Inhottaako muita kissankarvat (kyläily)
Te, joilla ei ole kissoja, mitä ajattelette kyläillessänne/ yökyläillessänne kissakodissa?
Minä näen tasan tarkkaan kaikki miljoonat kissankarvat ja minua inhottaa, kun niitä on joka paikassa, ruokapöydilläkin. Aina kotona pesemme kaikki päällä/ mukana olleet vaatteet.
Kommentit (26)
Mua ällöttää kissakodit joissa ei siivota, vaikka meilläkin on kissa. Meillä siivotaan yleensä kerran viikkoon (imuroidaan myös sohvat) ja lisäksi jos joku on tulossa kylään. Eikä haise kissan pissa, käytetään kristallihiekkaa, en edes suostuis asumaan leikkaamattoman kollin kanssa. Kissan harjaaminen auttaa myös pitämään karvat poissa! Lisäksi eteisessä on tarjolla teippiharja jota saa vieraatkin tarvittaessa käyttää.
Meillä on kaksi kissaa ja siivoan niitä karvoja joka päivä, paikat sotkeentuvat juurikin näihin karvoihin ja sitten puunaillaan. ovat kuitenkin meille niin rakkaita perheenjäseniä että sotkun kestää.Onneks mulla ja avokilla on eläinrakkaita ystäviä joita karvat ei haittaa, meitähän he tulevat tapaamaan ;) ja kyllä niistä koiristakin karvaa lähtee, ei vain kisuista..
Inhottaa, koska niitä karvoja on JOKA saatanan paikassa ja katti hyppii pöydillä laatikolla käynnin jälkeen ja hinkuttaa paskasta persettään joka paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:39"]
Kissankarvat inhottavat kotona, vaikka lemmikit ovat mukavaa seuraa. Kissankarvoja on kaikissa vaatteissa.
Nudistitarina oli melkein yhtä karmiva, kuin juttu jatkuvasti imuroivasta naisesta.
[/quote]
Jos viittasit minuun (viestin 5 kirjoittajaan) niin olen kyllä mies, en nainen.
Ja siinä tapauksessa tuo ei ole todellakaan jatkuvasti imurointia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:21"]Inhottaa, samoin koirankarvat. Ja yleensä jos taloudessa on kissoja ja/tai koiria, on yleisilme muutenkin melko likainen.
Enpä kyllä vierailekaan eläinperheissä jos ei ole ihan pakko.
[/quote]
No minulla on 2 kissaa ja kotini on silti aina tiptop kunnossa! Siivoan 3kertaa viikossa koko talon ja koskaan en jätä mitään lojumaan ympäriinsä.
Karvaa kyllä irtoaa kissoista, mutta siksi minulla onkin teippiharja jolla karvat saa vaatteista pois, kissat eivät saa tulla ruokapöydälle tai keittiötasoille.
Olen kyllä tehnyt vierailijoille selväksi että talossa on kissankarvaa ja saavat puhdistaa teippiharjalla karvat vaatteista jos kokevat tarpeellisiksi. Kyseessä on kuitenkin kissojen koti enkä niitä ala mihinkään eristämään ettei karvaa tarttuisi vieraisiin. Kukaan ei ole kertaakaan valittanut. Tosin jokaisella tuntemallani vierailijalla on tai on ollut lemmikkejä jossain vaiheessa elämää evätkä hysteerisesti karvakammon takia välttele kissatalouksissa kyläilyä. Ei edes allergiset.
Parempi varmaan olla kyläilemättä jos jollakulla on lemmikki "likaisessa" kodissaan :) En muuten tunne yhtäkään kissan tai koiran omistavaa jolla olisi likainen koti. Sen sijaan kyllä ihan tavallisia pariskuntia jotka elävät lapsensa kanssa paskan keskellä kun ei jaksa siivota.
Kissankarvat inhottavat kotona, vaikka lemmikit ovat mukavaa seuraa. Kissankarvoja on kaikissa vaatteissa.
Nudistitarina oli melkein yhtä karmiva, kuin juttu jatkuvasti imuroivasta naisesta.