Vaihteeksi Jussi Lammesta
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:38"]
Jussin Mandi-tytär kuoli 19-vuotiaana oman käden kautta. Mandi oli lapsena jonkin verran julkisuudessa laulajana.
[/quote]
Hänhän myös näytteli.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:24"] Mikä sinua siinä Lammessa ärsyttää? Sehän on niin kilttikin, ettei mitään rajaa.
[/quote]
totta!
kiltti mies.
ookoo, ja mikähän tuon jutun aihe oli?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:25"]
ajattelin, että tämä olisi koskenut eilisen seiskan juttua hienosta lookista.
[/quote]
Mistä lookista?
[/quote]
Sillä oli kiltti yllä, myös viimeviikkoisella Tulivuorirock-keikallaan.
Sopi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:36"]
kiva look. liittynee työhön?
[/quote]
Veikkaisin että Ulvovaan mylläriin, sitä esitetään Krapilla.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:54"]
Isossa miehessä on vissiin paljon jutunjuurta. Olen istunut monesti samassa pienessä Kallion kapakassa ja niin kävelee siellä kuin mikäkin kuningas, kansa yrittää ehtiä alta pois. :)
[/quote]
Älä viitsi.
Oikein paljon onnea Jussille isoisyydestä!
Isossa miehessä on vissiin paljon jutunjuurta. Olen istunut monesti samassa pienessä Kallion kapakassa ja niin kävelee siellä kuin mikäkin kuningas, kansa yrittää ehtiä alta pois. :)
[/quote]
kuvittelet vaan. montas olet ottanut?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:57"]
Jossain ketjussa päiviteltiin,että Lampi on vanhan näköinen.No.kai se on usein katsojan iän mielipide.No itse olen senikäinen,että voin varmasti sanoa että Jussi Lampi on komea ja karismaattinen mies,kokenut valtavan surun ja päässyt kai jotenkin sen yli, ei kai siitä kunnolla selviä,mutta kuitenkin....Sanoisin samaa,vaikka olisin nuorikin.Tuon oloisen miehen ottaisin jos saisin!!!
[/quote]
+ kai sitä nyt saa vähän vanhemmalta jo näyttääkin, kun kerran isoisäkin jo on. :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:48"]
ks. uusin seiska
[/quote]
Mitäs siellä on? Haastattelu?
[/quote]
ei ihan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:57"]
Jossain ketjussa päiviteltiin,että Lampi on vanhan näköinen.No.kai se on usein katsojan iän mielipide.No itse olen senikäinen,että voin varmasti sanoa että Jussi Lampi on komea ja karismaattinen mies,kokenut valtavan surun ja päässyt kai jotenkin sen yli, ei kai siitä kunnolla selviä,mutta kuitenkin....Sanoisin samaa,vaikka olisin nuorikin.Tuon oloisen miehen ottaisin jos saisin!!!
[/quote]
Niinhän sitä sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:38"] Jussin Mandi-tytär kuoli 19-vuotiaana oman käden kautta. Mandi oli lapsena jonkin verran julkisuudessa laulajana.
[/quote]
no eihän
[/quote]
No kyllähän. Vanhempansa ovat itse kertoneet.
eiks sillä ollut mandi-niminen tyttö?
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:25"]
ajattelin, että tämä olisi koskenut eilisen seiskan juttua hienosta lookista.
[/quote]
Mistä lookista?