Nukkuvatko ihmiset vielä?
Kommentit (23)
Itse olen aamuvirkku, mutta tajuan, että kaikki eivät sitä ole. Ap on pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Olet vammanen.
Vierailija kirjoitti:
Paistaako ulkona aurinko vai?????
Ei meillä ainakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vammanen.
Niin olenkin, liikuntavammainen. Kiitos vaan.
Mä sain unta kolmen maissa ja heräsin kello 7. Stressiä. Yritän vielä nukkua.
Heräsin klo 4. Korkeimman tason alfat menevät nukkumaan jo illalla klo 19 ja heräävät aamulla klo 2. Vielä on treenattavaa minulla.
Kävin jo 30 kilsan hiihtolenkillä. Että repikääs siitä senkin sängyissä lojuvat pullamössöt. Täällä käydään aamulenkillä JOKA aamu oli arkit tai pyhä. Ei olla mitään laiskoja tai muuten huonoja ihmisiä.
Heräsin 5.20 mutta menin takas sänkyyn pyörimään, alakerta kolistellut jotain vähän väliä, nyt otin kännykän käteen ja kello oli jo 7.40
Mies nukkuu.
Mulla laulaa pyykki- ja apk täällä, taikina on tehty ja 1 joululeffa katsottu aamiaisen ilona. En osaa nukkua aamuisin, heräsin 6 jälkeen
Mies nukkuu ja kissa nukkuu, taidan itsekin mennä takaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo 30 kilsan hiihtolenkillä. Että repikääs siitä senkin sängyissä lojuvat pullamössöt. Täällä käydään aamulenkillä JOKA aamu oli arkit tai pyhä. Ei olla mitään laiskoja tai muuten huonoja ihmisiä.
Hulluilla on hullujen huvit 🤷
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu.
Mulla laulaa pyykki- ja apk täällä, taikina on tehty ja 1 joululeffa katsottu aamiaisen ilona. En osaa nukkua aamuisin, heräsin 6 jälkeen
Vai laulaa. Laakeri siellä rummussa laulaa, odotapa kun alkaa linkoamaan niin koko naapurusto herää.
Koko yö valvottu ja välillä saunottu. Heijaa ja otetaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Koko yö valvottu ja välillä saunottu. Heijaa ja otetaan taas.
Että sellaista rötväämistä ja vielä Itsenäisyyspäivänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu.
Vai laulaa. Laakeri siellä rummussa laulaa, odotapa kun alkaa linkoamaan niin koko naapurusto herää.
Ehjät laitteet. Eikä okt:n äänet kuulu naapuriin:) Apk lopetti jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu.
Mulla tiiviste vinkuu ovea vasten ja vaatteiden metalliosa hakkaa rumpua hitaalla mutta en usko että kuuluu juurikaan edes tässä kananpaskatalossa.
eri
Heräsin ensimmäisen kerran puoli viiden aikaan, mutta päätin lepäillä vielä.
Olen koronan takia korkeassa kuumeessa kolmatta päivää ja koko päivä tulee taas makoiltua sängyssä.
Kyllä. Ole hiljaa!