Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla mahdollista että tajuaa vasta yli 30 vuotiaana olevansa lesbo?

Hukassa itsensä kanssa
01.07.2021 |

No siis niin, voiko olla totta? Olen miettinyt tätä asiaa nyt alkuvuodesta asti. Olen ollut ihanan, empaattisen ja komean miehen kanssa yksissä jo kohta 2 vuotta mut ei vaan jotenkin tunnu miltään. Hän on monin tavoin sellainen josta olen aina unelmoinut. Huomaan myös usein seksin aikani miettivän naisia ja ihan esim työpäivän aikana miettiväni naisia seksuaalisessa mielessä. Kadulla jos näen naisen en voi olla huomaamatta jne.

Olenko siis elänyt koko ikäni ns kieltäen asian itseltäni ja nyt vasta alkoi valkeamaan asia kun alan sen puolen hyväksyä itsessäni?

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Neuvoja jne...?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Et välttämättä ole lesbo, voit olla bi tai ihan mitä tahansa tältä väliltä. Mun mielestä seksuaalisuus on aika liukuva käsite ja ihminen voi olla mitä tahansa aseksuaalista, heteroon tai homoon ja mikään näistä ei ole minkään janan ääripää. Kannattaa ehdottomasti kokeilla kaikenlaista jos se sinua kiinnostaa. Jos haluat olla edelleen miehesi kanssa ja samalla fantasioida naisista niin sehän on täysin ok. Jos et halua olla miehesi kanssa ja haluat uuden kumppanin, miehen tai naisen, niin se on ok.

Kaikki on vain ookoo

Vierailija
42/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo

Ookoo

Ookoo

Ookoo

Ookoo

Ookoo
Ookoo

Ookoo

Ookoo

Ookoo

Ookoo

Ookoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile ja tee parannus! Tuollaiset ajatukset ovat suatanasta lähtöisin!

Tulimeri odottaa jos tuohon syntiin lankeat

Vierailija
44/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei koskaan kannata sitoutua naiseen.

Naisen voi silti sitoa aina joskus. Tietenkin luvan kanssa

Vierailija
45/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä kunnollisissa miehissä olekaan mitään kiinnostavaa, jännis se olla pitää !!

Vierailija
46/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!

Vierailija
47/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vihjeen , muija on kaljun , lihavan  läskipään , läskin kanssa naimisissa, kummatkin näyttelijöitä, läski sika jää yksin, muijasta tulee lesbo.No arvatkaa keitä he ovat?

Vierailija
48/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on nyt tässä ketjussa lyhenteet sekaisin. Lessu= les ta dio lainen. Ei mikään lesbo. 

Vierailija
49/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!

Suksi helvettiin pirulle saarnaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi