Mistä löydätte kumppaneita netistä?
Mistä etsitte ja löydätte kumppaneita netistä?
Tinder oli vähän kökkö kun ei voinut ottaa heti yhteyttä kiinnostavaan, vaan piti olla ensin match ja sitten vasta.
Kommentit (32)
Tinderissä miehiä jonossa pari tuhatta. Sen kun valkkaa minkä milloinkin kiinnostaa
S24-treffeiltä, mutta siitä on jo vuosia. En tiedä millainen paikka nykyään. Silloin siellä oli paljon kivaa porukkaa.
Parempi flaxi käy vaikka ruokakaupassa ennen, kuin netissä.
Koiran ulkoilutus toimii myös hyvin, varsinkin jos on söpö pikku hauveli.
Kotisataman deitti. Kristillinen deitti. Löysin sieltä aviomieheni. Tosin muutamia vuosia jouduin siellä hengailemaan, ennen kuin nakki napsahti. Kohta 9 vuotta naimisissa. Suosittelen.
nykyisin ei enää mistään, parempi siirty IRL:iin
Vierailija kirjoitti:
Kotisataman deitti. Kristillinen deitti. Löysin sieltä aviomieheni. Tosin muutamia vuosia jouduin siellä hengailemaan, ennen kuin nakki napsahti. Kohta 9 vuotta naimisissa. Suosittelen.
Osaatko kertoa näistä paikoista enemmän. Olen kristitty mutta koen esimerkiksi Päivi Räsäsen kristillisyyden ja oman kritillisyyteni välillä eron. - Itse en ole yhtä konservatiivi. Millaiset mahdollisuudet minun olisi löytää kaltaiseni "maltillinen kristitty" kumppani, jommalta kummala ao palvelimilta?
Täältä palstalta, olen tavannut monia.
Vierailija kirjoitti:
Täältä palstalta, olen tavannut monia.
Miten se on mahdollista? Päästä edes juttelemaan?
Haluaisin myös löytää kivan miehen, omanikäisen. Olen itse huolehtinut itsestäni, harrastan liikuntaa, pidän kulttuurista, matkailusta, olen spontaani, olen seksuaalinen jne. Olisi kiva löytää samanmoista miesseuraa, ei kai nyt kaikki hyvät ole varattuja. Mistäs näitä löytäis, en viihdy ravintoloissa, koska alkoholi ei maistu, enkä pidä humalaisista ihmisistä. Laittakaa vinkkiä jos tiedätte, mistä löytäis 50-vuotiasta kivaa miesseuraa. Hyvä itsetunto ja terve mieli, sellainen hakusessa.
Nainen50
Miks mätchin odottaminen ärsyttää? Hyvähän se on tietää jo heti alkuun, että toinen on kiinnostunut/ei välitä.
Naiselle pahinta on, kun jokainen saa vapaasti laittaa viestiä: yhteyttä ottaa ties mitkä huru-ukot ja potentiaaliset kumppanit katoavat viestitulvaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks mätchin odottaminen ärsyttää? Hyvähän se on tietää jo heti alkuun, että toinen on kiinnostunut/ei välitä.
Naiselle pahinta on, kun jokainen saa vapaasti laittaa viestiä: yhteyttä ottaa ties mitkä huru-ukot ja potentiaaliset kumppanit katoavat viestitulvaan.
Koska silloin ei ole mahdollisuutta esitellä itseään ja antaa mielikuvaa mitä on, vaan kaikki perustuu lähinnä kuvaan, joka sekin on usein kaikkea muuta kuin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös löytää kivan miehen, omanikäisen. Olen itse huolehtinut itsestäni, harrastan liikuntaa, pidän kulttuurista, matkailusta, olen spontaani, olen seksuaalinen jne. Olisi kiva löytää samanmoista miesseuraa, ei kai nyt kaikki hyvät ole varattuja. Mistäs näitä löytäis, en viihdy ravintoloissa, koska alkoholi ei maistu, enkä pidä humalaisista ihmisistä. Laittakaa vinkkiä jos tiedätte, mistä löytäis 50-vuotiasta kivaa miesseuraa. Hyvä itsetunto ja terve mieli, sellainen hakusessa.
Nainen50
Vaikket oikeasti olisi: "Olen itse huolehtinut itsestäni, harrastan liikuntaa, pidän kulttuurista, matkailusta, olen spontaani, olen seksuaalinen jne" annan sulle mahdollisuuden, kun pystyt noin pitkän kuvauksen kirjoittamaan
t. Kalevi 51v
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Kaiken maailman tinderit ja fb deitit ja pannukakut on koluttu eikä mistään löydy mitään muuta kuin joutavia ghostaavia pellejä.
Jos ei kukaan halua sitä mitä sinulla on tarjota, niin sinä olet silloin itse se ongelma. Ei ne muut ihmiset.
Vinkkinä, jos ei tule match hän ei ole kiinnostunut sinusta!! Jotkut miehet etsivät somesta, kun ei tullut matchia ja laittavat viestiä. Todella ahdistavaa, itseä kun ei kiinnosta yhtään ja menee jo stalkkauksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen50
Eikö ole jokin yli 50-vuotiaille suunnattu palvelu ihan erikseen?
En mistään. Kaiken maailman tinderit ja fb deitit ja pannukakut on koluttu eikä mistään löydy mitään muuta kuin joutavia ghostaavia pellejä.