Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärikortti- nyt harmittaa!

Vierailija
02.07.2014 |

Vietin pari päivää sitten synttäreitä pienellä kaveriporukalla naisten kesken. Ei mitään isoa, vain kahvia ja kakkua. Sanoin ystävilleni, että ei tarvitse tuoda lahjoja, kun ei ole kunnon juhliakaan. Muutama toi kuitenkin kortin, mutta ne oli jostettu vain lähimarketista! Jos ei lahjaa tuo, niin korttiin voisi ainakin panostaa! Sen vosi ostaa käsityö puodista tai tehdä itse. Markettikorttiinkin voisi kirjoittaa kauniin runon ja sen voisi korisella tarroilla ja kiiltokuvialla, mutta sitäkään ei ystäväni viitsineet tehdä. Olen todella pettynyt ystäviini ja harmittaa vieläkin tosi paljon! :( Ensi vuonna en järjestä synttäreilleni kyllä mitään!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkua?!! minä en paljon pyytänyt! Itse tein suuremman työn, kun leivoin kakun ja mitä sain kiitokseksi!! Ruman markettikortin, johon oli lyhyt onnittelu vaivauduttu kirjoittamaan!!

Vierailija
2/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäsi on?

Vierailija
4/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä huonoin provo ikinä.

Vierailija
5/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi huono

Vierailija
6/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna voit ihmetellä, miksi sun kaverit toi kaupasta ostettuja kukkia eikä kasvattaneet niitä itse. Ja ylihuomenna voit olla tuohtunut, kun lauloivat väärän onnittelulaulun.

Vierailija
7/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo!! eikö teitä provon toitottajia väsytä koko ajan saman hokeminen ja muiden ihmisten lyttääminen?!?!

Laulua ei laulettua ja kukat olisin huolinut kaupastakin, vaikka itse kasvatettuja olisin arvostanut toki enemmin. Markettikortti nyt vain viestii, että ei kiinnosta, en välitä Sinusta tippaakaan. 

AP, niin kuin toisen viestin kirjottajakin. 

Vierailija
8/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiltä olisin tälläisen ajattelemattomuuden antanut anteeksi, mutta naiset ovat usein intuitiivisempia ja empaattisempia, joten tämä oli nyt suoranaista vittuilua. :( 

AP

Vierailija
9/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:54"]

...viestii, että ei kiinnosta, en välitä Sinusta tippaakaan. 

[/quote]

Eikö se läsnäolo riitä? Aika iso osa ystävyyttä, sanoisin.

Vierailija
10/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:09"]

[/quote]

[/quote]

Tuli varmaan vain kakun takia, olen nimittäin aika hyvä leipomaan. Tulee vain hyväksikäytetty ja hölmö olo tuollaisesta. 

Vierailija
11/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:09"]

[/quote]

[/quote]

Tuli varmaan vain kakun takia, olen nimittäin aika hyvä leipomaan. Tulee vain hyväksikäytetty ja hölmö olo tuollaisesta. 

[/quote]

AP

Vierailija
12/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se sama AP joka oli jättänyt tyttöystävänsä tämän tietämättä, ja aikoi kertoa asiasta kimaltein ja kukkatarroin koristellulla kIrjeellä. 

Vierailija
13/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot näitä naisia sun ystäviksi; jos ne on oikeita ystäviä niin ei ne kakun takia tule. He kuuntelivat pyyntöäsi lahjoista ja muistivat sua just niinku pyysitkin. Älä nyt tästä enempää stressaa. Ens vuonna sitten jätät sanomatta ettet halua lahjoja.

Vierailija
14/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:20"]

Sanot näitä naisia sun ystäviksi; jos ne on oikeita ystäviä niin ei ne kakun takia tule. He kuuntelivat pyyntöäsi lahjoista ja muistivat sua just niinku pyysitkin. Älä nyt tästä enempää stressaa. Ens vuonna sitten jätät sanomatta ettet halua lahjoja.

[/quote]

En minä lahjoja halunnutkaan, etkö sitä ymmärrä?!!?!?!?!? Tuo kortilla vittuilu oli nyt ihan sama asia, kun olisi tuonut pussillisen koiran paskaa ja odottanut kiitosta lahjasta! YMMÄRRÄTKÖ!!!!

Vierailija
15/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:12"]olen nimittäin aika hyvä leipomaan.  

[/quote]

Just :) Sun roskiksessa oli Fazerin kakkupaketin kuoret.

Vai luuletko, ettei me (sun ex-ystävät) lueta av:ta?

Vierailija
16/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:20"]

[/quote]

En minä lahjoja halunnutkaan, etkö sitä ymmärrä?!!?!?!?!? Tuo kortilla vittuilu oli nyt ihan sama asia, kun olisi tuonut pussillisen koiran paskaa ja odottanut kiitosta lahjasta! YMMÄRRÄTKÖ!!!!

[/quote]

Ymmärrän, missus Justiina, mutta monet pitävät jopa korttia lahjana/tuomisena/materiaalisena muistamisena,  joten ne ystävät jotka kortit toivat, saattoivat ajatella jo tavallaan tuovansa liikaa sinulle, joka matalan profiilin kahvittelusynttärit toivoit.

Vierailija
17/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu, kiiltokuvia ja tarroja, oletko 5- vuotias vai kehitysvammainen?

Vierailija
18/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kortteja. Ne on vaivalloinen pakko, joka jostain kumman syystä kuuluu viedä. Ymmärrän kortin, jos sen lähettää postissa eikä itse mene paikalle, mutta eikö onnittelun voi sanoa ihan suullisesti? Pois ne kortit kuitenkin heitetään. Kaksiosaiset kortit maksavatkin ihan luvattoman paljon tullakseen kertaalleen vilkaistuiksi.

Vierailija
19/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi saada ongelman tuostakin. Ensin sanotaan ettei tahdo mitään ja sitten valitetaan kun ei saa sitä mitä tahtoo. Hankala muiden on yrittää sinun ajatuksia lukea. Joten lopeta turha valitus.

Vierailija
20/20 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tyhmä olen ollut hyvilläni, jos/kun joku on tullu käymään synttärien aikaan ja oon saanu tarjota kakkua.. En oo ymmärtäny edes loukkaantua siitä, ettei tuonut edes sitä marketista ostettua korttia. On varmaan lapsellista ilahtua vain siitä, ku joku tulee käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi