Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla mahdollista että tajuaa vasta yli 30 vuotiaana olevansa lesbo?

Hukassa itsensä kanssa
01.07.2021 |

No siis niin, voiko olla totta? Olen miettinyt tätä asiaa nyt alkuvuodesta asti. Olen ollut ihanan, empaattisen ja komean miehen kanssa yksissä jo kohta 2 vuotta mut ei vaan jotenkin tunnu miltään. Hän on monin tavoin sellainen josta olen aina unelmoinut. Huomaan myös usein seksin aikani miettivän naisia ja ihan esim työpäivän aikana miettiväni naisia seksuaalisessa mielessä. Kadulla jos näen naisen en voi olla huomaamatta jne.

Olenko siis elänyt koko ikäni ns kieltäen asian itseltäni ja nyt vasta alkoi valkeamaan asia kun alan sen puolen hyväksyä itsessäni?

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Neuvoja jne...?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin. Nyt olen 5 vuotta ollut parisuhteessa naisen kanssa.

Päivääkään en vaihtais.

Vierailija
22/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko siis mitään seksuaalista miehiä kohtaan? Siis miehiä kohtaan yleisesti? Voihan sulla olla vaan vääränlainen mies?

Jos et tunne mitään miehiä kohtaan, niin sitten olet varmaan lesbo. On ihan normaalia tajuta se vasta myöhemmin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy parisuhteessa, pyydä lupa ottaa kolmas pyörä kylään, naispuolinen rakastaja. 

Tää ois kyllä aika win-win-win.

Vierailija
24/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut, jotka jopa vasta viis/kuuskymppisenä heräävät olevansa lesboja/homoja/bissejä. 

Vähän ohis, omassa kaveripiirissä oli eräs, jonka suurinta huvia oli muiden parisuhteitten rikkominen. Erityisesti jos pari oli oikeasti onnellisia yhdessä niin sehän piti tuhota. Älkääkä tuloko sanomaan ettei väliin pääse, kyllä pääsee. Etenkin riittävästi humalatilaa niin jokainen äijänkuvatus on vietävissä. Jollei sammu ensin. Noh, tuttaviin kuului myös yksi lessupari. Tämä suhteidenrikkojaeukko keksikin, että hänpäs on naisista ykskaks kiinnostunut ja niinhän siinä kävi sitten kuten kävi. Tais melkein vuoden jaksaa lespoa esittää, kunnes löytyi joku hetskupari käsittelyyn.

Vierailija
25/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että moni tulee sinuksi seksuaalisuutensa kanssa parikymppisenä, ja seuraava merkittävä ajankohta on monille kolmekymppisenä. Ihmiset luultavasti pyöreitä vuosia täyttäessään miettivät tarkemmin elämäänsä ja sitä, mihin suuntaan sen tulisi seuraavaksi mennä. Silloin myös saattaa myöntää itselleen kipeät ja vaikeat tosiasiat.

Ja joskus se seksuaalisuus voi tosiaan muuttua.

Naisten kohdalla on ollut tutkimuksia siitä miksi heillä on enemmän seksuaalista fluidia. Mutta viimeisen 10 vuoden aikana naisten kiinnostus pelkästään miehiin on tippunut melko lailla. Naisten seksuaalisuus on kuitenkin aina ollut vivahteikkaampi. Miehet yrittävät edelleen pitää muottinsa kasassa, eivätkä uskalla päästää mieltymyksiään yhtä avoimesti esiin.

Vierailija
26/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kommentoimassa kuola valuen kolmen kimpoista, mikä ei aloitukseen liity mitenkään. Kovin ennalta arvattavia.

Onhan noita pareja netti täynnä hakemassa kolmatta "unicornia", mutta en lähtisi aliarvioimaan toisen mietteitä seksuaalisuudestaan tollasilla miesten fantasioilla.

Vierailija
27/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita ollut, jotka jopa vasta viis/kuuskymppisenä heräävät olevansa lesboja/homoja/bissejä. 

Vähän ohis, omassa kaveripiirissä oli eräs, jonka suurinta huvia oli muiden parisuhteitten rikkominen. Erityisesti jos pari oli oikeasti onnellisia yhdessä niin sehän piti tuhota. Älkääkä tuloko sanomaan ettei väliin pääse, kyllä pääsee. Etenkin riittävästi humalatilaa niin jokainen äijänkuvatus on vietävissä. Jollei sammu ensin. Noh, tuttaviin kuului myös yksi lessupari. Tämä suhteidenrikkojaeukko keksikin, että hänpäs on naisista ykskaks kiinnostunut ja niinhän siinä kävi sitten kuten kävi. Tais melkein vuoden jaksaa lespoa esittää, kunnes löytyi joku hetskupari käsittelyyn.

Toivottavasti todellakin menneessä muodossa. En käsitä tollasia ilkeitä ihmisiä, jotka haluavat egoboostauksia adrealiinin lailla muiden tunteita välittämättä. Vika on myös yhtä lailla suhteessa olevilla, jotka menevät mukaan. Kuinka voi vuoden "esittää lesboa"?

Vierailija
28/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse selventää kenellekään mitään syväanalyysiä siitä, että oletkin aina ollut lesbo. Unohda itsesi kategorisointi ja mieti vain mitä haluat elämältä nyt. Ehkä parisuhteesi riittää, ehkä haluat jotain muuta? Et ole selitysvelvollinen kenellekkään seksuaalisuudestasi. Et tarvitse mitään kategoriaa, että kuuluisit nyt "niihin lesboihin".

Vierailija
29/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista. Olen itse sateenkaariväkeä ja tiedän, että porukkoihimme tulee aina välillä "myöhäisheränneitä". Et siis ole ainoa! :) Miehillä on ehkä harvinaisempaa hyväksyä asia vasta myöhemmällä iällä mutta toki naisillakin mahdollista. Kannattaa miettiä asia loppuun asti ensin omassa päässä ja sitten olla rehellinen miehelle. Voimia. Tämä on sinun ainoa elämäsi.

Vierailija
30/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait siinnä. Sit vaan mattoa nuolemaan. Ei se väärin ole.

Mattoa nuolemaan? mitä niinku?

kihkihkih nää on niin typeriä...mattoa nuolemaan,ai eteisen mattoa vai takan edessä karvalankamattoa.

Kysyn sinulta mies,imeskeletkö sinä jonkun *kusiluikkua*

Vierailija
31/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin mahdollista. Olen itse sateenkaariväkeä ja tiedän, että porukkoihimme tulee aina välillä "myöhäisheränneitä". Et siis ole ainoa! :) Miehillä on ehkä harvinaisempaa hyväksyä asia vasta myöhemmällä iällä mutta toki naisillakin mahdollista. Kannattaa miettiä asia loppuun asti ensin omassa päässä ja sitten olla rehellinen miehelle. Voimia. Tämä on sinun ainoa elämäsi.

Olet siis "niitä lesboja". Ja toiset kun tässä ketjussa kannustaa ap:ta olemaan kategorisoimatta itseään.

Vierailija
32/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kommentoimassa kuola valuen kolmen kimpoista, mikä ei aloitukseen liity mitenkään. Kovin ennalta arvattavia.

Onhan noita pareja netti täynnä hakemassa kolmatta "unicornia", mutta en lähtisi aliarvioimaan toisen mietteitä seksuaalisuudestaan tollasilla miesten fantasioilla.

Mikä vika kolmen kimpassa? Oletko jotenkin rajoittunut?

Vierailija
33/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kihkihkih nää on niin typeriä...mattoa nuolemaan,ai eteisen mattoa vai takan edessä karvalankamattoa.

Oletpa tosikko, muut löysivät tästä huumoria joten ethän pilaa heidän oloaan!

