Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu jo kurkkuaan myöten täynnä vaaleja?

Vierailija
24.03.2023 |

Voisivatko kaikki jo lopettaa politiikasta vaahtoamisen?!!? Tulee jo korvista ulos. En jaksa odottaa että vaalit on ohi. Joka paikassa kokkarit sitä persut tuota ja varsinkin marin tätä. Kauheeta mustamaalausta, tahallista väärinymmärtämistä ja toisten sanojen vääntelyä. Ihan kaikilta osapuolilta. Rasittavaa!! Olenko tosiaan ainoa joka on kurkkua myöten täynnä tätä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaaleja ja politiikkaa.

Vierailija
2/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla joo. Onneks ennakkoäänestys alko jo niin pahimmat paineet tais sillä purkautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä nykyisessä älämölössä ei kyllä ole mitään rakastettavaa.

Vierailija
4/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne ole vielä alkaneetkaan. Voi äänestää, vaikka ei seuraisi vaaliaiheita mediasta.

Vierailija
5/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianhan tuo vaalikiima on ohi.

Vierailija
6/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, kun palstademarikin tietää, että oikeistohallitus on tulossa.

Vierailija
7/25 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät voi keskustella sivistyneesti väitellen? Miksi täytyy keksiä valheita ja/tai väännellä toisten sanomisia? Miksi media on ottanut asiakseen "piilokannattaa" ja esittää "uutisina" värittyneitä väitteitä? Miksi joka saakelin tuutista tulee negatiivista p***aa? Miksi lietsotaan ihmisiä panikoimaan/raivoamaan? Miksi yritetään kuohuttaa tunteita? Miksi pitää kouhottaa koko ajan?

Vierailija
8/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jaetaan niukkuutta. Siitä tämä älämölö johtuu. Valtiolla on vain velkaa. Uskokaa minua. Rahaa ei ole ja tuet leikataan. Lähtekää heti etsimään töitä. Nyt on tulossa aika, jolloin joka on ikinen euro on suuri raha.

Velkaa on otettu ja sitä on jaettu ympäri maailmaa.

Vierailija
9/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse seurata ollenkaan, jos ei huvita mutta on viisautta seurata. Nyt valittavat päättää neljä vuotta, mihin suuntaan mennään. Turha sitten valittaa, kun vaalien aikaan ei kiinnostanut.

Nyt on hyvä aika olla kuulolla. Toki hyvin ärsyttävää, että ei keskustella, vaan huudetaan. Silloin äkkiä vaihtuu kanava.

Vierailija
10/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse seurata ollenkaan, jos ei huvita mutta on viisautta seurata. Nyt valittavat päättää neljä vuotta, mihin suuntaan mennään. Turha sitten valittaa, kun vaalien aikaan ei kiinnostanut.

Nyt on hyvä aika olla kuulolla. Toki hyvin ärsyttävää, että ei keskustella, vaan huudetaan. Silloin äkkiä vaihtuu kanava.

Siis kyllä minua yhteisten asioiden hoito kiinnostaa. Mutta tämä polarisoituminen ja sen mukanaan tuoma vähä-älyi syys ei. Ja koskee ihan myös mediaa, ei pelkästään vääristeltyjä väittämiään jankkaavia ehdokkaita. Ja taviksia vaikkapa täällä palstalla. Helppo sanoa että älä seuraa jos ei kiinnosta, ei voi avata televisiota tai yhdenkään lehden nettisivua ilman, että sieltä pomppaa silmille kiihkomielinen vuodatus. Joko verhottuna "analyysi" nimikkeeseen tai sitten ihan suoraan "uutisissa". Faktat saa onkia rivien välistä kun päähuomio on siinä miten inhokkipuoluetta voisi mollata. Itse kun toivoisi kiihkotonta asioiden käsittelyä, perusteltuja väitteitä ja faktoihin perustuvaa journalismia. Taitaa olla turha toivo. T. ap

Vierailija
11/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan politiikkaa, mutta myös ihmisiä, jotka katsoo oikeudekseen arvostella/ haukkua/ juoruilla heistä, jotka ovat politiikassa 😡

Vierailija
12/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa jos kaikkia työpaikkoja joutus hakee samalla tavalla ku kansanedustajan tai ministerin?

Huutamista, tyhjiä lupauksia ja makkaralla lahjomista.

Vierailija
13/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisen sietokyky voi olla näin matalalla? Miten selviät normaalielämästä yleensä?

Vierailija
14/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkua myöten täynnä tätä ratifiointi sanaa kun sitä on hoettu jatkuvasti ja Ukrainan sotaa. Aina on joku sota kuva heti silmien edessä. 

Vierailija
15/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä vaalit ovat ohi. Koita kestää.

Vierailija
16/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista se vouhotus johtuu. Politiikassa on mukana liikaa naisia röyhäämässä ja loukkaantumassa jonniinjoutavista asioista.

Kannatan tasa-arvoa, mutta nyt olen havainnut keulapaikoille nousseiden naisten olevan siellä kaakattamassa.

Kaipaan takaisin aikaa kun naispoliitikot puhuivat asiaa ja pysyivät asialinjalla.

Vierailija
17/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista se vouhotus johtuu. Politiikassa on mukana liikaa naisia röyhäämässä ja loukkaantumassa jonniinjoutavista asioista.

Kannatan tasa-arvoa, mutta nyt olen havainnut keulapaikoille nousseiden naisten olevan siellä kaakattamassa.

Kaipaan takaisin aikaa kun naispoliitikot puhuivat asiaa ja pysyivät asialinjalla.

No ei johdu.

Vierailija
18/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kun sillä ei kuitenkaan saada aikaan juuri mitään hyvää? 

Vierailija
19/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkua myöten täynnä tätä mielipuolista ja hyökkäävää yritystä vaikuttaa äänestäjiin. Valheita, puolitotuuksia, jankkaamista ja rumaa kommentointia. Kääntyvät jo itseään vastaan. Olen päätökseni tehnyt jo aikoja sitten ja se pysyy. Ei siihen enää mikään vaikuta.

Vierailija
20/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, naiset eivät kuulu kaakattamaan isoista asioista, niillä ei yksinkertaisesti riitä älykkyys ja hermot... ja olen itsekin nainen joten voin sanoa tämän ilman että akat alkaa kaakattaa naisvihasta, no alkaa ne varmaan nytkin ... 3...2...1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän