Onko 56 kg painava nainen miesten mielestä yleisesti liian painava nostettavaksi?
Olin deittimiehen kanssa kävelyllä ja jotenkin yllättäen hän yritti nostaa minua ilmaan, mutta ei jaksanut. Olen 170 cm pitkä ja tämä mies ehkä viisi senttiä minua pidempi.
Kommentit (30)
56kg on oikein kiva nosteltava. Suomineidoille normi 60-65kg menee myös ongelmitta kun motivaatio on kunnossa. Yleensä naiset ovat ihan otettuja jos heidät sopivassa vaiheessa iltaa kantaa makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin salilla vetelemässä 12 sarjoja taljalla 55kg painoilla. Ei nyt sama, mutta kuitenkin ja olen ihan mikki hiiri....
No et nyt aivan mikkihiiri ole jos tuo onnistuu.
Itse olen nainen 47 kg ja 168 cm. Kyllä mut ihan helposti jokainen mies on jaksanut nostaa, kuulemma olen kivan kevyt ja pieni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin salilla vetelemässä 12 sarjoja taljalla 55kg painoilla. Ei nyt sama, mutta kuitenkin ja olen ihan mikki hiiri....
No et nyt aivan mikkihiiri ole jos tuo onnistuu.
On.
MIES kyllä nostaa, poitsut eivät.
56kg ei tosi miehelle ole mikään paino vielä. 100kg joutuu jo vähän runttaamaan, mutta hyppysissä pysyy vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miehet nostaa naisia, pojut poimii marjoja.
Eihän tuon kevyempiä aikuisia naisia pitäisi ollakaan ainakaan sinun pituudessasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miehet nostaa naisia, pojut poimii marjoja.
Marjojen poiminta on kyllä paljon rankempaa puuhaa!
No miks ihmeessä miehen pitäs nostaa naista????