Ja kyllä, sanonta tulee siitä että ne karvat tuntuu kielessä kuin mattoa kuolisi, tämän tietää jokainen ppimppaa edes maistanut, nainen TAI mies!

Vierailija
34/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tosikko, muut löysivät tästä huumoria joten ethän pilaa heidän oloaan!

Ja kyllä, sanonta tulee siitä että ne karvat tuntuu kielessä kuin mattoa kuolisi, tämän tietää jokainen ppimppaa edes maistanut, nainen TAI mies!

No minä olen nuollut sekä miestä että naista, mutta en koskaan mattoa. En siis ”tiedä”. Hihihi.

Vierailija
35/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta vielä. Eri asia haaveilla seksistä naisen kanssa kuin oikeasti toteuttaa sitä. Ehdota miehellesi kolmen kimppaa.

Mies varmaan innostuu asiasta, mutta ongelmaksi voi muodostua se, mistä löytää naisen, joka haluaisi seksiä pariskunnan kanssa - tai joka haluaisi seksuaalisesti sekä ap:tä että hänen mistään. Voin lyödä vaikka vetoa, että yksikään lesbo ei ole kiinnostunut, ja hyvin todennäköisesti ei löysy tuohon leikkiin biseksuaaliakaan. Jotkut etsivät suhdetta eivätkä halua toimia pariskunnan seksielämän piristäjänä, ja nekin, jotka etsivät seksiä, etsivät harvemmin pariskuntaa. Esim. joku toinen biseksuaali nainen, joka haluaisi kokeilla seksiä naisen kanssa, voisi toki haluta kokeilla ap:n kanssa, mutta tuskin haluaa ap:n miestä mukaan.

Vierailija
36/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta vielä. Eri asia haaveilla seksistä naisen kanssa kuin oikeasti toteuttaa sitä. Ehdota miehellesi kolmen kimppaa.

Mies varmaan innostuu asiasta, mutta ongelmaksi voi muodostua se, mistä löytää naisen, joka haluaisi seksiä pariskunnan kanssa - tai joka haluaisi seksuaalisesti sekä ap:tä että hänen mistään. Voin lyödä vaikka vetoa, että yksikään lesbo ei ole kiinnostunut, ja hyvin todennäköisesti ei löysy tuohon leikkiin biseksuaaliakaan. Jotkut etsivät suhdetta eivätkä halua toimia pariskunnan seksielämän piristäjänä, ja nekin, jotka etsivät seksiä, etsivät harvemmin pariskuntaa. Esim. joku toinen biseksuaali nainen, joka haluaisi kokeilla seksiä naisen kanssa, voisi toki haluta kokeilla ap:n kanssa, mutta tuskin haluaa ap:n miestä mukaan.

Näin. Näitä on Tinder täynnä ja useimpien parien ilmoitukset niin tökerösti laadittu että yök.

Vierailija
37/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Seksuaalisuus voi olla myös hyvin häilyvä, rehellisyys itselle ja läheisille on suotavaa <3

Vierailija
38/39 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin teidän porukoihin? Missä on mahdollista tavata samankaltaisia ihmisiä?

Vierailija
39/39 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus voi muuttua, sanovat. Useimmiten niillä henkilöillä joilla ap:n tapainen muutos tai "herääminen" on tapahtunut (joista siis olen lukenut tai kuullut), on ollut aiempi elämä jotenkin kaltevalla pinnalla tasapainoilua. Tai sellaisen käsityksen heistä olen saanut. Kyse voi ehkä olla siitä, että koska seksuaalisuus on niin merkittävä osa elämää ja silloin kun se on henkilölle itselleenkin hämmennystä aiheuttava, heijastuu se sitten moneen muuhunkin asiaan. Sellainen ihminen joka on sinut itsensä kanssa ja muutenkin tanakka ote elämäänsä, tuskin löytää itseään tuollaisista tilanteesta. Ei iske kuin salama randomrantakoivuun tuo muutos, ei. En ainakaan usko tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän