Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman noloimmat treffit :(

Vierailija
02.07.2014 |

Sinkkuna olen ollut 2 v. Netissä tutustuin mieheen. Tapasimme. Vaikutti kivalta ja oli söpökin. Illallisella alkoi vatsaa vääntämään ja yritin vain olla ja rupatella, en kehdannut mennä vessaan (tyhmä minä) Lopulta juoksin vessaan ja tuoli kaatui ja matkalla vessaan iso satsi housuun! Kera hirveän metelin! Hirveä prutina ja lätinä! Lähdin samantien juosten ulos ja tilasin taksin. Taksikuski ei puhunut mitään, avasi vain ikkunan. Mies ei ole soittanut minulle eikä vastaa puheluihini eikä viesteihini :(

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa, ja mulla sentään on krooninen suolistosairaus.

Vierailija
2/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 09:58"]

Aivan hulvaton ketju! Oon nauranut täällä niin että kyyneleet valuu valtoimenaan pitkin poskia, huoh :D :D Tulipa vatsalihastreeni tähän aamuun. Kiiiitos!!! Ap:lle erityisesti! Ja numerolle 34 ja siitä eteenpäin 

[/quote]Hahahahhahah. Mä oon myös nauranut itteni tärviölle tämän ketjun kanssa. Mutta ilmeisesti tää ihan perus nelivuotiaidenkin suosima pissakakkaosasto nyt vaan on hauskaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen ulkona syömistä tulee ottaa kaksi tablettia imodiumia!!!

Ihan vain varmuuden vuoksi...

Vierailija
4/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan kyyneleet silmissä, anteeksi ap.

Olen 40-vuotias nainen enkä ole KOSKAAN taaperoiän jälkeen paskantanut housuun. Ei ole ollut edes lähellä. Olen sellaisessa työssä, että siitö ei pysty noin vain hilpaisemaan vessaan, joten ehkä olen oppinut vähän ennakoimaan. 

Neuvona nyt sulle ap, että unohdat sen miehen. Et tule siitä enää kuulemaan. Älä vaan viesteile enää. Ja opettele nauramaan itsellesi, se auttaa paljon. Silloin kehtaat myös mennä treffeillä ajoissa vessaan. Eiköhän miehet tiedä, että naisetkin vessassa käyvät.

Yksi tapa ilmaista asia on sanoa, että menet käymään naistenhuoneessa / puuteroimassa nenäsi. Ei tarvitse erikseen kertoa, että mikä hätä kyseessä.

Vierailija
5/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies paskois treffeillä housuun, ei tod nähtäis ikinä

Vierailija
6/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jyrkkiä mielipiteitä ihmisillä täällä! Jos omilla treffeilläni olisi käynyt noin, olisin kyllä päätellyt että vahingossahan ne paskat pääsivät housuun (harva nyt tuommoista tahallaan tekee) ja että nainen lähti silkasta nolostuksesta karkuun. Kaikilla ei ole teräsvatsaa.

Olisin ainakin siihen viestiin vastannut, ettei jää naiselle vielä vaivautuneempi olo.

Vierailija
7/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on päästänyt housuun treffeillä.

Tapahtui Kreikan lomakohteessa, romanttisella ilta-kävelyllä rannalla.

Alku-illasta olivat käyneet syömässä ja siitä sitten beachille käppäilemään.

Naisella oli vielä vaaleat kesähousut jalassa.

Hän oli myös juossut tilanteesta pois. Myöskään tämä deittikumppani ei koskaan enää ottanut yhteyttä ko.naiseen. Ja tässä tapauksessa kyseessä oli "pesunkestävä" rantagigolo.

Että, kyllä sitä housuunlaskemista pelästyy ihan "ammattipojatkin".

Nainen oli tapauksesta todella nolona, nyt jo nauraa asialle kun vuosia on kulunut.

Vierailija
8/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit hänet mitään sanomatta kesken treffien ja ihmettelet miksei hän vastaa viesteihisi?

Vierailija
9/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhia!

Mies polo jäi siis paskankatkuun makselemaan ravintolalaskua.

Toisaalta, ei tuossa oikein olisi selittelyt auttaneet..."tota, tsori...mulla on niinku, tota, niinku paskat housus, haitaakse?"

Vierailija
10/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskamaisen viestin annoit hänelle. Ei ihme jos hänelle jäi treffeistä paskan maku suuhun.

Vierailija
11/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä! Joko taksi on laittanut siivouslaskun?

Vierailija
12/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens (no pun intended!)

Vierailija
13/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä paskoin housuun ensi treffeillä, stressivatsani teki temput & kurat tuli housuun ennenkuin ehdin puistosta, jonka läpi kävelimme läheisen baarin vessaan.. mies oli kuitenkin ymmärtäväinen, vei kotiin ja kunhan olin peseytynyt harrastimme seksiä. nyt 5v myöhemmin ollaan naimisissa ja arkipäivää, että joudun juoksemaan milloin mistäkin paskalle. mies ei enää silmäänsä räpäytä :D

Vierailija
14/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ottaisi yhteyttä mieheen, joka paskoo treffeillä housuun. Ihan riittävä ensivaikutelma kyllä tulisi ja homma kariutuisi heti alkuunsa. Ei niinkään siksi, että kävi tuollainen yllättävä kramppi, vatsa nyt voi kellä tahansa joskus olla sekaisin. Mutta tyhmä saa kyllä sitten jo olla jos ei tajua vessaan mennä. Turha syyttää vatsaa jos aivot ei sen vertaa toimi, että ajoissa tajuaa lähteä vieressä olevaan vessaan.  Tahdon päiväkuivan miehen.

Et muutenkaan vaikuta näiden viestiesi perusteella kovin leppoisalta, mukavalta ja fiksulta.

Vierailija
15/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla puet treffeille vaipan. Niitä myydään aikuisillekin, toisille se on fetissi. Mies voi tulla romattisesti auttamaan vaipan vaihdossa, mahdollisesti itsekin pukemaan. Loppuillasta hierotte vaippojanne yhteen.

Vierailija
16/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi soittaa naiselle, jonka tuntee vain netistä ja joka ulostaa housuunsa ensitapaamisella? Ehkä jos olisi joku häikäisevä kaunotar ja erityisen fiksu ja mukava muutenkin. Mutta muuten jokainen, niin mies kuin nainen, vaihtaa numeronsa ja toivoo, ettei näe ko. hlöä enää koskaan.

Vierailija
17/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hulvaton ketju! Oon nauranut täällä niin että kyyneleet valuu valtoimenaan pitkin poskia, huoh :D :D Tulipa vatsalihastreeni tähän aamuun. Kiiiitos!!! Ap:lle erityisesti! Ja numerolle 34 ja siitä eteenpäin 

Vierailija
18/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sympatiat on ainakin ihan ap:n puolella. Te muut ootte tolloja pahimmasta päästä!!! >:-(

Vierailija
19/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö siis ruokalaskun miehelle maksettavaksi? Törkeää hyväksikäyttöä, en minäkään vastaisi viesteihin tuollaisen jälkeen.

Vierailija
20/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:26"]Mun sympatiat on ainakin ihan ap:n puolella. Te muut ootte tolloja pahimmasta päästä!!! >:-(

[/quote]Tuskin sinäkään hyväksyisit jos paskantaisin housuun ja lähtisin menee treffeiltä hiljaa taakse poistuen :D

M39