Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tavallista vaihtaa työpaikkaa 1 - 2 vuoden välein?

Vierailija
23.08.2009 |

Nyt en puhu pätkätyöläisistä, vaan ihan vakituisessa työsuhteessa olemisesta. Itseäni ihmetyttää tuttava, joka aina saa vakituisen työpaikan, mutta parin vuoden sisään lähtee sieltä, kun pääsee seuraavaan vakiduuniin.

Oon tuntenut tän ihmisen kymmenisen vuotta, eikä oo yhdessäkään työpaikassa viihtynyt yli kahta vuotta. Musta tuo on vähän erikoista, mutta kertokaapa onko se niin erikoista? Kyseessä matalapalkka-alalla työskentelevä kolmekymppinen nainen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin rakennusalalla 35vuotta ja vaihdoin työnantajaa usein kun työt tuli tehtyä niin usein työnantaja potkaisi pihalle mutta kyllä lähdin itsekkin kun parempaa tarjottiin, kun on vankka ammattitaito niin ei ole hätäpäivää ja jos on liiton jäsen niin saa ansiopäivärahaa ja on aikaa haeskella töitä. Tosin nykyinen hallitus lyö kapuloita rattaisiin jotta pätkätöillä pärjäisi.

Vierailija
42/42 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon ainakin vuoden jälkeen aina ihan täynnä samaa työpaikkaa, eli vaihtelen kans vuoden välein. vuodessa oppii homman ku homman ja sitten kaipaa taas haastetta. mun max työssäoloaika on vuosi yhdessä paikassa ja hetkeäkään en ois enää jaksanut samassa paikassa vaikka ihana paikka olikin ja kiva työ, pakko vaan saada vaihtelua. en VOI MILLÄÄN käsittää et joku voi olla vuosia samassa työpaikassa. olen kans 30 v.

Ongelma ratkeaa, kun olet 50. Vaihdat sitten enää kortistoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla