Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja mies molemmat lomalla ja mies ei tee mitään kotitöitä.

Vierailija
01.07.2021 |

Ei tee ruokaa, ei tyhjennä tiskikonetta, ei siivoa.
Sit ihmettelee miks juon viiniä joka päivä. No v***u siks kun v*****aa kun mun pitää noi kotityöt hoitaa vaikka MINÄKIN OLEN LOMALLA.
Mies tekee tasan sitä mikä on kivaa. Mulle jää EDELLEEN arkihommat.
Jos ois rahaa painuisin hotelliin viikoks.

Koko loma kotona joten ei eroa arjesta mitenkään. Jos ton äijän jonnekin saa mukaan niin alkaa valitus ”on kuuma” ”selkä kipee”. V***u joo, mullakin vaivoja ja särkyjä, mut eihän ne oo mitään.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on miehekäs mies kuten pitääkin olla, eikä mikään neiti. Naisen ja miehen on oltava erilaisia, sillä juuri siitä syntyy heidän välilleen seksuaalinen jännite.

Miten tämä liittyy kotitöihin? En koe kotitöiden olevan lainkaan naisellinen asia

Tällä miehellä ilmeisesti ei seiso, jos nainen ei pyykkää hänen likaisia kalsareitaan ja leivo pullaa. Meitä on moneen junaan, toisia kiihottaa hieman erilaiset asiat

Jotkut aikuiset haluavat suhteeseen äiti-tai isähahmon ja tämä heille suotakoon. Sitten pitää löytää sopiva pari, monelle tuollainen vanhempi-lapsi asetelma on aika ällöttävä

Vierailija
42/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meilläkin mutta en nillitä siitä. Pidän siitä ku saan tehdä kaikki itse kuten haluan.

Tässä hyvä esimerkki asenteesta, jota kannattaa etsiä jos haluaa ottaa suhteessa sen avuttoman lapsen roolin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on miehekäs mies kuten pitääkin olla, eikä mikään neiti. Naisen ja miehen on oltava erilaisia, sillä juuri siitä syntyy heidän välilleen seksuaalinen jännite.

Miten tämä liittyy kotitöihin? En koe kotitöiden olevan lainkaan naisellinen asia

Jep. Se että usein naiset ovat hoitaneet kotityöt on johtunut käytännöstä, ei biologiasta. Pariutumisen suhteen tämä voi toki luoda kipinää, mutta vai opitun mallin kautta. Biologisesti ei ole naisellinen asia, se alkukantaisin kipinä syntyy ihan muista asioista. Jos nainen ei ole oppinut kiihottumaan siitä, että hän hoitaa kaikki työt tai vähintään suurimman osan (nykypäivänä ei ole miesten töitä) niin tuollainen harhaluulo johtaa lähinnä eroon. Ja onkin yleinen, ellei yleisin syy erota

Vierailija
44/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo periaatteessa kotityöt ei ole naisellisia mutta käytännössä historiasta johtuen kyllä vielä ovat, enemmän tai vähemmän. Eletään todellisuudessa eikä kuvitelmissa!!!

Vierailija
45/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua tekemään kotitöitä. Relaa vähän.

Ei pakota ei, mut jos kukaan ei niitä tee niin ei syödä eikä ole puhtaita astioita ja hukuttais likapyykkiin sekä muuhun p*****n jos ei kukaan siivoa. Kotoakaa kun ei toi halua lähteä.

Ap

Miten 2 ihmistä hukkuu likapyykkiin?

Vierailija
46/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa laskut, ap? Jutellaan sitten lisää.

No tietenkin molemmat puoliksi ja perheissä joissa toinen maksaa enemmän jostain syystä niin ei sillä rahalla mitään kodinhoitajaa maksa. Kotihommat kuuluu kaikille sitä paikkaa kotina pitäville.

Vierailija
47/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Lisäksi vastuutaan laistava mies ei ole kyllä miehekäs, kaikkea muuta, oikeasti lapsi.

Vierailija
48/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi, jos pääsisit itseksesi mökki- tai hotellilomalle.

Ainakin itse havahduin, kun vetelehtivän teinin kanssa jäätiin keskenään kotiin. Heti ekana päivänä oltiin molemmat imurinvarressa ja lattioita pesemässä!?

Mies voi vaan tottua siihen, että vaimo hoitaa enemmän. Ja lisääntynyt nalkutus vaan passivoi entistä enemmän.

Sun pitäis päästä rentoutumaan lomalla, ja kotityöloma ei oikein sitä ole.

Vierailija
49/99 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanut AP puhua asiasta sille? Vai mäkätätkö vaan ja ihmettelet miksi mies ei lue ajatuksiasi? En väitä, etteikö miehen pitäisi olla oma-aloitteinen tässä asiassa, mutta puhumalla nämä asiat yleensä selviää.

Vierailija
50/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilasi kesälomansa.

Vierailija
51/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normi meiningiltä. Meidän äijä on sitten kans niin hel...vetin viddumainen olio. Jos minulla on polvisärkyä, sanoo hän "ei sulla oo polvisärkyä", jos sanon "ompas täällä kuuma", hän vastaa "älä valita taas", jos sanon "käydäänkö kaupassa, ei ruokakaupassa" sanoo hän "mitä mää siellä t een". Minulla on noin kokonaisvaltaisesti katsoen ja ottaen erittäin, ja paino sanalla ERITTÄIN huono kokemus suomalaisesta miehestä. Mitä berkeleen peräkammarin Uunoja ne on lähes kaikki ?

