Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 40 maha kovana 80% vuorokaudesta!

Vierailija
11.06.2014 |

Tänään alkoi rv 40 ja harjoitussupistuksia on ihan koko ajan. Eilen ja yöllä melkein koska tahansa mahaa silitti niin aina ihan kivikovana, vaikea tunnistaa sikiön liikkeitä kun mahan pinta on kuin kivi. Eikä voi kyllä luonnehtia mitenkään säännöllisiksi supistuksiksi, sillä niiden kesto on monta minuuttia eikä supistus välttämättä senkään jälkeen rauhoitu. Onko tällainen nyt ihan normaalia? Ei kuitenkaan satu mihinkään, mutta vatsanahka on tosi kovilla ja sikiön liikkeitä vaikea tuntea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan normaalilta tuossa vaiheessa.. Tsemppiä, ihan kohta koittaa varmaan aika

Vierailija
2/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa oikeastaan koko viimeisen kolmanneksen usein. Ei yhtään kipeitä suppareita mutta ihan kovana tuntikausia. Rv39 ei ollut tapahtunut mitään ja täysin terve poika sieltä tuli (suunniteltu sektio ihan muista syistä). Tuskin vakavaa ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks lapsivettä normaali määrä? Pitäiskö ultrata? Sillon jos on vähän Ne liikkeet tuntuu eri taval.

Vierailija
4/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime pe neuvolassa ainakin merkkasi lapsivettä olevan normaalisti. Ultrattu on viimeksi 2 viikkoa sitten vauvan ison koon takia ja silloin istukka ja virtaukset yms ok.

ap

Vierailija
5/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, mulla supistus yleensä laukesi vasta kun pääsi pitkälleen lepäämään. Meni synnytys 10 pvää yli lasketun päivän.

Vierailija
6/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista jo rv 24 asti, lääkäri oli varma että tulee hyvissä ajoin pihalle. Olen joutunut ottamaan rauhaksiin, nyt kuitenkin pian 39 viikkoa täynnä. Kuukausi sitten oli kohdunkaulaa enää sentti jäljellä, Moneen otteeseen supistukset menneet niinkin koviksi, että olen ollut varma sairaalaan joutumisesta. Niin ne vaan sitten aina ovat rauhoittuneet parin tunnin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme