Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiezen kivut

Vierailija
01.07.2021 |

Onko kenellekään kokemuksia kyseisestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten kylkivälilihakset todella kipeät. En meinannut päästä sängystä ylös. Vaiva kesti muutaman viikon. Johtui monotonisesta työasennosta. Lääkäri totesi Tietzenin.

Vierailija
2/4 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pariin otteeseen. Ekalla kerralla lääkäri sanoi, ettei voi muuta kuin ottaa kipulääkettä ja odottaa, että vaiva menee ohi.

Toisella kerralla kivut olivat paljon voimakkaammat ja uhkasivat jo työkykyä. Epätoivossani löysin tämän fysioterapeutin:

Hän selittää, kuinka kylkiluut kiinnittyvät rinta- sekä selkärankaan, ja jos niiden kiinnityskohta selän puolella jumiutuu, rintarangan puolelle alkaa kohdistua enemmän kuormitusta, mistä seuraa tulehdus ja kipua. Hän sanoo, että jumeja voi käydä avaamassa osteopaatin/fyssarin tms. luona, suosittelee hierontaa sekä venyttelyä. Mulla ei ollut hoitoihin varaa, mutta aloin jumpata yläselkää erilaisilla netistä löytämilläni ohjeilla (yrityksen ja erehdyksen kautta kokeilin, mistä oli ja ei ollut apua) ja muutamassa viikossa pääsin rintarangan kivuista eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo ei auttanut niin hammasta purren pikkuhiljaa aloin venytteleen  , jumppapallo yms.

Nyt  3-4kk myöhemmin ei ole vaivannut ,enkä nyt hoksaa millon se loppui edes.

Mutta jatkan venyttelyjä,ihan jo rutiinin takia ja on muutenkin parempi olo.

Vierailija
4/4 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut aivan yht älkiä kipu vasemmalle puolelle rintaa ja kylkeen. Aivan kamala kipu. Liikkua ei voi muutamaan tuntiin. Sitten alkaa hellittää, mutta kylki on arka viikon. Kyljellään ei voi nukkua.