Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydätte kumppaneita netistä?

Vierailija
01.07.2021 |

Mistä etsitte ja löydätte kumppaneita netistä?
Tinder oli vähän kökkö kun ei voinut ottaa heti yhteyttä kiinnostavaan, vaan piti olla ensin match ja sitten vasta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Kaiken maailman tinderit ja fb deitit ja pannukakut on koluttu eikä mistään löydy mitään muuta kuin joutavia ghostaavia pellejä.

Vierailija
2/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä miehiä jonossa pari tuhatta. Sen kun valkkaa minkä milloinkin kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan etsi ketään?

Vierailija
4/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
5/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24-treffeiltä, mutta siitä on jo vuosia. En tiedä millainen paikka nykyään. Silloin siellä oli paljon kivaa porukkaa.

Vierailija
6/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi flaxi käy vaikka ruokakaupassa ennen, kuin netissä.

Koiran ulkoilutus toimii myös hyvin, varsinkin jos on söpö pikku hauveli.

Vierailija
7/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisataman deitti. Kristillinen deitti. Löysin sieltä aviomieheni. Tosin muutamia vuosia jouduin siellä hengailemaan, ennen kuin nakki napsahti. Kohta 9 vuotta naimisissa. Suosittelen.

Vierailija
8/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin ei enää mistään, parempi siirty IRL:iin

Vierailija
9/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisataman deitti. Kristillinen deitti. Löysin sieltä aviomieheni. Tosin muutamia vuosia jouduin siellä hengailemaan, ennen kuin nakki napsahti. Kohta 9 vuotta naimisissa. Suosittelen.

Osaatko kertoa näistä paikoista enemmän.  Olen kristitty mutta koen esimerkiksi Päivi Räsäsen kristillisyyden ja oman kritillisyyteni välillä eron. - Itse en ole yhtä konservatiivi. Millaiset mahdollisuudet minun olisi löytää kaltaiseni "maltillinen kristitty" kumppani, jommalta kummala ao palvelimilta?   

Vierailija
10/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä muitakin. On...

Vierailija
11/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta, olen tavannut monia.

Vierailija
12/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä palstalta, olen tavannut monia.

Miten se on mahdollista? Päästä edes juttelemaan?

Vierailija
13/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös löytää kivan miehen, omanikäisen. Olen itse huolehtinut itsestäni, harrastan liikuntaa, pidän kulttuurista, matkailusta, olen spontaani, olen seksuaalinen jne. Olisi kiva löytää samanmoista miesseuraa, ei kai nyt kaikki hyvät ole varattuja. Mistäs näitä löytäis, en viihdy ravintoloissa, koska alkoholi ei maistu, enkä pidä humalaisista ihmisistä. Laittakaa vinkkiä jos tiedätte, mistä löytäis 50-vuotiasta kivaa miesseuraa. Hyvä itsetunto ja terve mieli, sellainen hakusessa.

Nainen50

Vierailija
14/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mätchin odottaminen ärsyttää? Hyvähän se on tietää jo heti alkuun, että toinen on kiinnostunut/ei välitä.

Naiselle pahinta on, kun jokainen saa vapaasti laittaa viestiä: yhteyttä ottaa ties mitkä huru-ukot ja potentiaaliset kumppanit katoavat viestitulvaan.

Vierailija
15/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä.

Vierailija
16/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mätchin odottaminen ärsyttää? Hyvähän se on tietää jo heti alkuun, että toinen on kiinnostunut/ei välitä.

Naiselle pahinta on, kun jokainen saa vapaasti laittaa viestiä: yhteyttä ottaa ties mitkä huru-ukot ja potentiaaliset kumppanit katoavat viestitulvaan.

Koska silloin ei ole mahdollisuutta esitellä itseään ja antaa mielikuvaa mitä on, vaan kaikki perustuu lähinnä kuvaan, joka sekin on usein kaikkea muuta kuin livenä.

Vierailija
17/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös löytää kivan miehen, omanikäisen. Olen itse huolehtinut itsestäni, harrastan liikuntaa, pidän kulttuurista, matkailusta, olen spontaani, olen seksuaalinen jne. Olisi kiva löytää samanmoista miesseuraa, ei kai nyt kaikki hyvät ole varattuja. Mistäs näitä löytäis, en viihdy ravintoloissa, koska alkoholi ei maistu, enkä pidä humalaisista ihmisistä. Laittakaa vinkkiä jos tiedätte, mistä löytäis 50-vuotiasta kivaa miesseuraa. Hyvä itsetunto ja terve mieli, sellainen hakusessa.

Nainen50

Vaikket oikeasti olisi: "Olen itse huolehtinut itsestäni, harrastan liikuntaa, pidän kulttuurista, matkailusta, olen spontaani, olen seksuaalinen jne" annan sulle mahdollisuuden, kun pystyt noin pitkän kuvauksen kirjoittamaan

t. Kalevi 51v

Vierailija
18/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Kaiken maailman tinderit ja fb deitit ja pannukakut on koluttu eikä mistään löydy mitään muuta kuin joutavia ghostaavia pellejä.

Jos ei kukaan halua sitä mitä sinulla on tarjota, niin sinä olet silloin itse se ongelma. Ei ne muut ihmiset.

Vierailija
19/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä, jos ei tule match hän ei ole kiinnostunut sinusta!! Jotkut miehet etsivät somesta, kun ei tullut matchia ja laittavat viestiä. Todella ahdistavaa, itseä kun ei kiinnosta yhtään ja menee jo stalkkauksen puolelle.

Vierailija
20/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Eikö ole jokin yli 50-vuotiaille suunnattu palvelu ihan erikseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi