Minkä ikäisenä muutit pois lapsuuskodistasi?
Entäpä omat lapsesi, jos ovat jo muuttaneet?
Minä muutin avoliittoon 17-vuotiaana itseäni 9 vuotta vanhemman puolison kanssa.
Lapsista kaksi on muuttanut omilleen,
16v ja 18v pojat
Kommentit (49)
18-vuotiaana miehen luo. Vuotta myöhemmin sitten sain lapsen, ja voi olla, että hänkin joutuu opiskelujen perässä muuttamaan pois aikaisin. Meidän kaupungissa ei toivealaansa koulutusta ole.
18 täälläkin. 200km päähän. Hain lukemaan samaa alaa myös kotikaupunkiini, mutta en päässyt. Muuten olisin muuttanut vasta ehkä vuoden tai pari myöhemmin.
22-vuotiaana. Yksi lapsista muutti 19-vuotiaana muualle opiskelemaan, mutta 20-vuotias asuu vielä kotona ja saa asuakin.
16 vuotiaana. yritin monesti karata aiemminkin, mutta aina jäin kiinni, ja jouduin takaisin kotiin äitipuolen hakattavaksi ja kidutettavaksi. viimein 16v onnistuin katoamaan.
Kuukautta ennen kuin täytin 20, pidin samalla kertaa synttärit ja tuparit. Ei ole omia lapsia.
Olin 16v. kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
Nyt syksyllä tulee muutto 350 km päähän. Olen 18v
Millä 15- tai 16-vuotiaat elää muutettuaan pois kotoa?
19-vuotiaan muutin opiskelujen perässä.
18 v. Lähdin opiskelemaan heti lukion jälkeen toiselle paikkakunnalle.
Olin vissiin 20, muutin kaverin kämppikseksi soluun.
20-vuotiaana muutin pois ja 24-vuotiaana muutin takaisin.
18v muutin Lontooseen opiskelemaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 19:09"]Millä 15- tai 16-vuotiaat elää muutettuaan pois kotoa?
[/quote]
Minä tulin 15 v raskaaksi, joten muutin kotoa, Poikaystäväni kävi töissä ja tottakai saimme myös kelan tukia. Hyvin pärjättiin
18v:nä, opiskelemaan 400km päähän. Haluamaani alaa ei voinut opiskella lähempänä. Muuten en olisi muuttanut omilleni noin aikaisin.