Minä ja mies molemmat lomalla ja mies ei tee mitään kotitöitä.
Ei tee ruokaa, ei tyhjennä tiskikonetta, ei siivoa.
Sit ihmettelee miks juon viiniä joka päivä. No v***u siks kun v*****aa kun mun pitää noi kotityöt hoitaa vaikka MINÄKIN OLEN LOMALLA.
Mies tekee tasan sitä mikä on kivaa. Mulle jää EDELLEEN arkihommat.
Jos ois rahaa painuisin hotelliin viikoks.
Koko loma kotona joten ei eroa arjesta mitenkään. Jos ton äijän jonnekin saa mukaan niin alkaa valitus ”on kuuma” ”selkä kipee”. V***u joo, mullakin vaivoja ja särkyjä, mut eihän ne oo mitään.
Kommentit (99)
Taas olen todella onnellinen keski-ikäisestä sinkkuudestani.
Palsta taas palauttaa mieleeni sen onnen että vedän puoleeni kivoja miehiä. Kyllä se ongelma on siellä valittajapäässä eikä niissä miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota sinua tekemään kotitöitä. Relaa vähän.
Ei pakota ei, mut jos kukaan ei niitä tee niin ei syödä eikä ole puhtaita astioita ja hukuttais likapyykkiin sekä muuhun p*****n jos ei kukaan siivoa. Kotoakaa kun ei toi halua lähteä.
Ap
Oma lääke on ollut käydä yksin syömässä terassilla/huoltamolla/jne. ja kotona syön aamupalan kertiksistä. Pyykeistä pesen vain omat. En myöskään palvele herraa yhtään ja ensiviikon olen ystävän mökillä kun hänellä sama tilanne. Tai siis sillä paskempi tilanne, kuin meillä. Sit mun miehellä alkaakin työt ja mulla vielä viikko. En aio silloinkaan tehdä kotona mitään. Mä haluan nähdä, kauan sillä putkiaivolla kestää tajuta, että ne on kaikki ihan sen omia sotkuja.
Mitenkäs normaalisti, silloinko kotityöt jakaantuu molemmille? Vai teetkö ne ympäri vuoden?
Parisuhteessa ei ole mikään pakko olla. Siitä voi ihan vaikka muuttaa yksikseen vai onko sekin sitten huono asia kun ei olisikaan enää sitä toista haukuttavaksi?
En vasn tajua mikä läheisriippuvaisuus tai muu mielenterveysongelma näillä iänikuisilla puolisoistaan valittavilla on, kun siitä suhteesta pääsee pois senkun lähtee.
Meillä ei oo paljoa kotitöitä nyt tehty. On vain aikuisia. Ei oo juurikaan siivottu moneen viikkoon. Vuorotellen käyty kaupassa. Mies keittää perunat, grillaa ja tyhjentää astianpesukoneen. Minä pesen pyykit.
Minä oon se laiskempi, mutta hengissä ollaan!
Kävin myös yksin hotellilomalla. Ja juon viiniä terassilla.
En käsitä, miksi ja missä vaiheessa suhdetta moderni suomalainen työssä käyvä nainen ottaa tällaisen 50-luvun kotirouvan roolin.
Mä tein niin, että siivosin vain omat ja lasten jäljet ja pyykit ja ruokaa tein vain meille, en miehelle. No, eipä me kauaa sen jälkeen oltu yhdessä. Silloin kun kunnioitus toista kohtaan menee eikä halua laittaa tikkuakaan ristiin suhteen eteen niin parempi erota.
No räjähdä sille ukolle että ois syytä alkaa tehdä niitä kotitöitä.
Voit myös jättää vätyksen ja nauttia jatkossa mukavasta elämästä omassa asunnossasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on miehekäs mies kuten pitääkin olla, eikä mikään neiti. Naisen ja miehen on oltava erilaisia, sillä juuri siitä syntyy heidän välilleen seksuaalinen jännite.
Tuon täytyy olla jotain amerikkalaista hapatusta. Suomessa tuosta naiselle tulee tunne, että hän on parisuhteessa lapsen kanssa eikä silloin tietenkään suhteeseen kuulu mitään seksuaalista.
Kuule, kasvata selkäranka. Tee aamulla eväät ja lähde jonnekin puistoon tai rannalle viettämään lomapäivääsi. Jätä se viini ostamatta ja lipittämättä, niin sulla riittää rahaa ja energiaa muuhun. Anna kotitöiden olla ja miehen möllöttää yksikseen.
Jos mies jotain kommentoi, sitten kerrot suoraan että olet lomalla eikä suakaan(!) kiinnosta tehdä kotitöitä.
Outoja parisuhteita ihmisillä. Miten siinä voi olla onnellinen, jos joka päivä vituttaa perusasiat?
Kuten aikoinaan englantilainen naiskirjailija sanoi omasta kokemuksestaan: "Marriage is such fantastic training for divorce!"
Peli poikki ja annat astioiden kerääntyä ja roskisten haista pari päivää. Vaikka kuinka häiritsisi niin annat olla ja teet muuta. Jos siitä tulee tappelu niin tuulettakaa ilmaa niin että jytisee.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sinäkään. Ilmoitat, että loma se on sinullakin piste, ja jos mitään muutosta ei tapahdu, vaihdat parempaan.
Onko ap:lle sitten parempia edes saatavilla, mutta jos toisessa kaikki ottaa päähän, mikä teitä pitää yhdessä?
Laiskana naisena en ole kohdannut moista ongelmaa. Tilanteelle vaikea tehdä enää mitään ilman suurta kriisiä, jos roolit ovat jo urautuneet mutta suosittelen silti. Jos mahdollista niin ilman katkeruuden ja koston ilmapiiriä yksinkertaisesti hoidat vain oman osasi, tai ihan reilua olla vuorostasi olla hoitamatta yhtään mitään. Mutta parempi tehdä vaikka kostoraivona kuin olla tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on miehekäs mies kuten pitääkin olla, eikä mikään neiti. Naisen ja miehen on oltava erilaisia, sillä juuri siitä syntyy heidän välilleen seksuaalinen jännite.
Miten tämä liittyy kotitöihin? En koe kotitöiden olevan lainkaan naisellinen asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy kotitöihin? En koe kotitöiden olevan lainkaan naisellinen asia
Tällä miehellä ilmeisesti ei seiso, jos nainen ei pyykkää hänen likaisia kalsareitaan ja leivo pullaa. Meitä on moneen junaan, toisia kiihottaa hieman erilaiset asiat
Niin meilläkin mutta en nillitä siitä. Pidän siitä ku saan tehdä kaikki itse kuten haluan.
Niin kauan kuin tarjoat täysihoidon, ei miehellä ole mitään syytä muuttua. Mahdollistat tämän käytöksen itse, ymmärrätkö?
Käy muualla syömässä, pese vain omat pyykkisi jne. Vai oletko jotenkin riippuvainen miehen antamista rahoista?