Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko merkitä lomapäiviä Intraan

Vierailija
01.07.2021 |

Heinäkuulle (käytettävissä siis 5pv) ilman pomon suostumusta? Pomo lomalla koko heinäkuun ja mun toinenki työkaveri lomalla. Kehenkään en saa yhteyttä. Minun on pakko pitää pois nuo vuosiloma päivät heinäkuuhun mennessä koska loppuu palkkatuki soppari siihe mennessä. Niin, eli voinko vaa ominpäin merkitä sinne kalenterii millon haluan ne pitää? Meillä on töissä todella hiljaista nyt koska kaikki lomilla. Ajattelin että ottaisin vapaaksi ripotellen niitä päiviä esim perjantait. En halua putkeen pitää niitä 5 päivää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... siis olet nyt ainoa henkilö teillä töissä?

Vierailija
2/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähä mennessä oon aina kysyny siis pomolta et käykö et pidän vapaana X päivän sillo ja sillo. Mut nyt ei oo ketään keltä kysyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso työnantaja? Olisiko joku jolta saisit tuohon kuittauksen? 

Vierailija
4/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... siis olet nyt ainoa henkilö teillä töissä?

Tavallaan. Mutta meillä on muutama muukin työntekijä eri firmalta kans tuolla, jotka kuitenkin tekee samaa hommaa ku minäkin. Ollaan siis IT tukilaisia.

Vierailija
5/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon pomolle lupakysely asiasta. Et voi omin päin pidellä.

Vierailija
6/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi omin päin päättää lomapäiviäsi.

Jos olet töissä yksin eli siellä ei ole mitään pomon pomoa tms., niin sitten pomolle meiliä, että voinko pitää lomapäivät näin.

Tosihankala uskoa, että 3 hengen yrityksessä olisi intra.

Vierailija
7/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomollakin on pomo tai sijainen. Miten uusavuttomia nykynuoret oikein ovat?

Vierailija
8/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on iso. Oon laitellu viestejä toisellekki alemman tason päällikölle mutta ei hänkään vastaa. On meillä sit eräs vieläkin korkeampi henkilö johtoportaassa mutta ei hän minun asioista tiiä, nii hävettää mennä häneltä kyselee jostai lomapäivästä 🤭

Vierailija
9/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pomolla täytyy olla joku tuuraaja.

Vierailija
10/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä kohtaa olet säätämässä sun vuosilomia heinäkuulle... aika hyvin sä vedät...

Vierailija
11/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on iso. Oon laitellu viestejä toisellekki alemman tason päällikölle mutta ei hänkään vastaa. On meillä sit eräs vieläkin korkeampi henkilö johtoportaassa mutta ei hän minun asioista tiiä, nii hävettää mennä häneltä kyselee jostai lomapäivästä 🤭

No sitten et voi oikeen mitään. Häpeile heinäkuu duunissa ja katto josko elokuussa kehtaisit.

Mutta siis joo, et voi vaan lättiä sun lomia kalenteriin ja häipyä paikalta jos sitä kysyt.

Vierailija
12/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet töissä yksin eli siellä ei ole mitään pomon pomoa tms., niin sitten pomolle meiliä, että voinko pitää lomapäivät näin.

Työpaikka on hyvinkin iso ja laaja :). Mut nyt kaikki aikalailla kesälomilla. Oon töissä tyyliin lukemassa iltasanomia koska kukaan ei tarvi mun apua siellä..

Vierailija
13/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyt siltä korkeammalta henkilöltä ja jos ei hän osaa sanoa, kysyt, että keneltä voit kysyä, koska asia pitää saada selväksi ja kukaan ei vastaa.

Vierailija
14/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt kysymään joltakulta esihenkilöltä joka paikalla on. Ei se mitään auta että lätkit ne sinne intraan, kun jonkun täytyy ne kuitenkin hyväksyä että ne voi pitää.

Vierailija
15/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä kohtaa olet säätämässä sun vuosilomia heinäkuulle... aika hyvin sä vedät...

Oon minä pitäny niitä pois joka kuukausi. Mut niitä on vielä jäljellä 5 pv . Ja tässä kuussa pidettävä pois koska työ loppuu kuun lopussa.

Meillä ollu kiireisiä kuukausia koko kevät-kesä nii ei oo joutanu kovin olla pois

Vierailija
16/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein että sun työt loppuu kokonaan heinäkuun jälkeen? Ei lomia ole mikään pakko pitää, saat ne työsuhteen lopussa rahana.

Vierailija
17/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyt siltä korkeammalta henkilöltä ja jos ei hän osaa sanoa, kysyt, että keneltä voit kysyä, koska asia pitää saada selväksi ja kukaan ei vastaa.

Ok. Teen sitten niin

Vierailija
18/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että sun työt loppuu kokonaan heinäkuun jälkeen? Ei lomia ole mikään pakko pitää, saat ne työsuhteen lopussa rahana.

Ok pakko. Joku nainen HR:stä oikee komentelemalla käski ne pitää.

Vierailija
19/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet nyt kysymään joltakulta esihenkilöltä joka paikalla on. Ei se mitään auta että lätkit ne sinne intraan, kun jonkun täytyy ne kuitenkin hyväksyä että ne voi pitää.

Juu

Vierailija
20/30 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka on hyvinkin iso ja laaja :). Mut nyt kaikki aikalailla kesälomilla. Oon töissä tyyliin lukemassa iltasanomia koska kukaan ei tarvi mun apua siellä..

Aika unelma duuni, koodaisin varmaan jotain omaa päivät pitkät tai kirjoittelisin fantsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan