Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidillä tulee mustaa ulostetta. - Ei halua mennä lääkäriin.

Vierailija
02.07.2014 |

On siis eilisen ja tämän päivän aikana ulostanut seitsemän kertaa tummaa ulostetta. On myös muita mahahaavan oireita. Hän ei suostu mennä lääkäriin, koska on ikäviä kokemuksia. Usein lääkärit eivät ole ottaneet häntä todesta, ja myöhemmin sairaus on pahentunut. Miten saan hänet suostuteltua lääkärille?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina mustaa ulostetta kun olen juonut punaviinä.

Vierailija
2/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:47"]

Äitisi siis kertoo sinulle, muttei suostu lääkäriin? Sadistista sinua kohtaan. Lopeta äitisi tukeminen ja kuuntelu kunnes suostuu lääkäriin. Kuviohan menee niin, että purkaa pahaa oloaan ja huoltaan sinuun ja kun kuuntelet saa miltään sen verran huojennettua, että ajattelee, että ei tässä mitään. Parempi että et kuuntelisi ja auttaisi siten lääärin välttelyä.  

[/quote]

Kuule meitä sairaalakammosta kärsiviä on muitakin, eikä kyse todellakaan ole sadismista läheisiä kohtaan, vaan kauhusta lääkäriin menoa kohtaan! Omalla kohdallani ne ovat aiheutuneet muutamista hoitovirheistä, jotka johtuivat hoitohenkilökunnan asenneongelmista (ei kuunneltu, ei uskottu, ei pysytty asiassa) sekä erittäin törkeästi käyttäytyvistä hoitajista. Sekä helvetillisistä jälkimainingeista, mitkä seuraavat kun näitä kämmejä pitää myöhemmin selvitellä.

Jos läheiseni ei suostuisi kuuntelemaan ja pohtimaan kanssani ratkaisuja, jäisin yksinkertaisesti kokonaan hoidotta. 

[/quote]

11 vsataa: No minä siis olen itse lääkärikammoinen ja hoitamatta pari asiaa sen takia. Eivät kyllä varmaan mitään vakavia, mutta lääkärissä en ole oikein käynyt sitten isäni kuoleman. Jäi traumat siitä, tylyt lääkärit jne.  Eli tiedän mistä puhun: kun spekuloin asioita läheisten kanssa, neuvonnassa jne, niin päädyn siihen, että turhaa hysteriaa, ei vakavia nämä oireet, ei tarvitse mennä lääkäriin. Tiedän kuitenkin että normaali ihminen tutkituttaisi ja hoidattaisi särkylääkkeitä säännöllisesti vaativan kylkikivun, koska ei poissuljettua, että kyse sisäelimen kivusta, esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde itse mukaan.

Vierailija
4/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että voipi olla kuolemaksi jos ei mene.

Vierailija
5/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan johtua peräpukamistakin

Vierailija
6/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vakavan kuuloista, koska musta uloste merkitsee verenvuotoa ylempänä suolessa. Saattaa olla syöpä. Kannattaisi mennä lääkäriin.

Vierailija
7/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei lääkäriin halua, et voi häntä sinne väkisin viedä. Hän ottaa itse vastuun siitä, että jättää ehkä vakavan sairauden hoitamatta. Ikävää, mutta näin se on. 

Vierailija
8/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut rautakuurilla? Sekin värjää kakan mustaksi.

Vierailija
9/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:44"]Onko ollut rautakuurilla? Sekin värjää kakan mustaksi.

[/quote]

Tai syönyt paljon lakritsia/salmiakkijäätelöä?

Vierailija
10/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mustikka myös

Vierailija
11/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uloste on mustaa, tervamaista, niin vuoto on ylempänä suolistossa. Pukama vuoto on yleensä kirkasta. Onko hänellä muuten minkälainen vointi? Onko huimausta, iho kalpea, kipuja? Tuskin ambulanssia tarvitsette jos yleistila on kunnossa, mutta lähde saattamaan häntä itse. Asiallista olisi kyllä mennä. Saavat otettua verikokeet ja laitettua lähetettä tähystykseen. Onnea matkaan!

Vierailija
12/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi siis kertoo sinulle, muttei suostu lääkäriin? Sadistista sinua kohtaan. Lopeta äitisi tukeminen ja kuuntelu kunnes suostuu lääkäriin. Kuviohan menee niin, että purkaa pahaa oloaan ja huoltaan sinuun ja kun kuuntelet saa miltään sen verran huojennettua, että ajattelee, että ei tässä mitään. Parempi että et kuuntelisi ja auttaisi siten lääärin välttelyä.  

Vierailija
13/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitä kakkaa näytepurkkiin, vie yksityiseen labraan ja pyydä testattavaksi onko siinä verta.

Vierailija
14/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu peräpukamista. Jos johtuisi, ulosteen pinnalla näkyisi vain pieni määrä kirkkaanpunaista verta. Kyseessä on sisäinen verenvuoto, kenties mahahaavasta. Äitisi on hengenvaarassa. Lähtekää päivystykseen VIIVYTTELEMÄTTÄ.

Vierailija
15/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin on mustaa kakkaa kun juon punkkua.

Vierailija
16/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä vuoti vatsahaava ties kuinka kauan kun ei puhunut siitä mitään. Lopulta kunto heikkeni nopeaan, oksensi verta ja pyörtyi. En muista verenpainelukemia mutta lanssikuskit sanoi että ei juuri mitään enää.. VIE ÄITISI LÄÄKÄRIIN NYT!

Vierailija
17/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun minunkin mielestä se voi olla mahahaava... Nyt sovittiin, että jos ei pahene, niin lähtee aamuulla. Jos se jänistää, niin raahaan sen väkisin. -ap

Vierailija
18/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syönyt mustikoita

Vierailija
19/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:47"]

[/quote]

Kuule meitä sairaalakammosta kärsiviä on muitakin, eikä kyse todellakaan ole sadismista läheisiä kohtaan, vaan kauhusta lääkäriin menoa kohtaan! Omalla kohdallani ne ovat aiheutuneet muutamista hoitovirheistä, jotka johtuivat hoitohenkilökunnan asenneongelmista (ei kuunneltu, ei uskottu, ei pysytty asiassa) sekä erittäin törkeästi käyttäytyvistä hoitajista. Sekä helvetillisistä jälkimainingeista, mitkä seuraavat kun näitä kämmejä pitää myöhemmin selvitellä.

Jos läheiseni ei suostuisi kuuntelemaan ja pohtimaan kanssani ratkaisuja, jäisin yksinkertaisesti kokonaan hoidotta. 

Vierailija
20/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan johtua peräpukamistakin

Peräpukamista tuleva verenvuoto on kirkasta verta. Musta tulee ylempää, voi olla mahahaava tai jopa mahalaukun syöpä.