Vierailija
52/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän olet turhapurosi valinnut, on niitä parempiakin miehiä.

Tätä kommenttia on syytä parannella. Joo, jokainen valitsee Turhapuronsa itse, MUTTA. Oletko tietoinen, todennäköisesti et, että tämä kivanoloinen äijä saattaa vuosien saatossa alkaa muistuttamaan Turhapuroa liikaa, kyllähän kaikki miehet osaavat näytellä fiksua niin kauan kuin on pimppi tuore ja terve.

Vierailija
53/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on sun kanssa? Jaat kulut, teet ruoan, kannat vastuun kotitöistä, annat seksiä.

Miksi sinä olet hänen kanssaan?

Vierailija
54/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juuri eronnut ja odottelen innolla muuttoa omaan asuntoon.

Monia vuosia nimittäin parisuhteessa, missä toinen ei kertakaikkiaan tehnyt juuri mitään kotona. Kerran viikossa ehkä pesukone pyöräytetty, pyykit laitettu kuivumaan niin, että telineellä olleet kuivat pyykit jätetty viereisen pöytätason päälle kasaksi.

Kerran oli jopa tungettu myttynä erääseen kaappiin, ihmettelin pitkään mihin muutama vaatteeni oli kadonnut.

Itselleni on tärkeää, että keittiössä on aina siistiä. Mutta se turhautuminen on liki tukehduttavaa, kun juuri edellisenä iltana siivottu ja kiiltäväksi pyyhitty tiskipöytä on töistä kotiintullessa aivan täynnä tavaraa. Käytännössä kaikki kamat lätätty siihen. Jos tehty kerrankin jotain ruokaa, niin läikkyneitä likatahroja ei tietenkään pyyhitä, saati puhdisteta tekovälineitä. Seurasin kerran, että paistinpannu odotti tiskialtaassa likaisena liki kaksi viikkoa, kunnes lopulta itse tiskasin sen.

Monia kertoja otin puheeksi, etten täyspäivätyöni lisäksi kertakaikkiaan jaksa siivota yksin, mutten halua myöskään elää sotkussa. Aina sain kuulla, että hänen mukaansa kotityöt menevät puoliksi. Toisinaan perusteli, ettei ehdi siivota, kun käy töissä.

Mutta joo. Jotenkin niin ihana ajatus, että jatkossa tulee olemaan aina siisti koti vastassa töistä tullessa.

Vierailija
55/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sinäkään. Ilmoitat, että loma se on sinullakin piste, ja jos mitään muutosta ei tapahdu, vaihdat parempaan.

Onko ap:lle sitten parempia edes saatavilla, mutta jos toisessa kaikki ottaa päähän, mikä teitä pitää yhdessä?

Vähän ihmettelen tätä ajatusta, että eroajatukseen on sisällytetty "vaihda parempaan", tai "onko parempia saatavilla".

Itse olen tässä erotessa miettinyt asiaa paljon ja huomannut, etten edes halua uutta parisuhdetta. Haaveilen tulevaisuudessa monista asioista, mutta uusi parisuhde ei näihin haaveisiin kuulu.

Ja on muuten ihanan vapaa olo. Tunne, etten tarvitse toista ihmistä siihen, että voisin olla onnellinen.

Vierailija
56/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koittanut AP puhua asiasta sille? Vai mäkätätkö vaan ja ihmettelet miksi mies ei lue ajatuksiasi? En väitä, etteikö miehen pitäisi olla oma-aloitteinen tässä asiassa, mutta puhumalla nämä asiat yleensä selviää.

Mikäli oletat, että asiat selviävät PUHUMALLA, otaksut aina, että toinen osapuoli on sitä tasoa, että edes haluaa osallistua PUHUMISEEN. Meillä äijä ainakin sulkee korvansa kaikelta muulta paitsi siltä, jos asia jotenkin, edes sivuaa hänen hyvinvointiaan. Hän on todennäköisesti psykopaattinen narsisti.

Vierailija
57/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua tekemään kotitöitä. Relaa vähän.

Ei pakota ei, mut jos kukaan ei niitä tee niin ei syödä eikä ole puhtaita astioita ja hukuttais likapyykkiin sekä muuhun p*****n jos ei kukaan siivoa. Kotoakaa kun ei toi halua lähteä.

Ap

No mene yksin! Helkkariako sä lomaasi vietät kotona passaten aikuista ihmistä? Minne sä lomarahat jo törsäsit jos ei ole edes pariin yöhön hotelliin varaa? Teillä on pesukoneet astioille ja pyykille ja silti elämä niin vaikeaa?

Vierailija
58/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, että tänään tulee Subilta Uuno Turhapuron poika -elokuva. Onko miehesi kenties isänsä kaltainen mies ?

Vierailija
59/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on taas päässyt unohtumaan. Nyt puhelin pois ja pyykkäämään tai tulee pampusta perään!

Vierailija
60/99 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei kuulu tehdä kotitöitä. Ne ovat naisten töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan