Minkä ikäisenä muutit pois lapsuuskodistasi?
Entäpä omat lapsesi, jos ovat jo muuttaneet?
Minä muutin avoliittoon 17-vuotiaana itseäni 9 vuotta vanhemman puolison kanssa.
Lapsista kaksi on muuttanut omilleen,
16v ja 18v pojat
Kommentit (49)
Vähän ennen 21v synttäreitä muutin.
16v muutin silloisen poikaystävän luokse. Asui eri paikkakunnalla ja lähempänä koulua jota kävin. Omat kotiolot hirveät ja se "muutto" tuli jotenkin luonnostaan. Virallisesti en silti sielä koskaan asunut, käytännössä kyllä.
18v muutin itsekseni omaan vuokra-asuntoon.
18-vuotiaana, heti kun pääsin. Kaikki lapseni asuvat vielä kotona, mutta tuskin ennen täysi-ikäisyyttä kukaan on muuttamassa. Esikoinen on täysi-ikäinen.
15v. peruskoulun jälkeen. Esikoinen joutui olemaan taloudellisista syistä vuoden kauemman kotona. Nuorimmaiset ovat poikia, ja hekin lähtevät kyllä 18. ikävuoteen mennessä, muuten on kalossin kuva takapuolessa. Kasvatan pärjäämään, ja opetan kotityöt ym.
18v muutin yhteen 5v vanhemman miehen kanssa, suht vähän aikaa oltiin seurusteltu. Lapset on pieniä, niin eivät varmaan lähiaikoina muuta, mies 16 vuotiaasta asunut yksin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:15"]
Äiti heitti pihalle kun lapsilisät loppuivat..
[/quote]
näin kävi mullekkin. tosi ei mulla edes ole ns. lapsuuden kotia kun muutimme jatkuvasti siitä asti kun olin 12v. taisi pisin aika yhdessä kämpässä tuon jälkeen olla 1v.