Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvake.netistä tietäviä

Vierailija
02.07.2014 |

Eöli deittisivusto kuvake.netistä

Siellä vasemmalla on "nähty viimeksi" kohta ja oletan sen tarkoittavan, että nimimerkki, juota seuraan, on oikeasti katsonut profiiliaan äskettäin sen "nähty viimeksi" ajankohdan mukaan. Onhan näin? Eihän se "nähty viimeksi" voi millään tarkoittaa sellaista, että joku muu olisi katsonut hänen profiiliaan silloin, miten siitä jäisi edes mitään tietoa...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:13"]Eöli deittisivusto kuvake.netistä

Siellä vasemmalla on "nähty viimeksi" kohta ja oletan sen tarkoittavan, että nimimerkki, juota seuraan, on oikeasti katsonut profiiliaan äskettäin sen "nähty viimeksi" ajankohdan mukaan. Onhan näin? Eihän se "nähty viimeksi" voi millään tarkoittaa sellaista, että joku muu olisi katsonut hänen profiiliaan silloin, miten siitä jäisi edes mitään tietoa...?

[/quote]

Miksi sä stalkkaat jonkun teinin profiilia?

Vierailija
2/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä muitakin ku teinejä. Yhden tuttavan parisuhdestatuksesta olen kiinnostunut, että onko vielä sinkku. :) Et vastannu mun kysymykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se nähty viimeksi -ajankohta kertoo milloin käyttäjä on ollut viimeksi paikalla. Ei liity suhun millään tavalla, mutta jos käyttäjä on maksanut vip-ominaisuuden, hän näkee kuka on käynyt hänen sivuillaan, kuinka monta kertaa ja milloin... Joten rajotapa vähän sitä kyttäämistä. :)

Vierailija
4/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, onko kyseessä oikeasti DEITTIsivusto?! Mun mielestä siellä vaan kilpaillaan kenellä on omituisin poseeraus, isoin perse ja pienimmät tissit...

T. 4

Vierailija
5/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis, ap jatkaa, mulla siis ei ole itselläni profiilia siellä tai muuallakaan, nii ei ole käytännöt ihan tuttuja. Haluan tietää vaan, et millon se sinkkuus tuttavalla mahdollisesti loppuu, ku sillä on sutinaa oikeassa elämässä ton sivuston ulkopuolella. Saattaahan olla, ettei se status muutu huolimatta oikeasta elämästä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi