meillä imuroidaan 14-21 kertaa viikossa. Lattiat pestään 2-3x viikossa. Pölyt pyyhitään n 4x viikossa. Jne...

Taloudessa minä + 7 vuotias tyttäreni.

Vierailija
5/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa erään tuttavani luona leijailevat häpykarvat. He on pariskunta, jotka on alasti kotonaan ja kesäisin nudistileireillä yms. Heillä on kaksiossaan uskomattoman paljon irtonaisia häpykarvoja, kuten sohvalla, matoilla, kerran yksi häpykarva löytyi jopa kahvinkeittimen sisältä kun aloin keittää kahvia. 

Vierailija
6/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne inhottaa, mutta me ollaan molemmat allergisia kissoille, mies todella allerginen. Käydään kissakodeissa harvoin eikä olla kauan, kotona suoraan suihkuun ja kaikki vaatteet heti pesuun :(

Vierailija
7/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, samoin koirankarvat. Ja yleensä jos taloudessa on kissoja ja/tai koiria, on yleisilme muutenkin melko likainen.

Enpä kyllä vierailekaan eläinperheissä jos ei ole ihan pakko.

Vierailija
8/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan toisaikaiset vaatteet kun kyläilen mun ystävän luona, siellä 2 kissaa.

Vierailija
9/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:18"]

Inhottaa. Itseäni inhottaa myös pöly ja likaisuus. Siksi meillä imuroidaan 14-21 kertaa viikossa. Lattiat pestään 2-3x viikossa. Pölyt pyyhitään n 4x viikossa. Jne...

[/quote]

Miten kaksi ihmistä saa niin paljon sotkua aikaiseksi, että tuollainen hysteerinen siivoaminen on tarpeen? Millä ajalla esim. imuroit kolme kertaa päivässä? Vai oletko koko ajan kotona eikä muuta tekemistä?

Vierailija
10/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:22"]

Laitan toisaikaiset vaatteet kun kyläilen mun ystävän luona, siellä 2 kissaa.

[/quote]koiran karvat kans inhottaa, ei voi olla eläintä mulla koska oon niin siisti

Vierailija
11/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Pidän eläimistä vaikkei itselläni tällä hetkellä olekaan mitään. Ihme hienopieruja tuollaiset "suihkuun ja kaikki vaatteet pesuun" -tyypit. Kyllähän kaikkialla on pölyä ja likaa. Tiedoksi muuten, ettei ne karvat edes lähde pesussa, vaatteharja olisi teille kova sana.

Vierailija
12/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurootikko,oletko jo terapiassa? Jos et,niin hakeudu pian ennen kuin sairastutat myös lapsesi.

[/quote]

Vierailija
13/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:23"]

[/quote]

Miten kaksi ihmistä saa niin paljon sotkua aikaiseksi, että tuollainen hysteerinen siivoaminen on tarpeen? Millä ajalla esim. imuroit kolme kertaa päivässä? Vai oletko koko ajan kotona eikä muuta tekemistä?

[/quote]

Johan yön aikana pinnoille laskeutuu pölyä. Suoranaista likaa ei ole näkyvissä, mutta itseäni siis häiritsee jos pinnoilla on pölyä. Toki jos karsisi kaikki tekstiilit olisi vähemmän pölyä, mutta toki myös hemmetin kolkkoa. Nyt olen kesälomalla, mutta muuten siis opiskelen päätöimisesti.

EIkä imurointiin aamusella, mene kauhean kauaa kun ei päästä likaiseksi. Varsinkin kun meillä on suhteellisen pieni koti (80m2 ja kolmio) Samoin pölyjen pyyhkimiseen ei kauheasti mene, koska en kerää nurkkiin turhaa tavaraa jne.

Ja tosiaan kun siitä tulee rutiinia, niin helposti aamulla siivoaa nopeasti, lisäksi, illalla jne.

Vierailija
14/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöttää kissankarvat. Kaverillani on neljä pitkäkarvaista kissaa ja voitte arvata miltä hänen huussollinsa näyttää varsinkin, kun ei ole mikään siivousfriikki. Kaiken päälle uroskissa jostsin syystä merkkailee öisin keittiössä eli tämä haju viellä päälle. Kussaa ei voi kastroida, koska käyttää sitä siitoksessa. Ei tule lasten kanssa lähdettyä tälle kaverille kylään. Tapaan mieluiten esim. kahvilassa. Kaverin käydessä meillä tuo mukanaan sen verran kissankarvaa, että esim. sohva imuroitava heti hänen lähdettyään.

Vierailija
15/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:18"]Inhottaa. Itseäni inhottaa myös pöly ja likaisuus. Siksi meillä imuroidaan 14-21 kertaa viikossa. Lattiat pestään 2-3x viikossa. Pölyt pyyhitään n 4x viikossa. Jne...

[/quote]

Tiedätkö ettei kannattaisi olla ihan noin neuroottinen puhtauden kanssa, varsinkin jos on lapsia? Ylihygieenikkojen lapset sairastelee enemmän ja tulee allergioita ja astmaa kun ei saa kotona yhtään siedätyshoitoa epäpuhtauksille.

Vierailija
16/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällättää ja ne karvat ällättää myös pesutuvan kuivurissa. Ihmisen hiuksia ei niin paljon näe ja vieraat häpykarvat ällöttää myös.

Vierailija
17/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:18"]Inhottaa. Itseäni inhottaa myös pöly ja likaisuus. Siksi meillä imuroidaan 14-21 kertaa viikossa. Lattiat pestään 2-3x viikossa. Pölyt pyyhitään n 4x viikossa. Jne...

[/quote]

Tiedätkö ettei kannattaisi olla ihan noin neuroottinen puhtauden kanssa, varsinkin jos on lapsia? Ylihygieenikkojen lapset sairastelee enemmän ja tulee allergioita ja astmaa kun ei saa kotona yhtään siedätyshoitoa epäpuhtauksille.

[/quote]

Itselläni on jos astma (tullut jo pienenä) joten siksi, olohuoneessa + makuuhuoneessa lisäksi myös ilmanpuhdistimet. Jos menee liian pölyiseen asuntoon huomaa, että joutuu ottamaan avaavaa astmalääkettä.

Vierailija
18/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää myös oman koiran karvat. Vaikka en tykkää irtokarvoista, ei se tee minusta eläinvihaajaa.

Vierailija
19/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne karvat antaa epäsiistin vaikutelman ja pilaa vaatteet takertuessaan niihin. Yök.

Vierailija
20/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:28"]

[/quote]

[/quote]

Itselläni on jos astma (tullut jo pienenä) joten siksi, olohuoneessa + makuuhuoneessa lisäksi myös ilmanpuhdistimet. Jos menee liian pölyiseen asuntoon huomaa, että joutuu ottamaan avaavaa astmalääkettä.

[/quote]

Ja tytöllesi haluat sitten samaa kohtaloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi