Sympaattisimmat bloggaajat?
No otsikossahan se jo tulikin. Nyt kun on puhuttu blogimokista ja ärsyttävistä bloggaajista, niin ketkä bloggaajat EI aiheuta teissä ärsyynnystä tai mielestänne pahemmin töppäile.
Itse pidän Saara Sarvaksesta, Secret Wardroben Anna-Mariasta ja Bunnymoden Satusta. He antavat itsestään mukavan vaikutelman eivätkä ole koskaan meuhkaamassa lukijoilleen. Lisäksi tuottavat mielenkiintoisia ja hyviä postauksia :)
Kommentit (134)
Edellämainittujen blogien lukemisesta tulee kyllä hyvä mieli. Uskon, että varmasti hekin saavat ilkeitä kommentteja, mutta ketjussa mainituilla bloggaajilla ei ole jatkuvaa tarvetta todistella/esittää mitään tai käydä sotaa muutamaa tyhmää anoa vastaan. Ihailtavaa. näiden blogien kirjoittajilla asenteet kohdillaan! Itse olen aika kyllästynyt välillä lukemaan joidenkin bloggaajien avautumis/raivopostauksia.
saara sarvas ehdottomasti !! <3 myös tyyliä metsästämässä veera!
Nelliina todellakin. Sitä tuskin tarvitsee kellekään perustella. Aivan ihanan herttainen persoona ja tuntuu olevan aika vaatimatonkin, vaikka blogi on lähes yhtä suosittu kuin mungeleilla ja xentuilla.
Lisäks pienemmistä blogeista sanoisin MFNW santtu, jota olen seurannut vuodatuksesta lähtien. On aina saanut paljon paskaa kommenttiboksiin, mutta ihanasti jaksaa silti vuodesta toiseen olla avoin (on kirjoittanut mm keskenmenostaan)
Ainiin, sandwich-iina on myös sympaattisen oloinen.
Moumoukin mielestäni joskus vaikutti todella mukavalta ja sympaattiselta, mutta nykyään ei ehkä enää niin.
Nelliina ja My Exploration -Emma. Molemmat niin positiivisia ja jalat maassa. Hyvän mielen blogeja :)
Strictly style. vaikuttaa olevan aito tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:50"]
stella harasek, aidosti mukava ja symppis tyyppi!
[/quote]
Miksi stella on saanut niin paljon alapeukkuja?
Ihme touhua, kun viimeisimmät viestit olleet törkeää haukkumista, tarkoituksena oli löytää blogeja, joiden pitäjät ovat sympaattisia ja mukavan tuntuisia sekä lukijoilleen ystävällisiä. Ketjun taroitus EI ollut alkaa haukkumaan ketään. MIKSI tuollaisten pöllöjen piti pilata tämä ketju :/
She Moves In Her Own Way -blogin Krista. :3
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:46"]
Miksi Krista saanut alapeukkuja? Mulla tuli heti mieleen jo tästä keskustelun otsikosta Puutalobabyn Krista! Oikeesti niin aito tyyppi, ei yritä esittää blogissaan sellaista perinteistä kiiltokuvaelämää, mutta vaikuttaa aidosti todella onnelliselta ja saa muihin verrattuna todella harvoin mitään vittuilukommentteja, ja kun saa, vastaa niihin tosi aidon rehellisesti mitenkään ilkeilemättä, eikä mitenkään piilovittuillen kuten kaikki muut bloggaajat. Mä vaan rakastan tota blogia :D
[/quote]
No kertokaa nyt älkääkä alapeukuttako :D Mä siis ihan oikeasti tahtoisin tietää, että miten tuollainen henkilö on jonkun mielestä jotenkin epäaito tai epäsympaattinen, kun en itse sitä oikein pysty ymmärtämään. Ja täytyy vielä sanoa, että pystyn lukemaan todella harvoja blogeja juuri sen takia, että bloggaajien teennäiset elämät, kulutushysteria ja lukijoihin suuntautunut ylemmyydentunto alkavat ärsyttää - olen siis todella kriittinen lukija, mutta Kristassa ei ärsytä oikein mikään. Onko se niin vaikea perustella mielipiteitään suullisesti jos sitä alapeukkua voi kuitenkin painaa? :D
[/quote]
No kauneus on katsojan silmässä. Ja varmaan se sympaattisuuskin. Minusta se inhorealismi menee jo yli, en tykkää enkä koe sitä sympaattiseksi piirteeksi vaan jotenkin.. säälittäväksi. Enkä ole koskaan pitänyt bloggaajista joilla ei tunnu olevan mitään mielenkiintoa suojella lastensa yksityisyyttä. Kaikki näytetään, kaikki kerrotaan, nimiä myöten. Mutta se on vain minun mielipiteeni! Eihän se ole keneltäkään pois vaikka en tykkääkään koska en häntä kuitenkaan palstoilla hauku tai heitä veemäisiä kommentteja blogiin. En vaan tykkää joten en (enää) lue.
Miksi Krista saanut alapeukkuja? Mulla tuli heti mieleen jo tästä keskustelun otsikosta Puutalobabyn Krista! Oikeesti niin aito tyyppi, ei yritä esittää blogissaan sellaista perinteistä kiiltokuvaelämää, mutta vaikuttaa aidosti todella onnelliselta ja saa muihin verrattuna todella harvoin mitään vittuilukommentteja, ja kun saa, vastaa niihin tosi aidon rehellisesti mitenkään ilkeilemättä, eikä mitenkään piilovittuillen kuten kaikki muut bloggaajat. Mä vaan rakastan tota blogia :D
Cindderella Liisa :) On vaan niin ihanan aito ja vastailee aina lukijoiden kommentteihin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:32"]Herttaisimman oloiset mielestäni ehdottomasti Sofia Ruutu ja FOF-Salla. Onnistuvat olemaan yhtä aikaa sekä hyvin miellyttäviä persoonia että pitämään blogeissansa aidon ja vilpittömän tuntuman. Monet bloggaat ovat joko omahyväisiä "mua rakastetaan tai vihataan" -riehujia tai sitten aivan värittömiä, mauttomia ja hajuttomia mielistelijöitä.
[/quote]
Omahyväisiä Värittömiä, mauttomia kusipää-mielistelijöitä ...juuri näitä on mungomango ja nelliuna-pellitkii
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:32"]Herttaisimman oloiset mielestäni ehdottomasti Sofia Ruutu ja FOF-Salla. Onnistuvat olemaan yhtä aikaa sekä hyvin miellyttäviä persoonia että pitämään blogeissansa aidon ja vilpittömän tuntuman. Monet bloggaat ovat joko omahyväisiä "mua rakastetaan tai vihataan" -riehujia tai sitten aivan värittömiä, mauttomia ja hajuttomia mielistelijöitä.
[/quote]
Omahyväisiä Värittömiä, mauttomia kusipää-mielistelijöitä ...juuri näitä on mungomango ja nelliuna-pellitkii
[/quote]
Viini-nelliina :D
Reetta -blogin Reetta vaikuttaa todella herttaiselta :)
Jonnamaista. Eikä hänen bloginsakaan näytä keräävän pahanilmanlintuja ympärilleen.
Curiouser Curiouser Noora
Nelliina
Secret Wardroben kirjoittaja
MouMou
Kerron miksi
näistä jokainen on sympaattinen ja jaksaa vastata myös lukijoilleen. Kokemusta on jo monen vuoden ajalta siitä miten eri bloggaajat suhtautuvat lukijoihinsa ja löytyy myös sellaisia bloggaajia joilla on mitä ihmeellisimpiä ennakkoasenteita toisia ihmisiä kohtaan ja läheskään kaikki eivät halua/vaivaudu vastaamaan lukijoilleen. Jotkut bloggaajat jopa vetävät herneet nenään siitä että lukijoita pitäisi huomioida vastaamalla kommentteihin/sähköposteihin, vaikka se kuuluu hyviin käytöstapoihin jos kirjoittaa suosittua ja julkista blogia. Itse ainakin tulkitsen sen piittaamattomuutena jos ei halua vastata lukijoille, se on eri asia jos on aidosti kiireinen eikä ehdi, mutta myös se on eri asia jos bloggaaja on nenäkäs ja ylimielinen lukijoita kohtaan. Kaikkea löytyy. Näiltä bloggaajilta olen saanut asiallista kohtelua ja sen takia olen pysynyt lukijana.
Pakko mainita nuo aiemmin sanotut Nelliina ja Saara Sarvas, molemmat aivan mahtavia ja jalat maassa, vaikka ns. nimekkäitä ovatkin :) Tykkään myös Voimariinista, My Exploration -Emmasta ja Colour Me -Iasta.