Voiko olla mahdollista että tajuaa vasta yli 30 vuotiaana olevansa lesbo?
No siis niin, voiko olla totta? Olen miettinyt tätä asiaa nyt alkuvuodesta asti. Olen ollut ihanan, empaattisen ja komean miehen kanssa yksissä jo kohta 2 vuotta mut ei vaan jotenkin tunnu miltään. Hän on monin tavoin sellainen josta olen aina unelmoinut. Huomaan myös usein seksin aikani miettivän naisia ja ihan esim työpäivän aikana miettiväni naisia seksuaalisessa mielessä. Kadulla jos näen naisen en voi olla huomaamatta jne.
Olenko siis elänyt koko ikäni ns kieltäen asian itseltäni ja nyt vasta alkoi valkeamaan asia kun alan sen puolen hyväksyä itsessäni?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Neuvoja jne...?
Kommentit (49)
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Ookoo
Rukoile ja tee parannus! Tuollaiset ajatukset ovat suatanasta lähtöisin!
Tulimeri odottaa jos tuohon syntiin lankeat
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ei koskaan kannata sitoutua naiseen.
Naisen voi silti sitoa aina joskus. Tietenkin luvan kanssa
Ei niissä kunnollisissa miehissä olekaan mitään kiinnostavaa, jännis se olla pitää !!
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Annan vihjeen , muija on kaljun , lihavan läskipään , läskin kanssa naimisissa, kummatkin näyttelijöitä, läski sika jää yksin, muijasta tulee lesbo.No arvatkaa keitä he ovat?
Jollakin on nyt tässä ketjussa lyhenteet sekaisin. Lessu= les ta dio lainen. Ei mikään lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Suksi helvettiin pirulle saarnaamaan.
Kaikki on vain ookoo